abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56595747
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:35 schreef Sampsoem het volgende:

[..]

Kneus.
Eikel.

pi_56595770
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef -jos- het volgende:
Al meer uitzendingen online? Wel lomp om te zien hoe kinderachtig Engels hij praat
Haha dat hoor je meer hier op FOK!. Ben benieuwd hoe vloeiend zij het zullen doen in shows.
pi_56595826
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:49 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Haha dat hoor je meer hier op FOK!. Ben benieuwd hoe vloeiend zij het zullen doen in shows.
Inderdaad, allemaal oh zo overtuigd dat hun eigen Engels perfect is
pi_56595849
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:57 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Inderdaad, allemaal oh zo overtuigd dat hun eigen Engels perfect is
Ik kan het goed schrijven, grammaticaal is het ook goed te doen. Zodra ik het moet spreken kan ik alleen korte zinnen er vloeiend uitkrijgen als ik ze eerst 3 keer door me hoofd heb gehaald. Lange zinnen komen er vaak al met accent uit.

Direct antwoord geven in shows in lange zinnen is dus nog lasteriger, zeker als het live is.

Volkje hier .
pi_56595882
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Ik kan het goed schrijven, grammaticaal is het ook goed te doen. Zodra ik het moet spreken kan ik alleen korte zinnen er vloeiend uitkrijgen als ik ze eerst 3 keer door me hoofd heb gehaald. Lange zinnen komen er vaak al met accent uit.

Direct antwoord geven in shows in lange zinnen is dus nog lasteriger, zeker als het live is.

Volkje hier .
Dit zijn gewoon standaardvragen (en antwoorden) die ze ongetwijfeld van te voren hebben doorgemaild.
pi_56595889
om 4 uur (nederlandse tijd) is hij bij Greta van Susteren op Fox News

dit kan interessanter worden dan bij Larry King want Greta heeft haar eigen crime programma is advocate en is dus al heel lang met de zaak bezig.

Fox News is ook te kijken met TVUplayer.

voordeel bij Larry King natuurlijk is dat hij Peter R. uit zal laten spreken (zijn manier van interviewen) in tegenstelling tot Greta die gasten kan afkappen - lastig dus voor Peter R. ook vanwege de taal.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56595913
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:05 schreef Caesu het volgende:
voordeel bij Larry King natuurlijk is dat hij Peter R. uit zal laten spreken (zijn manier van interviewen) in tegenstelling tot Greta die gasten kan afkappen - lastig dus voor Peter R. ook vanwege de taal.
Gaat ie toch lekker over in het Nederlands. Zal ze allicht wel wat van verstaan .
pi_56595938
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:09 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Gaat ie toch lekker over in het Nederlands. Zal ze allicht wel wat van verstaan .
ja dat zou je wel denken. maar ze kan geen Nederlands lezen iig

http://gretawire.foxnews.com/2008/02/07/front-page/#comments
quote:
PS - Of course I don’t know what it says…maybe it says I am a big jerk…????

http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=4
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 02:21:57 #34
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_56595975
Het engels van Peterrr is werkelijk om te schamen; zelfs een Indiër doet dat beter..en wat ie dan inhoudelijk brengt is eigenlijk ook vrij mager..Hij is immers maar een verslag-legger; de man op de werkvloer-Patrick was gewoon het toefje op de taart. In een land waar bloed aan Britney's kruisje tussen de donuts door gelezen wordt, had deze mister ven der eem iig. voor wat meer glamoer gezorgd en die was zeker beter uit z'n woorden weten te komen.
Enigszins kenmerkende psychologische overeenkomsten van de "criminele inborst" kwamen de kop op steken bij Peter en deden hem bedenken dat overmacht (nota bene van Amerika zelve) een vrijbrief was om maar met de gedeeltelijke koopwaar zijn toer af te hoeven maken en de spotlight van Patrick te doven..
kill them before they kill you..iemand zou zijn internet verbinding moeten hacken zodat pas van Oprah te horen krijgt dat Joran heeft bekent dat-ie met Patje, Peter een loer heeft gedraaid en hij wordt aangeklaagd voor het aanzetten en opzetten van criminele activiteiten met kwetsbare slachtoffers

Mannen als Peter gaan snel vervelen en waarschijnlijk waait het zaakje over als een dessert roos en handelt het OM dit internationaal af..
Dingendoendingendoendingen..
pi_56596003
Hij heeft zijn fame ff.. Wees blij voor m, hij doet het toch wel leuk allemaal .

Dat het niet al te lang zal duren weet iedereen. Zeker in Amerika, alleen 9/11 heeft langdurig voor ophef gezorgd .
pi_56596088
Over 15 min?
pi_56596114
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:47 schreef F04 het volgende:
Over 15 min?
op CNN USA maar pas op het eind van de ochtend in Nederland op CNN International

geloof ik
pi_56598371
optredens Peter R. de Vries bij

Nancy Grace (CNN)
Larry King (CNN)
Greta van Susteren (Fox)

http://www.youtube.com/user/gensing7000

telkens worde nieuwe Holloway filmpjes toegevoegd dus de Peter filmpjes zullen naar onder zakken naar verloop van tijd.

Peter R. ziet er doodvermoeid uit.
pi_56599368
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_56603277
Hahahha:
quote:
You son of a *bleeb*
DRAMATISCH gemonteerd
pi_56603340
Tering, "World Most Notorious Suspects" . En wie deed de dubs eigenlijk? Je hoort het Nederlands er erg goed onder.
pi_56603545
Echt weer lekker Nederlands, dat afgeven op iemand. Ik ben supertrots op hem. Hij flikt het 'm toch maar mooi.
pi_56603606
Lachen. Welke Nederlanders zijn er nog meer bij Larry *fossiel* King geweest?

Larry is trouwens ook een foute jongen geweest

vrijdag 8 februari 2008 @ 15:22:47 #44
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_56603838
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Caesu het volgende:

[ afbeelding ]

Peter R. ziet er doodvermoeid uit.
'die drukswereld is gewoon moordend'
Dingendoendingendoendingen..
pi_56604441
Ik vind zijn Engels wel redelijk goed. Hij kan zijn verhaal duidelijk overbrengen, je hoort er een duidelijk Nederlands accent doorheen, maar zo vreselijk is het nou ook weer niet.
pi_56604564
Heel FoK spreekt engels zonder nederlands accent, jeweettoch.... FoKkers hebben ook een IQ van 140 en weten alles!!
pi_56604922
waar online te zien>
AFC AJAX
  Redactie Games vrijdag 8 februari 2008 @ 16:35:34 #48
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56605237
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:02 schreef McGilles het volgende:
Heel FoK spreekt engels zonder nederlands accent, jeweettoch.... FoKkers hebben ook een IQ van 140 en weten alles!!
Allemaal universiteit en iedereen is een manager ergens.
.....Kennedy
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:02:04 #49
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56605678
Joh, wat maakt het uit. Hij kan wel gewoon praten met die mensen. Het is duidelijk wat hij wil vertellen. En als dat in steenkolenengels is, dat maakt niet zoveel uit. Hij heeft geen tolk nodig oid.
Peterr heeft Engels geleerd in een tijd dat Engels niet zo geintegreerd was als het nu is. Dus voor dat: petje af peterr!
En ze leefden nog lang en gelukkig
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:56:39 #50
132191 -jos-
Money=Power
pi_56606558
linkkkkk please anybody???
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')