Lekker!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:12 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zich net door 110 pagina's gesprekstechniek geworsteld
Tijd voor koffie
Meer mensen geinteresseerd in een bakkie?
Dank uquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Glacier het volgende:
* Glacier geeft Roel een bak koffie en zet er een pot suiker en melk naast
Daar is het een beetje te vroeg voor lijkt me.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Glacier het volgende:
Ik had nog wel zo gehoopt en gerekend op de nieuwe REM..
was wel heel vroeg geweest. Is 'ie gisteren niet voor het eerst gedraaid?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Glacier het volgende:
Ik had nog wel zo gehoopt en gerekend op de nieuwe REM..
Het perfecte moment om MH te worden! Of moet ie eerst kapot gedraaid worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
was wel heel vroeg geweest. Is 'ie gisteren niet voor het eerst gedraaid?
Het is vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
WHAT THE FUCK interesseert het mij als luisteraar dat Coen iemand een 'toffe gozer' vindt? Tering, draai muziek ofzo.
Met dank aan Sunchaser!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef Sersjee het volgende:
Met dank aan Sunchaser!
Hoi Piles en Hans
Je doet het jezelf aan hoor, zoveel werken...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:28 schreef Piles het volgende:Avond
Weekend
Morgen weer werken, zondag vrij, maandag tm zaterdag weer werken. En dat nog 20 weken lang
Beelden van EkstraWeekend zullen dus iets langer duurder voor ze online staan (zondag denk ik). SR2007 zit er voorlopig niet in, zeker omdat het gewoon veul werk is in je eentje
Fulltime stage, en zaterdag voor de centjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je doet het jezelf aan hoor, zoveel werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |