Lijkt me we wel heel gaaf, met zo'n orkest erbijquote:Het Concertgebouw van Amsterdam mag dit jaar weer rekenen op een lijstje mooie namen die heel wat zieltjes zullen lokken. Zo speelt daar morgen bijvoorbeeld The Australian Pink Floy Show, waarbij Podiuminfo ook aanwezig zal zijn.
Andere koek is de popformatie CocoRosie. Bizarre freakfolk van een hoog niveau. Deze act zal 29 april te gast zijn in het Concertgebouw Amsterdam. Bianca en Sierra Casady zullen deze avond begeleid worden door symfonische strofen van het Koninklijk Concertgebouw Orkest.
De aanvang van dit bijzondere concert zal wel pas om 22:30 zijn, probeer dus rekening te houden met vervoer. De kosten bedragen ¤27,50 en voor CJP kaarthouders en/of bezoekers onder de 27 jaar ¤25. Entréeleden betalen ¤22,50.
Dank jullie wel lieve politici! Wat nemen jullie toch altijd puike en belangrijke beslissingenquote:Valkhofaffaire moet eerder stoppen
NIJMEGEN - De Valkhof Affaire moet tijdens de Vierdaagsefeesten twee uur eerder stoppen. Dit heeft het stadsbestuur van Nijmegen vandaag besloten.
De Valkhof affaire mocht als alternatieve poot van de Vierdaagsefeesten altijd twee uur langer door gaan dan de andere vierdaagsefeesten. De gemeente Nijmegen wil geen uitzondering meer maken.
Volgens de directeur van de Valhof Affaire is dit de doodsteek voor het feest. Hij zou hierdoor 40 procent minder inkomsten binnen krijgen.
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=915718quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:36 schreef Grobbel het volgende:
Later vandaag zal er nog een artikel verschijnen op 3VOOR12/Arnhem-Nijmegen, met reacties van de gemeente, programmeur en directeur; daar wordt nu nog aan gewerkt.
Ik ook. Tenzij Franz Ferdinand erbij komt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Grobbel het volgende:
Ik sla Pinkpop zoals altijd maar weer gewoon over.
Die zouden mij nog erg aan het twijfelen kunnen brengen ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij Franz Ferdinand erbij komt.
Meeste heb ik al gezien, behalve Incubus maar die dag is kut dus daar ga ik een 69 euro aan verspillen.
Ik was bijna vergeten dat ze bestondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij Franz Ferdinand erbij komt.
Er gaat een gerucht dat ze deze zomer in juli op een portugees festival staan. Dus ik verwacht een nieuw album voor die tijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:18 schreef JeroenV het volgende:
Ach, dat album wordt al tijden een paar maanden meer uitgesteld. Dus ik heb er eigenlijk totaal geen verwachtingen van, hoewel ik wel erg benieuwd naar ben.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:47 schreef Love Mae King het volgende:
WOO FAKKING HOO!!!!!!!!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=10&offset=108&artikelid=69513&disciplineid=muziek&agendaitemid=69512
Ha. Thom de Graaf in het nauw, altijd leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=915718
Nu maar hopen dat die motie van Groen Links nog iets voor elkaar gaat krijgen. Want anders voorzie ik straks een Affaire met dezelfde meuk die nu op de Waalkade staat. De Van Dik Houts, Mokes en Krezips van deze wereld, zeg maar.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik gisteren het lijstje zag. Ik acht de kans nog best groot eigenlijk dat ze erbij komen. Hoop het!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:38 schreef Love Mae King het volgende:
ik mis opersoonlijk Voicst nog in het Pinkpop lijstje... er komen nog 8 acts, wie missen jullie?
Die komen niet, Smeets heeft namelijk gezegd dat er geen NL bands meer bij het programma komen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik gisteren het lijstje zag. Ik acht de kans nog best groot eigenlijk dat ze erbij komen. Hoop het!
Ach, wat weet die Jan Smeets er nou van?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die komen niet, Smeets heeft namelijk gezegd dat er geen NL bands meer bij het programma komen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:12 schreef lienelien het volgende:
Collega vanmiddag (bij de computer om muziek aan te zetten) 'eef, welke soort muziek vind jij eigenlijk leuk? ' Dus ik: 'oh, indie en britpop ed' Krijg ik eerst een rare blik, vervolgens: 'Ohh, hip hop, ja 50 cent oid staat er wel op, wil je dat horen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |