Het is allemaal zo doorzichtig, bij de konijnen af. Check de rest van de agenda, ik word kwader en kwader.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Zijn morgen twee optredens.En Jaap zou gaan met een verrassing.Dus het was gewoon al de bedoeling dat Brian ging met Amanda.
Amanda zou dus al gaan .Dit stond op hun site.
vrijdag 8 februari komen JAAP EN EEN VROUWELIJKE BEWOONSTER IN JOUW BOOGIE BAR. OPEN 21 UUR. ENTREE

Je mag geen hoertje meer uitnodigen voor iemand.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:50 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat zo Gaby bellen..........voor Huub, om hem onder druk te zetten.

tja, het was ook niet alsof ze geen andere keuze had, of zo..quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:53 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Amanda een compliment, dat ze heur haar "out in the open" heeft gedaan!

Maaaaaaaaaar..........als het een beetje meezit, zorgt Jaap ervoor dat Brian ook een vette griep krijgt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:56 schreef blomst het volgende:
Brian: we halen alle kracht uit hun weg, de ene ligt nu al ziek in bed.
Net of heeft hij daar voor gezorgd.

dan is dat weer een nieuwe regel in voordeel van brian en neukpop.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Brian: De hele kracht van meerderheid van stemmen is weg, we hebben het goed gedaan, weer een pluspunt voor ons.
Ja GVD, als de gastspelers mee mogen stemmen lijkt me dat logisch KUTFEBO.

Is dat weer een nieuwe regel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:03 schreef Desii het volgende:
Ben net thuis... en lees net dat gastspelers mogen meestemmen..... wat een BS
Het hele spel gaat naar de klote op deze manier
En Gaby uitnodigen mag niet voor een ander.... alhoewel voor B&A gelden andere regels... kots... kots

quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaar..........als het een beetje meezit, zorgt Jaap ervoor dat Brian ook een vette griep krijgt!

Zij hebben echt nog nooit een minderheid gehad. Dit zou de eerste keer zijn maar ja..we kennen het resultaat. Het is gewoon flauw en het maakt het spel gewoon kapot.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Brian: De hele kracht van meerderheid van stemmen is weg, we hebben het goed gedaan, weer een pluspunt voor ons.
Ja GVD, als de gastspelers mee mogen stemmen lijkt me dat logisch KUTFEBO.

ja... nadat Natasia een keer Gaby had uitgenodigd... wilde ze het nog een keer doen, toen Huub en Lieke net weer samenwaren.... en toen bleek dat je geen hoeren voor een ander meer mocht uitnodigen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe regel?
Uit het regelboek dat geen regels kent?

Ok Thx , komt ze elke dag dan om de stallen uit te mesten ? Want niemand die nu nog rijles heeft toch ...? Dus daarvoor hoeft ze niet te komen ..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef noekje het volgende:
Oh en de stal is vanmorgen uitgemest door Ellen.

Komt ze vanavond?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:16 schreef schatje het volgende:
Alsof Amanda Gaby heeft uitgenodigd, dat hebben die lafaards van de Febo allang gedaan.

Ja, en dat de gastspelers mogen nu ook een stem uitbrengen zodat Amanda en Brian een meerderheid aan stemmen hebben.quote:

Aha. Maar was dat van het stemmen niet alleen voor daarstraks? Is het nu echt een algemene regel geworden voor alle stemmingen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en dat de gastspelers mogen nu ook een stem uitbrengen zodat Amanda en Brian een meerderheid aan stemmen hebben.

Voor het slapen van Gaby ook als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Maar was dat van het stemmen niet alleen voor daarstraks? Is het nu echt een algemene regel geworden voor alle stemmingen?

Dit is niet leuk meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor het slapen van Gaby ook als ik het goed heb begrepen.
Het zou me niets verbazen als het een algemene regel wordt.

quote:Amanda is nog steeds bezig met haar kapsel in de kapsalon. Selène zit naast de 20-jarige en is haar make-up aan het bijwerken. Selène gaat straks namelijk winkelen met een vriendin. En als bekende Nederlander moet je er natuurlijk wel tip top uitzien als je buiten De Gouden Kooi te zien bent. De twee bespreken het optreden van Amanda in het tv-programma 2babes en moeten lachen om de uitspraken van de Amsterdamse.

Schijtziek wordt ik ervan.... toch begin ik steeds meer te geloven dat Huub niet durft.... er zijn teveel mogelijkheden waar hij niets mee gedaan heeft. Maar het is te schandalig voor woorden dat de meerderheid van Claire, Huub en Jaapo teniet gedaan word door die losers van gastspelers.... Langzaam maar zeker raak ik steeds meer klaar met die hele Gouden Kooi sheit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Kots onderhand op die kutredactie daar.Altijd moet er over de rug van Huub tv komen.Maar willen Huub en Jaap over de rug van Brian en Amanda tv maken,dan weten ze niet hoe gauw ze moeten bellen.Alle uitjes zijn voor dat stel,alles word er aangedaan om Brian de hele dag te vermaken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |