abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56769312
Rusland ijzersterk naar het goud. OEB wel met een geweldige ronde zeg, dat wordt morgen weer spannend.

Vanmiddag nog de 12.5 km massastart voor de vrouwen.
sig verwijderd door FA
pi_56771573
Wat een geweldige laatste ronde bij de vrouwen zeg. Mooiste wedstrijd van het WK iig. Neuner wint voor Berger .
sig verwijderd door FA
pi_56771635
Wat een wedstrijd en die laatste rond was magistraal.

Was verbaasd dat Berger zo lang er nog aan bleef hangen (maar Neuner had toch wel aardig wat extra geskied al), maar Neuner flikte het toch...maar voor mijn gevoel duurde die klim echt oneindig lang waar ze zij aan zij omhoog gingen.
Jack does it in real time...
pi_56772066
Damesrace helaas niet gezien.

Wel een knappe zege van de Russen zeg.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:38:29 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_56774801
niks gezien vandaag helaas. maar morgen ga ik zeker de mannenwedstrijd kijken. Hopelijk man tegen man OEB en Tchoudov
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_56774966
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef Szura het volgende:
niks gezien vandaag helaas. maar morgen ga ik zeker de mannenwedstrijd kijken. Hopelijk man tegen man OEB en Tchoudov
Dat lijken me wel de favorieten voor de massastart morgen.

Maar ik vlak Svendsen en Yaroshenko ook niet uit.

Edit - en Greis toch ook niet na zijn eindsprint vandaag in de estafette.
pi_56775337
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:46 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat lijken me wel de favorieten voor de massastart morgen.

Maar ik vlak Svendsen en Yaroshenko ook niet uit.

Edit - en Greis toch ook niet na zijn eindsprint vandaag in de estafette.
Onderschat ook Wolf niet, als 'ie sterk schiet maakt 'ie zeker een kans op een medaille (net als in de sprint).
sig verwijderd door FA
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:22:37 #83
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_56775662
Zou Ferry voor een verrassinkje kunnen zorgen? Ik gun die Amerikaan trouwens ook wel een plek in de toptien, die is best goed bezig
pi_56787941
Reportage over Herbert Cool van de NOS van gisteren: http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-352601/
sig verwijderd door FA
pi_56788032
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef Szura het volgende:
Zou Ferry voor een verrassinkje kunnen zorgen?
Ik hoop het.

De Zweden hebben nog geen medailles gewonnen voor eigen publiek.

Favorieten In mijn opinie OEB, Tchoudov, Yaroshenko en Svendsen, met Wolf, Greis en Ferry als outsiders.
pi_56788096
Echt een mooie omgeving daar in Midden-Zweden.

Ik begrijp niet dat Zweden nog nooit de Winterspelen heeft mogen houden. Ze hebben het geld, de infrastructuur, het klimaat en de bergen. Bovendien zijn ze erg bedreven in het organiseren van (winter)sportevenementen.
pi_56788703
Svendsen verslaat OEB in een sprint.
sig verwijderd door FA
pi_56788887
Svendsen.

Met twee individuele titels toch wel de man van dit WK, hoewel Tchoudov natuurlijk ook twee gouden plakken heeft (individueel en estafette).

Verder uiteraard ook weer hulde voor Ole Einar, hij blijft ontzettend sterk. Ik hoop dat ie doorgaat tot Vancouver 2010.
pi_56788983
Tchoudov ging echt focking hard op de ski's ook trouwens, 2 fouten meer en maar iets van 25 seconden achterstand.

Hoewel Bjoerndalen en Svendsen een deel van de laatste ronde ook erg tactisch bezig waren volgens mij. Die eindsprint was wel weer erg mooi, kort stukje om er voorbij te komen na die afdaling, maar Svendsen was erg alert.
pi_56791519
Estafette voor de vrouwen bezig nu.

Duitsland aan de leiding met Henkel in de tweede ronde...

Rusland lijkt uitgeschakeld nu Akhatova problemen had met d'r geweer, wat haar echt anderhalve minuut kostte of iets (en Rusland had na de eerste rond ook al een kleine halve minuut achterstand op Duitsland).
pi_56792173
Wilhelm lost Neuner af met meer dan een minuut voorsprong op de achtervolgers nu...
pi_56792456
Khovstenko komt tot op 15 seconden terug na de laatste schietronde.

Maar ja, Wilhelm gaat het wel binnenhalen voor Duitsland.
pi_56792479
Weinig spanning helaas ja. Rusland komt waarschijnlijk nog terug tot brons.
sig verwijderd door FA
pi_56792592
Bailly haalt wel heel veel tijd terug en pakt alsnog brons .
sig verwijderd door FA
pi_56792656
Pff, als Rusland die problemen niet had gehad...

Wilhelm was eigenlijk best wel zwak nu als laatste.
pi_56793651
Gelukkig dan toch nog een medaille voor Frankrijk.

Zweden met lege handen helaas.

Maar het was een mooi toernooi. Henkel en Neuner bij de dames en Svendsen en Tchoudov bij de heren als beste deelnemers, met uiteraard ook eervolle vermeldingen voor Ole Einar Bjoerndalen, Yaroshenko, Iourieva, Greis, Chvostenko enzovoorts.
  zondag 17 februari 2008 @ 17:51:06 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_56795490
alleen de mannenwedstrijd gezien en die was echt geweldig. Tchoudov was echt ongelofelijk snel op de ski's. Enige "smetje" is dat OEB niet won haha. Maar ik denk dat zn opvolger zich heeft aangediend. Jammer voor Yaroshenko trouwens met zn 3 fouten in de laatste ronde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')