quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Berenanus het volgende:
Wat is er mis met partyflock volk?
FUBAR, maar daar zal PF niks mee te maken hebben gehad...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:36 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ben benieuwd hoe Nederland eruit ziet over 15 jaar.
Een leidinggevende functie in een sociale werkplaats telt niet écht mee natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
FUBAR, maar daar zal PF niks mee te maken hebben gehad...
ow en ik zit trouwens ook op partyflock... en ik heb al enkele jaren een leidinggevende functie in een redelijk groot bedrijf.. dus lul niet.
Ja inderdaad, want de users op PF zijn representatief voor de gehele Nederlandse bevolkingquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:36 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Jij bent vast zo'n HRM mannetjequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
en trouwens... waarom ga je al die profielen bekijken?
heb je zelf geen vrienden die boeiend genoeg zijn?
Leuk overhemd, links..quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Berenanus het volgende:
Als ik die foto zo bekijk : een heleboel...............quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Berenanus het volgende:
Dan heb je toch een leidinggevende functie.... Wees er maar trots op.... Maar ondertussen behoor jij wèl gewoon tot diezelfde zwakzinnigen als op de rest van die zielige site.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ow en ik zit trouwens ook op partyflock... en ik heb al enkele jaren een leidinggevende functie in een redelijk groot bedrijf.. dus lul niet.
Ja want als je op Fok! zit, spoor je wel ineens 100%quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:58 schreef Creature het volgende:
[..]
Dan heb je toch een leidinggevende functie.... Wees er maar trots op.... Maar ondertussen behoor jij wèl gewoon tot diezelfde zwakzinnigen als op de rest van die zielige site.
Over één kam scheren noemen ze zoietsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Als ik die foto zo bekijk : een heleboel...............
Beschik jij over enige vorm van zelfkennis? Kijk godverdomme die foto's eens door van een gemiddeld profiel. Dit kan je toch niet normaal noemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja want als je op Fok! zit, spoor je wel ineens 100%
Zit ook op Partyflock. Nee, ik spoor niet 100% nee, maar wie doet dat wel
Ik snap dat je sugababes/superdudes afzeikt, maar met het partyflock volk gaat het toch een stukkie beter denk ik zo
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een leidinggevende functie in een sociale werkplaats telt niet écht mee natuurlijk.
Hehehe FOK!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:nee fok is een voorbeeld voor de toekomst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zo ongeveer zelfde niveau
Sourcy... er zit wat op zijn lip.quote:
Goed topic juist ! Er staan 3 kutfoto's van Fokkers en 1 van een partyvlockr... wat wil je nou?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Kuttopic.
Haal vooral de extremere fotos eruit, werkt goed mee in het vooroordeel. Goed volk en ik loop liever tegen dat soort lui aan op een feest, dan tegen iemand van 18 in een kroeg als ie weer een teveel gedronken heeft.
Euhm... Hoe Nederland eruit ziet over 15 jaar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:36 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
*knipje*
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
-- Laat ik het ook maar niet doen ook eigenlijk.. Hij kan er ook niets aan doen dat ik hem niet aardig vind
Moet ik deze ook aanpassen ?quote:
quote:
ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:05 schreef Jekoos het volgende:
turiest
Je volgt mequote:
Zo! Dat heeft niet iedereenquote:
Iehl, haal het weg..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sourcy... er zit wat op zijn lip.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:39 schreef PretKroket het volgende:PF is dan ook een goede indicatie van het doorsnee jeugdvolk van heder dage
Hoofd van een groepje schoonmaaksters?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
waar blivjen de foto's ?
ik wilde eigenlijk iets anders doen, ik ben toch niet helemaal 0 % van de bevolking?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Euhm... Hoe Nederland eruit ziet over 15 jaar?
10% rijdt collega's naar de werkplek (chauffeurs)
20% Is op de werkplek aan het sleutelen aan heftrucks (monteurs)
20% rijdt op heftrucks (heftruckchaufferus)
30% verzorgt het haar van iedereen (Kap(st)(p)er)
20% bouwt huisjes (bouwvakker)
-----------------------------------------------------------------------------------
100% Nederland
Kijk ik houd van scherpe opmerkingen!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een leidinggevende functie in een sociale werkplaats telt niet écht mee natuurlijk.
gebeurt nergens in dit topic wou je zeggen ???quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over één kam scheren noemen ze zoiets
mensen die scheren met een kamquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over één kam scheren noemen ze zoiets
KAMMENquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk iets anders doen, ik ben toch niet helemaal 0 % van de bevolking?
zie je wel, dit topic is gebasseerd op pure nonsensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:59 schreef Creature het volgende:
[..]
Klopt!
Jij bent 0,000006% van de bevolking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |