Er zat wel een covertje bij bij mij, maar voor de officiële is het nog even wachten denk ik. Ik vind het ook geen slechte CD hoor, alleen van bijvoorbeeld The French Open, vind ik de demo versie gewoon vetter.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef Leeee het volgende:
[..]
Nee man, dat vond ik na de eerste keer luisteren ook maar ik vind het nu wel meevallen. Heb jij al een cover gevonden??
Last van een slaaptekort of ligt jouw lat wat vermaak betreft gewoon errug hoog? Wat een gegaap!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
Pinkpop dus:
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA ---> Live supervet
INCUBUS ---> Leuk, mits ook ouder werk waar alle 16-jarige huppelkutjes van weg moeten rennen
FLOGGING MOLLY ---> Tofferdetof
ALTER BRIDGE ---> Leuk
SAT2D ---> Gaap
PORCUPINE TREE --->![]()
![]()
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS ---> Mja, aan te horen houden we het maar bij.
KAISER CHIEFS ---> Gaap
EDITORS ---> Gaap
KT TUNSTALL ---> Ooordoppen & verrekijker act
MOKE ---> Gaap
THE VERVE ---> Gaap
NOVASTAR ---> Tof, maar te vaak al gezien
BAD RELIGION --->
GROOVE ARMADA ---> Gaap
JUSTICE ---> Tof, mits laat.
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE ---> Niet mijn ding
QUEENS OF THE STONE AGE --->
RACOON ---> Gaap
GAVIN DEGRAW ---> Gaap
FICTION PLANE ---> Klinkt als Sting ---> Gaap
COUNTING CROWS ---> Gaap
SERJ TANKIAN ---> Leuk
THE HIVES ---> Kan leuk zijn. Kan....
CAVALERA CONSPIRACY ---> Brrrr
THE WOMBATS ---> Leuk
ROISIN MURPHY ---> Leuk
SAYBIA ---> Gaap
PETE MURRAY ---> Gaap
KATE NASH ---> Zie KT Tunstall
PATRICK WATSON ---> Tofheid!
Mja...
Jawohl, met een leuke gezellige single! Ik had niet verwacht dat jij het leuk zou vinden, dus misschien zijn ze een andere laan ingeslagen met dit album? Ik vind het soms zelfs wat te radioproof en gepolijst... Maar hee, men mag hier niet kieskeurig zijn met die prijzen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft La Rocca een nieuw album ofzo? Eerste album kreeg echt iets van 0,0001 aandacht. Zonde, aangezien alle C-bandjes van de eilanden toendertijd meer aandacht kregen dan Joran nu terwijl La Rocca veuuuuull beter is.
Slaaptekort altijd en dat ze zulke saaie dingen boeken kan ik ook niks aan doen. Ik bedoel, bij de gemiddelde jamsessie of singer-songwriter ronde kom je (veel) meer inspiratie tegen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:47 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Last van een slaaptekort of ligt jouw lat wat vermaak betreft gewoon errug hoog? Wat een gegaap!
Eerste album was vrolijkheid ten top met af en toe wat niet-standaard instrumenten en electro deuntjes. Zal binnenkort het nieuwe album eens regelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:51 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jawohl, met een leuke gezellige single! Ik had niet verwacht dat jij het leuk zou vinden, dus misschien zijn ze een andere laan ingeslagen met dit album? Ik vind het soms zelfs wat te radioproof en gepolijst... Maar hee, men mag hier niet kieskeurig zijn met die prijzen...
Die zal ik eens zoeken dan, ben benieuwd! Euhm poepduur, tsja, voor een momenteel nog baanloze student als ik wel ja. Al helemaal als je gewend bent om toffe dingen te zien voor belacheloos weinig geld (Wombats voor 7,- bijvoorbeeld)...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eerste album was vrolijkheid ten top met af en toe wat niet-standaard instrumenten en electro deuntjes. Zal binnenkort het nieuwe album eens regelen
En is het daar echt zo poepduur dan?
Ik verheug me, zoals altijd maar weer, gewoon op Pinkpop dit jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Grobbel het volgende:
Ik sla Pinkpop zoals altijd maar weer gewoon over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |