omdat ik was uitgelogd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom negeer je me op de gmail chat?
Ah okquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
omdat ik was uitgelogd.En nu reageer jij niet
Maar goed, zaterdag Rascal!
50 Cent hiphop noemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:12 schreef lienelien het volgende:
Collega vanmiddag (bij de computer om muziek aan te zetten) 'eef, welke soort muziek vind jij eigenlijk leuk? ' Dus ik: 'oh, indie en britpop ed' Krijg ik eerst een rare blik, vervolgens: 'Ohh, hip hop, ja 50 cent oid staat er wel op, wil je dat horen?'
Pfff die mensen zijn ook niet erg creatief, aantal artiesten waren er vorig jaar ook al en hebben in de tussentijd niet eens een nieuw album uitgebracht of gemaakt. Maf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe namen voor Werchter:
R.E.M.
dEUS
Lenny Kravitz
The Chemical Brothers
Mika
Sigur Ros
Kaiser Chiefs
Nightwish
Ben Harper & The Innocent Criminals
Counting Crows
Editors
Roisin Murphy
The Hives
Chris Cornell
The Kooks
Air Traffic
Justice
Digitalism
KT Tunstall
The Gossip
John Butler Trio
Band Of Horses
En dan waren Radiohead en Beirut al bevestigd.
Ook leuk om weer eens heen te gaan. Keuzes, keuzes, keuzes
Echt hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef Grobbel het volgende:
En staan Editors nu werkelijk op elk festival tegenwoordig?
Bronnetjequote:Liefde voor muziek
Ter Bogt deed ook onderzoek naar de fascinatie voor muziek, en komt tot de conclusie dat de liefde voor een bepaald type muziek stabiel is. De fascinatie voor artiesten kan komen en gaan, en het meelopen op een hype mag langere of kortere tijd duren. Toch vallen mensen altijd weer terug op een aantal basale preferenties voor typen muziek die verankerd zijn in hun persoonlijkheid. Er is ook een verband tussen muziekvoorkeur en persoonlijkheid. Zo zijn jongeren die van hitparademuziek of hip-hop/R&B houden extraverter en aardiger. Rockliefhebbers zijn eerder minder extravert, slordiger, maar wel opener voor nieuwe ervaringen. Liefhebbers van klassiek zijn aardiger, nauwkeuriger, opener voor nieuwe ervaringen en wat minder emotioneel stabiel.
Hmm, ik hou normaal niet van stereotypes, maar hierin herken ik mezelf toch welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bronnetje
Nou, is dat waar?
* Kijkt om zich heen en ziet blikjes, flesjes, snoeppapiertjes, banenenschillen, een ranzig volle asbak en stapels ongelabelde cd's liggen
Mmmm...
Kings of Leon headline op Glastonbury, dus wel een kansje dat ze naar LL komen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef SnowCockroach het volgende:
Herken mezelf ook wel.Is er een kans dat ik deze zomer Interpol of Kings of Leon nog ergens kan zien? Ik wil dit jaar ook naar Lowlands, met de line-up van 2007
. Waar ik niet bij was.
![]()
Hé, jij gaat toch ook naar de school v journalistiek (las ik in dat topic dacht ik), ga je naar Utrecht of Zwolle?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:23 schreef jakkop het volgende:
Een combinatie van de factoren prijs, geld dat ik volgend jaar nodig heb en een maatje die toch niet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |