Iehl, haal het weg..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sourcy... er zit wat op zijn lip.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:39 schreef PretKroket het volgende:PF is dan ook een goede indicatie van het doorsnee jeugdvolk van heder dage
Hoofd van een groepje schoonmaaksters?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
FUBAR, maar daar zal PF niks mee te maken hebben gehad...
ow en ik zit trouwens ook op partyflock... en ik heb al enkele jaren een leidinggevende functie in een redelijk groot bedrijf.. dus lul niet.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
waar blivjen de foto's ?
ik wilde eigenlijk iets anders doen, ik ben toch niet helemaal 0 % van de bevolking?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Euhm... Hoe Nederland eruit ziet over 15 jaar?
10% rijdt collega's naar de werkplek (chauffeurs)
20% Is op de werkplek aan het sleutelen aan heftrucks (monteurs)
20% rijdt op heftrucks (heftruckchaufferus)
30% verzorgt het haar van iedereen (Kap(st)(p)er)
20% bouwt huisjes (bouwvakker)
-----------------------------------------------------------------------------------
100% Nederland
Kijk ik houd van scherpe opmerkingen!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een leidinggevende functie in een sociale werkplaats telt niet écht mee natuurlijk.
gebeurt nergens in dit topic wou je zeggen ???quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over één kam scheren noemen ze zoiets
mensen die scheren met een kamquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over één kam scheren noemen ze zoiets
KAMMENquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk iets anders doen, ik ben toch niet helemaal 0 % van de bevolking?
zie je wel, dit topic is gebasseerd op pure nonsensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:59 schreef Creature het volgende:
[..]
Klopt!
Jij bent 0,000006% van de bevolking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |