quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:58 schreef Rib-i het volgende:
ik had 299
Goede openingspost BWT
Heb je Rene trouwens nog kunnen helpen
jep, er gaat iemand bij hem langs komen om de lijn zelf te controlerenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:58 schreef Rib-i het volgende:
ik had 299
Goede openingspost BWT
Heb je Rene trouwens nog kunnen helpen
nee, een andere Rene, die er op de beurs ook bij was.quote:
rond hoelaat? Kan mijn wekker er rekening mee houdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
10 graden&droog zijn de vooruitzichten..we zien za wel
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uur of 12-13missch zijn er meer, kunnen we ergens centraal
doen..
Ik en de consumentenbond staan er in, dat kan nooit goed zijn.quote:
't is elke nacht nog nachtvorst en overdag dan weer 10-12 gradenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:25 schreef Cageon het volgende:
Wordt het nog "cruizen" dit weekend?
Mijn lichaam smacht naar adrenaline![]()
nog ff en je rijd smquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Moto Morini Granpasso 1200. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2005 was best een redelijk jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Cageon het volgende:
nog ff en je rijd sm![]()
op een dag leer je het wel.
Men moet mooit afstappen van een SMquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2005 was best een redelijk jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Moto Morini is gewoon veel te hoog in prijs.
Haalbaar, maar aan de verkeerde kant van de 10.![]()
¤14.990,00 kom er nog 33%¤ tekort, misschien met verkoop/inruil van scoot en Triumph.![]()
Afgezien van de jaarlijkse belasting teruggave van 2-3k. Dan kom ik op 40%.)
Zal het eens vragen bij Safe.![]()
WB geeft bij voorkeur niet meer dan 5.000 aan een motorfiets uit.
That hurts.quote:
Daar heb ik tijden bij achterop gezeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
That hurts.![]()
Maar afstappen op een SS ook.![]()
Maar een SM is leuk voor erbij, heb al een scooter.![]()
WB gaat het liefste naar 1 motor voor alles.
De Suzuki DR800 heeft al jaren mijn aandacht.![]()
[ afbeelding ]
quote:Maar te weinig compromis voor circuitdagen. BMW R1250GS dan?
[ afbeelding ]
Te lomp voor woorden. Kan niet uit de schuur.Triumph Tiger dan.
![]()
[ afbeelding ]
Toch weer net niet.Ducai Hypermotard dan.
![]()
[ afbeelding ]
Casey Stoner krijgt ze gratis.![]()
Te weinig power, laag balhoofd, en onderhoudsgevoelig.Appie Dorsoduro possibly.
![]()
[ afbeelding ]
Maar Moto Morini maakt die Appie weer tweederangs.![]()
[ afbeelding ]
hersenspinsel van een serieus dilemma.quote:
Pappa.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:41 schreef Cageon het volgende:
Daar heb ik tijden bij achterop gezeten.
Bos uit/Arie Luyendijk rij je al op top met zo'n ding.quote:Daar kun je plat genoeg mee gaan![]()
Wheelies zijn ook geen probleem (mits wat oefening)
Kom toch gewoon in de randstad wonen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:12 schreef bvvt het volgende:
't is elke nacht nog nachtvorst en overdag dan weer 10-12 graden
Berg met pekel op de weg is niet normaal meer
Dat zal best, maar je gaat mij niet vertellen dat je alles uit zo'n fiets kan halen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
hersenspinsel van een serieus dilemma.
Ik wil wat, maar het mag bijna niets kosten, moet lang meegaan, lustopwekken, en je moet er veel mee kunnen.
![]()
Honda Hornet van ¤3.750,00 optuigen met Braking remmen en wielen van ¤1.250,00 is ook een budget optie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Pappa.![]()
![]()
[..]
Bos uit/Arie Luyendijk rij je al op top met zo'n ding.
En dan moet je nog 300 meter.![]()
Veel minder dan 100 pk komt niet in aanmerking.
Jij met je lichtgewicht velgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
Honda Hornet van ¤3.750,00 optuigen met Braking remmen en wielen van ¤1.250,00 is ook een budget optie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het (leren) maken van keuzes zou een goed begin zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij met je lichtgewicht velgen![]()
Die velgen zijn totally non-WB dus beter ga je je tijd en geld beter besteden
Bestaat al twee jaar.quote:
De grens in een lange snelle doordraaier is met een Dr wel zo bereikt hor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:46 schreef Cageon het volgende:
Dat zal best, maar je gaat mij niet vertellen dat je alles uit zo'n fiets kan halen?
Bedoel dat je nog meters over hebt betekent alleen maar dat je NOG later kan gaan remmen.
Volgens Olaf@mail zijn deze net zo zwaar als originele velgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef worldpimber het volgende:
Jij met je lichtgewicht velgen![]()
Die velgen zijn totally non-WB dus beter ga je je tijd en geld beter besteden
Mijn hart is veeeeel te groot.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Cageon het volgende:
Het (leren) maken van keuzes zou een goed begin zijn
Doe mij dit dan maar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn hart is veeeeel te groot.
Ik kon het origineel van die eerste niet vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:49 schreef Cageon het volgende:
Doe mij dit dan maar.
Groot hart - De dijk
Dit is beter
Stomp in d'r maagstreek kan ze krijgen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
Anders ben ik ff drie uur aan het verven op een oude kast van vriendinnetje.![]()
Afgelopen zondag ook al twee uur. Koop toch een nieuwe. Gaat sneller.![]()
Olafquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens Olaf@mail zijn deze net zo zwaar als originele velgen.![]()
Maar het ziet er weluit.
1. Leeftijd.quote:Ik wil ze al mijn hele leven, maar wat is er totally not WB aan?
de cd versie is wat beter dan de youtube kwaliteitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kon het origineel van die eerste niet vinden.
De Dijk ken ik wel, maar niet dit nummer. Goed surrogaat wel.![]()
Dat denk ik wel vaker... vrouwen zijn vaagquote:WB had vroeger een affaire met een meid die gek was van Huub van der Lubbe.
Ziet er niet uit die zanger van De Dijk. Onbegrijpelijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Stomp in d'r maagstreek kan ze krijgen...
Oh neeVolgens mij zit er momenteel een baby in de weg en dat zou wat te cru zijn
![]()
Ik zag later een verkooptopic van hem.quote:Olaf![]()
![]()
![]()
Zwaarder .. als een 2007 GSX-R dan.quote:Ze zijn zwaarder dan origineel en de achterschijf was groter dan origineel. Wel een adapter erbij maar ook met het tandwiel is het tobben is weer een andere maat. Betaal iets meer en koop PVM..
Heb ik ook gedaan.
quote:1. Leeftijd.![]()
2. Gezinssituatie.![]()
3. Rijstijl.![]()
4. Relatie tot de motor.![]()
Kort samengevat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D8 ik wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Cageon het volgende:
de cd versie is wat beter dan de youtube kwaliteit
Robert de Niro vond ze ook leuk.quote:Dat denk ik wel vaker... vrouwen zijn vaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr is een nieuwe versie hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bestaat al twee jaar.![]()
![]()
Appie doet meer met me.
Al zou beiden proefrijden verstandiger zijn.
120 pk was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef Snelwagen het volgende:
Dr is een nieuwe versie he![]()
120 pk ofzo![]()
Maar beiden proefrijden is sowieso verstandig, die appie ziet er wel super uit btw
ehquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Geerd het volgende:
Wat hoorde ik net op het nieuws dan had iemand Nederland te koop gezet op Ebay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik niet meer op fietsafstand van het werk woon.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef Worldbeater het volgende:
Hier wonen is apart.
Fiets niet op slot bij de bouwmarkt, de schoenmaker is 2 dagen gesloten vanwege een feestje. De C1000 is op zaterdag maar van 10.00 tot en met 14.30 openen in de karretjes hoeven geen muntje.
![]()
Was in december wel voor de tweede keer in drie maanden door mijn voetpedaal.
Dus nu maar eens goed spul er op.Pimp my bike.
![]()
![]()
In wat voor klein gehucht woon je dan nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik niet meer op fietsafstand van het werk woon.![]()
In Monique van Berkel en Rodenrijs a.k.a. Rib-I Rodenrijs.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:54 schreef Roderick2085 het volgende:
In wat voor klein gehucht woon je dan nu
O ja, daar moet ik binnenkort nog eens iemand helpen met de internet verbinding.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In Monique van Berkel en Rodenrijs a.k.a. Rib-I Rodenrijs.
Toch redelijk weerquote:Morgen krijgen we weer een dag met veel zon. Met een middagtemperatuur van rond de 12 graden is het opnieuw erg zacht.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef bvvt het volgende:
O ja, daar moet ik binnenkort nog eens iemand helpen met de internet verbinding.
kan ik gelijk bij WB langs.......
Tot drie uur geleden dacht WB morgen vrij spel te hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Toch redelijk weerlet's rijd morg
Nee, geen nieuwe babe in het spel in het westen....quote:
agreed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
Toch redelijk weerlet's rijd morg
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
I can see the sun shining
->
Cruizen ->-> cruizen
![]()
anyone?![]()
Was mij ook al opgevallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
I can see the sun shining
->
Cruizen ->-> cruizen
![]()
anyone?![]()
Sure thingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:42 schreef Cageon het volgende:
Sure thing![]()
@ route, lijkt me tof, ik zie veel bochtjes![]()
Je kent die uit het bolletje?
kanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:47 schreef bvvt het volgende:
Komt mij wel erg bekend voor die route![]()
Volgens mij was dat de keer dat er een aantal voorop reden en een andere route gingen rijden waaroor RB en ondergetekende de groep kwijt waren![]()
![]()
maare - ik heb helaas andere dingen te doen vanmiddag![]()
hoe gaan we t dan doen? Ik kan ook niet afdrukkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
bolletje![]()
en mijn printer is al een jaar dood
Uiteraard. Al van toen je nog jong was......quote:
Picsszz.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:37 schreef Den_Haag het volgende:
morgen ff langs bij mijn motortje denk ik.
Alleen met mij er bij.quote:
ahhh, naisquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uiteraard. Al van toen je nog jong was......
[ afbeelding ]
En met nog steeeeeds dezelfde motor.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:41 schreef ikookhier het volgende:
Meet foto´s .uitroepteken.
srry dat ik er vandoor ging. Dacht dat het een TL was.quote:
Ik zag hem al aankomen en dacht al hij gaat er achteraanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
srry dat ik er vandoor ging. Dacht dat het een TL was.
Bleek dus een ZX7R te zijn.
Ik zeg..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
pontjesrit van vandaagklein stukje die route gereden --> Lekdijk
bandjes werden goed warm dus gáán
nu trekdus eten
![]()
rest mag vervolg doen
censuur svp
[ afbeelding ]
edit: oja, was zeer geslaagd dagje![]()
Ik heb toch ook gewoon 25kwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zeg..
..meer meeting foto's.![]()
Motorday.nl
Wie ist da bei?
Ik misschien rijden...maarja..25 kw,...staat dat niet wat snugger..
Ach het gaat om de fun..![]()
Ich bin dabei..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maare de brommerd heeft niet alleen dorst![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]Jij gaat aan het bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maare de brommerd heeft niet alleen dorst![]()
Greetz.
Sowieso schrijf je zo.
ook u was welkomquote:
uitgerekend op zon dag als vandaagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef Gawaine het volgende:
Wa un klote dag![]()
Schroef in m'n achterbandwordt dus een MPR2 halen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |