Feauteausquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Newsflash: Mijn bhbandje is net geknapt.
Heh, daar heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Newsflash: Mijn bhbandje is net geknapt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heh, daar heb ik nou nooit last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Take it off!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]Gáán we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met schieten en open doel...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar even wat koffie pakken voor het straks over iedereen z'n/haar moeder gaat
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Succes!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga maar even wat koffie pakken voor het straks over iedereen z'n/haar moeder gaat
Op het moment mag ik ff niet sporten, maar al 16 jaar aardig bezig jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Succes!
M'n collega die net binnenkwam heeft al koffie meegenomen, dus dat scheelt weer een stukje
Trouwens, zie net MMA in je profiel staan, hobby om te kijken of ook nog beoefenen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
over moeders gesproken die van mij zou jarig zijn vandaag en wel 65 worden
Ik wil ook nog eens met een vechtsport beginnen, alleen weet ik nog niet precies wat..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op het moment mag ik ff niet sporten, maar al 16 jaar aardig bezig jaNu lang niet meer zo intensief als een tijd geleden hoor.
Nu echt ff koffie pakken..de rij voor de automaat is weg
Ik vind dat altijd moeilijk reageren zoiets...dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
over moeders gesproken die van mij zou jarig zijn vandaag en wel 65 worden
Dat dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd moeilijk reageren zoiets...dusis dan idd op z'n plaats
ow dat maakt niet uit hoor, moet ook zeggen dat het ene jaar makkelijk is als het andere,quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd moeilijk reageren zoiets...dusis dan idd op z'n plaats
Krav Maga is een ellende ja, dat wordt niet overal gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens met een vechtsport beginnen, alleen weet ik nog niet precies wat..
Kickboksen is het 'makkelijkst', de sportschool waar ik een onbeperkt abo heb geeft daar les in, en is dus in principe gratis voor mij.
Aan de andere kant lijkt Krav Maga me ook wel wat, alleen dat wordt hier niet in de buurt gegeven
Je kan het dus een beetje bijbenen door alle positieve dingen (bevalling, bruiloft), wat altijd goed is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat maakt niet uit hoor, moet ook zeggen dat het ene jaar makkelijk is als het andere,
laatste jaren was het gewoon maar een dag~,
denk nu dat mn zoessie pas bevallen is, ik druk ben met de bruiloft en de conclussie van het weekend dat de 65 bereikt zou zijn het maakt dat ze wat meer aanwezig is!
en het is altijd een eerlijk excuus om een taartje te mogen eten hihi
Zo, da's aardig wat..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krav Maga is een ellende ja, dat wordt niet overal gegeven.
Mijn sporten zijn Aikido, Pencak, Taekwondo en Kun TaoHet enige wat ik nu (althans..straks weer op ga pakken) me het meeste mee bezig ga houden is Aikido. Gevalletje te lang niet meer gedaan
over het algemeen ben ik een positief ingesteld mens, tuurlijk is het wel eens moeilijk maar dat soort dingen horen wel bij het leven. Daarnaast is het ook al 18 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan het dus een beetje bijbenen door alle positieve dingen (bevalling, bruiloft), wat altijd goed is.
En taart gaat er altijd in
quote:
Nee joh, da's humor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Steven Seagal.![]()
Dat is zoooo erg.
/vrouw.
Steven Seagal is erg, maar weet echt wel wat hij doet met Aikido...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Steven Seagal.![]()
Dat is zoooo erg.
/vrouw.
Juist ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vrijdaggevoel wordt altijd extra gestimuleerd als om 10 over 7 op 3fm heel hard "weekeeeend!" wordt gebruld.
dan heb je toch al weeeeeeeknd?!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:13 schreef Miesjel het volgende:
Mijn enige leerling is ziek.. ik heb dus nu echt niets te doen..
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan heb je toch al weeeeeeeknd?!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:13 schreef Miesjel het volgende:
Mijn enige leerling is ziek.. ik heb dus nu echt niets te doen..
Doe maar rustig aan, je hebt tenslotte al weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
gaat snel weer die tijd had gedacht nog ff te gaan slapen, toen het bad maar nu zit ik hier nog steeds gewoon niks te doen
Dat is de hele bedoeling van dit topic toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
nu zit ik hier nog steeds gewoon niks te doen
Ik werk bij de technische helpdesk van een internet/telefoon provider.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Wat voor werk doe je eigenlijk?
ha ha dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is de hele bedoeling van dit topic toch?
Oh ben jij er zo een!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik werk bij de technische helpdesk van een internet/telefoon provider.
Met zulke werktijden is dat best goed vol te houden volgens mij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik werk bij de technische helpdesk van een internet/telefoon provider.
Ik heb zelf ook 2 jaar aan de telefoon gezeten, technische helpdesk voor PC's, Laptops, netwerken e.d... toen ik dat beu was, kon ik gelukkig een stapje hoger doen, en nou de rest laten werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zulke werktijden is dat best goed vol te houden volgens mij!
Heb ook ~3 jaar op helpdesks gezeten, maar dagen van 8 uur vond ik zelf toch wat lang voor dat werk
Da's het betere werkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 2 jaar aan de telefoon gezeten, technische helpdesk voor PC's, Laptops, netwerken e.d... toen ik dat beu was, kon ik gelukkig een stapje hoger doen, en nou de rest laten werken
ow ja da's waar ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, je hebt tenslotte al weekend
Goed bekeken jijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Werk 20 uur per week (nog wel, wil naar de 30), dus 't valt goed te doen.
Jeweetsch!quote:
Ja dat is ook weer zo. Waar was dat appertement nou? Gisteren niet helemaal meegekregenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als ik dat appartementje wil hebben moet ik toch iets meer geld krijgen.
't Was toch iets minder gelukkig. In Maastricht.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Waar was dat appertement nou? Gisteren niet helemaal meegekregen600 pleurie is echt veul geld...
WLquote:
Helaas.. ik heb nu wel leerlingen. Maar nog een uurtje en dan WEEKEND!quote:
Nou succes met je leerlingen, en alvast een prettig weekend! ik val in herhaling..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:40 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Helaas.. ik heb nu wel leerlingen. Maar nog een uurtje en dan WEEKEND!
Ik ben er geboren, en ik kom er elke dagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL
DamnHoop dat je weer wat beter bent dan!
@Lotte: Maastricht! Dat is het geld dan wel waard trouwens, want dat is toch een leuke stad
Dat heb ik dus met Bredaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, en ik kom er elke dagIk hou van die stad.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Werk 20 uur per week (nog wel, wil naar de 30), dus 't valt goed te doen.
je moeder...quote:
oi, ik moest gewoon lachen...da's lang geleden dat ik die heb gehoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee jouw moeder trekt volle zalen.
Precies, daarom is 'ie mijn vriendenkring weer helemaal trendy. Want retro.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
oi, ik moest gewoon lachen...da's lang geleden dat ik die heb gehoord
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Precies, daarom is 'ie mijn vriendenkring weer helemaal trendy. Want retro.
goed idee!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen ook zeg ken jij de mosselman doen?!
star-trek vorm van "eet smakelijk" ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Anders wenst net in de kantine een of andere noob me met een cynische ondertoon een "prettige stofwisseling" toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |