Eens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk niet dat de oplossing bij zwaarder of minder zwaar straffen ligt,maar meer in het weerbaar maken van meisjes en vrouwen, jongens leren hoe je met vrouwen omgaat en verkrachters die het om "de macht" gaat TBS geven.
Ik denk het wel. Als je de lul eraf hakt kunnen ze niks meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk niet dat de oplossing bij zwaarder of minder zwaar straffen ligt,maar meer in het weerbaar maken van meisjes en vrouwen, jongens leren hoe je met vrouwen omgaat en verkrachters die het om "de macht" gaat TBS geven.
Komt omdat de overige 33% te lelijk is om naar om te kijkenquote:Van de vrouwen heeft 67 procent wel eens last gehad van seksuele intimidatie. Van hen is 39 procent ooit aangerand en 11 procent verkracht. Dat blijkt uit een onderzoek van weekblad Yes onder ruim 3700 jonge vrouwen.
Dat heeft elk mens wel eens meegemaakt ongeacht je man of vrouw bent.quote:seksistische opmerkingen en hinderlijk gedrag
Aangerand!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:29 schreef Sam_Raimi het volgende:
Ze gooien wel alles op een grote hoop:
[..]
Dat heeft elk mens wel eens meegemaakt ongeacht je man of vrouw bent.
Ik ben ook wel eens in mijn reet geknepen door een wijf waarvan ik dacht "gadverdamme"....
dat is het ook. Je mag, en hoort gewoon andere mensen niet zomaar aan te raken als zij dit niet wensen. In de dierenwereld is dit doodnormaal, maar een bepaalde achterlijke groep mensen denk dat het normaal is om zomaar aan iedere meid te zitten die in de buurt komt. Afschieten die troep, zal ze niet missen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat het de nasleep is van die belachelijke feministische hype betreffende 'sexuele intimidatie'. Ik durf te wedden dat 3 kwart van die truttebollen een pets op de reet al gelijk stelt aan aanranding...
'Pets op de reet' getuigd ook niet echt van veel respect. Elk ongewild fysiek contact is wat dat betreft verboden terrein.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat het de nasleep is van die belachelijke feministische hype betreffende 'sexuele intimidatie'. Ik durf te wedden dat 3 kwart van die truttebollen een pets op de reet al gelijk stelt aan aanranding...
Als mijn dochter loopt te jammeren over een gast die haar in haar kont knijpt, en dat al aanranding gaat noemen, ga ik nu echt niet direkt roepen dat die gast dood moet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:57 schreef waht het volgende:
Bedenk dit eens: Jouw dochter wordt door een of andere gozer in haar kontje geknepen. Jouw dochter zegt tegen jou dat ze is aangerand.
Feministisch gelul? Of dood aan die gozer? Soms moet je het even in een ander perspectief zien....
Dan zijn 100% van de mannen wel eens misbruikt.quote:seksistische opmerkingen en hinderlijk gedrag
En wat is daar de definitie van, 'serieus sexueel misbruik'?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:16 schreef sigme het volgende:
Serieus sexueelmisbruik ligt volgens onderzoeken toch ergens tussen de 20 en 33%?
Dan lijkt me het dubbele ervan voor 'vervelende ervaringen op sexueel gebied' niet onwaarschijnlijk hoog.
inderdaad, het is maar net hoe zwaar de vrouw in kwestie zich er aan tilt. Als je ze vraagt "ben je weleens seksueel geintimedeerd" kunnen ze best denken nee, maar als ze dan zeggen "seksueel getinte opmerkingen vallen er ook onder" dan heeft elke vrouw die weleens naar d'r hoofd geslingerd gekregen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:25 schreef santax het volgende:
Achja, het ligt maar net aan de definitie die je pakt he. Volgens deze definitie kan ik met 100% zekerheid zeggen dat alle vrouwen die ik ken weleens sexueel geintimideerd zijn lol. Al dan niet door mijzelf
Lijkt me persoonlijk ook echt onzinquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Xtreem het volgende:
10% verkrachtingen lijkt me wel bizar hoog....
FOK! kennende is geen enkele groep representatiefquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef Yildiz het volgende:
En zijn de lezers van Yes wel representatief?.
Boehoe, stel je aan zeg. Dat is toch geen aanrandingquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
'Pets op de reet' getuigd ook niet echt van veel respect. Elk ongewild fysiek contact is wat dat betreft verboden terrein.
Dat ligt helemaal aan de situatie, maar als ze al overstuur zou raken van een kneep in d'r reet zou ik het ook aanstellerij vinden.quote:Bedenk dit eens: Jouw dochter wordt door een of andere gozer in haar kontje geknepen. Jouw dochter zegt tegen jou dat ze is aangerand.
Feministisch gelul? Of dood aan die gozer? Soms moet je het even in een ander perspectief zien....
Dat dus, overgevoelig en aandachtsgeil, door van een mug een olifant te maken kunnen ze lekker interessant doen. Nou prima hoor, maar zo verpesten ze het wel voor de echte slachtoffers die door dit soort onzin niet meer serieus genomen worden.quote:67% is belachelijk veel trouwens. Er zullen vast wat overgevoelige troela's tussenzitten die ze zien vliegen, maar het lijkt me sterk dat dat de overgrote meerderheid is.
Maar het is in ieder geval niks nieuws dat de mannelijke versie van de mens zo nu en dan een primitief beest is. En ook als zodanig behandeld moet worden om hem weer in het gareel te krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |