Noorwegen start met B-keus, Duitsland en Rusland wel met de nodige toppers. Voor Zweden is dit de grootste kans op goud, een medaille moet in ieder geval kunnen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:30 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag de gemengde estafette.
Vorig jaar nog gewonnen door Zweden, maar dit keer lijken Rusland, Duitsland en mogelijk Noorwegen sterker.
Henkel en Wolf gingen blijkbaar niet van start in de gemengde estafette.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Duitsland en Rusland wel met de nodige toppers.
Wat dom.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Varis is overigens opnieuw betrapt. In 2003 werd ze in het langlaufen al eens betrapt (2001 ook, maar niet geschorst). Nog geen jaar na de overstap naar het biathlon is het dus weer raak. De sprintoverwinning van 11 januari gaat uit de boeken, omdat ze op 6 januari al positief testte op EPO. Tweede keer betrapt dus levenslange schorsing![]()
Bailly schiet gewoon wat minder vandaag, wordt verder gewoon 2x 5e tot nu toe. Olofsson was al het hele seizoen niet goed in vorm (wellicht door de zwangerschap). Zweden hebben nog wel kans op medailles hoor. Bij de vrouwenestafette eventueel en Ferry blijft kanshebber bij de massa-start.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:45 schreef Szura het volgende:
Ik had veel meer van Bailly verwacht, die was dit seizoen echt goed in vorm. Die Zweden hebben hun medaille verloren door Olofsson maar wie hadden ze anders moeten opstellen? Die pakken denk ik geen medaille meer.
Chvostenko toch de verrassing van het toernooi met twee keer brons
Dat kan niet op Svendsen hoor. Svendsen is één van de snelste skiërs. Svendsen naar goud. OEB naar zilver lijkt het.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:52 schreef Szura het volgende:
Go OEB!!!!!!! 26 seconden is goed te maken!
Op de lijst staan ook:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
@ de mof: Fischer, verdacht van doping, vertelt dat 'ie nooit wat heeft genomen in zijn carrière.
Over een kwartiertje begint de 4x7,5 km mannen.
Dat lijken me wel de favorieten voor de massastart morgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef Szura het volgende:
niks gezien vandaag helaas. maar morgen ga ik zeker de mannenwedstrijd kijken. Hopelijk man tegen man OEB en Tchoudov
Onderschat ook Wolf niet, als 'ie sterk schiet maakt 'ie zeker een kans op een medaille (net als in de sprint).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat lijken me wel de favorieten voor de massastart morgen.
Maar ik vlak Svendsen en Yaroshenko ook niet uit.
Edit - en Greis toch ook niet na zijn eindsprint vandaag in de estafette.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef Szura het volgende:
Zou Ferry voor een verrassinkje kunnen zorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |