abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56605346
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef Jasza het volgende:
Maargoed ik dacht dus dat Perez gestopt was bij Denemarken?
Ja, tijdens zn PSV-periode besloot hij zich weer beschikbaar te stellen, maar jullie hebben er nu blijkbaar last van
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56605456
quote:
Maar angst heeft Koster niet voor de ploeg van Raymond Atteveld. ,,Ik kijk uit naar de wedstrijd. Het vertouwen binnen de groep is goed en we staan er als ploeg ook iets steviger voor dan een paar weken geleden.”
Stonden we er op de ranglijst nog maar stevig voor...
pi_56605637
Weer het zelfde gezeik dus van we winnen wel ff
AFC AJAX
pi_56605743
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]
Echt he, neerknuppelen die ventjes
pi_56605816
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Onzin, als een speler zich ontwikkeld wordt zijn waarde juist hoger.
Vaak is het zo dat een speler het eerste jaar heel goed speelt en dan gehyped wordt, veel waard is opeens. Als ie die prestaties de jaren erna gewoon doorzet wordt hij vaak niet meer waard aangezien zijn ''hype'' over is.
pi_56606367
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef BonJovi het volgende:
Nog 3 dagen voor me 1 jarig jubileum op FOK! ik wou jullie het nog even helpen herrineren voor een legendarisch moment
Feli AJAX fantje
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:52:41 #207
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56606490
Weekend, Ajax dus
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56606553
Ff geregeld dat ze zondag Roda JC - AFC Ajax uitzenden hier.
Daarna Manchester United - Manchester City met een collega die ManU support om af te sluiten met de Bundesliga met een Duitse collega. 7 uur lang aan de zuip in de sportbar.

Alleen wel de avond daarvoor Electronic Beats Festival met Underworld, dus wordt ff bikkelen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56607051
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Aah, nog iemand die ze niet kent, maar wel zijn oordeel klaar heeft. Top!
wie heeft hier nou een oordeel klaar terwijl hij iemand niet kent??
pi_56608637
quote:
Een Britse jeugdwerker is deze week in Dubai veroordeeld tot 4 jaar cel voor drugsbezit. Op zichzelf is dat natuurlijk niet heel opmerkelijk. Deze man was echter in het bezit van een verbijsterende 0,003 gram cannabis.

De man, vader van drie kinderen, vervoerde deze enorme hoeveelheid drugs via de onderkant van de zool van zijn schoen. Op weg naar terug naar Groot-Brittannië reisde hij via de Verenigde Arabische Emiraten, toen hij op de luchthaven van Dubai werd aangehouden door de douane. Na een zeer grondige inspectie met hightech apparatuur vonden ze de drugs. Na 5 maanden van voorarrest heeft hij nu een celstraf van 4 jaar opgelegd gekregen.

Dubai International Airport is een zeer belangrijke overstapplaats voor het Midden-Oosten. Veel van de toeristen en zakenreizigers die door het gebied reizen, zijn zich waarschijnlijk echter niet bewust van het strenge zero-tolerance drugsbeleid dat hier geldt. Het drugsbeleid omvat ook substanties die niet in eerste instantie als drugs gezien worden, maar wel zo gebruikt zouden kunnen worden, ongeacht hoeveelheid.

Zo onderging een 25-jarige Brit een zelfde lot als de jeugdwerker; hij werd aangehouden voor een bijna onzichtbaar stukje wiet in zijn broekzak. Een andere man ging de cel in voor bezit van 3 maanzaadjes. Deze waren van het broodje afgevallen dat hij zat te eten op Heathrow Airport, en waren op zijn kleding blijven zitten. Een hoge pief van Endemol productions werd gearresteerd voor het bezit van melatonine, een stof die zowel in Dubai als de Verenigde Staten vrij verkrijgbaar is als hulpmiddel tegen jetlags. Ook zouden er minuscule sporen van hash in zijn bagage gevonden zijn.
Die Ajax supporter zit dus nog wel even vast in Dubai
pi_56609556
Iemand die weet hoe dat nummer van Wolter Kroes heet wat ze zondag draaide of was het vorige week woensdag?

Met dat melodietje: tudududu ik heb altijd nog wat ofzo.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:47:17 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_56609645
Wordt lastig tegen Roda, zal wel weer een gelijkspelletje worden .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:30:10 #213
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56610502
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die sporen echt niet helemaal daar... 'hij vervoerde het met behulp van de onderkant van z'n schoen'
><(({°>
pi_56610638
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:43 schreef Jasza het volgende:
Iemand die weet hoe dat nummer van Wolter Kroes heet wat ze zondag draaide of was het vorige week woensdag?

ging het verder met tudduuudduuddududu?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56610695
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ging het verder met tudduuudduuddududu?

Was wel een vrolijke melodie iig
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:02:49 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56611272
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:43 schreef Jasza het volgende:

Nee, dit is heel duidelijk. Anders google je even op 'ik heb altijd nog wat ofzo'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56611310
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, dit is heel duidelijk. Anders google je even op 'ik heb altijd nog wat ofzo'.
Hehe ja ik weet die tekst niet, hoorde hem net toevallig bij deal or no deal en wist dat ie ergens bij Ajax was de afgelopen 2 duels dus d8 misschien weet iemand het
pi_56612200
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Teringlijers daar in Dubai
pi_56612697
Joden
pi_56613115
quote:
Huntelaar hekelt Italiaanse 'makelaar'

Vincenzo Morabito, de man die zich in Italië uitgeeft als de zaakwaarnemer van Klaas Jan Huntelaar, is een leugenaar. Volgens de spits van Ajax is er maar één persoon die zijn zaken behartigt, en dat is de Nederlander Arnold Oosterveer, zo vertelt hij VI.

“Ik ben het zó beu. Ik heb maar één zaakwaarnemer en dat is Arnold Oosterveer,” reageert Huntelaar op de geruchten dat Morabito hem in Italië al aan het slijten is bij diverse clubs. De Italiaan kwam eerder vandaag met het verhaal op de proppen dat Juventus af zou zien van het aantrekken van de Oranje-international, en dat AS Roma nu de beste papieren heeft.

Niks van waar dus volgens de speler zelf, die zegt helemaal niks met Morabito van doen te hebben. De zaakwaarnemer zou zelfs de naam van Huntelaar misbruiken om zo andere spelers naar zijn ‘stal’ te lokken.

Huntelaar en Oosterveer willen dan ook stappen ondernemen, al is nog niet bekend wat deze precies gaan inhouden. Het meest logisch zou een klacht bij de FIFA zijn. Mocht de wereldvoetbalbond geen uitkomst kunnen bieden, dan is ook een gang naar de rechter niet uitgesloten.
Typerend dit. Om van te
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:23:41 #221
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56613481
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
Joden [ afbeelding ]
Hij is op het randje
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_56614159
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:23 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hij is op het randje
Haha als een kakkerlak hem doet is het moord en brand ja, maargoed vond hem wel ff lachen
pi_56614441
-verkeerde topic-
pi_56614715
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Typerend dit. Om van te
Alves praktijken..
  zaterdag 9 februari 2008 @ 00:29:39 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56615110
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
Joden [ afbeelding ]
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')