echt geen idee?quote:Op donderdag 7 februari 2008 05:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat is precies de doorbraak dan?
met welke reden danquote:Op donderdag 7 februari 2008 06:03 schreef Caesu het volgende:
[..]
echt geen idee?
lijkt me nogal wat als nu duidelijk is dat justitie aruba bewust vanaf dag 1 de boel zit te frustreren.
hier waren volop aanwijzingen voor, maar dit kan een bewijs zijn.
Pa van der Sloot beschermen.quote:
met welke reden de politie het onderzoek heeft gefrustreerd?quote:
hun dochter had dus geen epilepsie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:15 schreef babyuiltje het volgende:
[..]
Pa van der Sloot beschermen.![]()
Ik snap het geloof ik niet, waarom zouden ze liegen over het gegeven dat hun dochter epilepsie had?
precies, en dan wist justitie aruba dus al vanaf mei/juni 2005 de omstandigheden van Natalee's dood.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat epilepsieverhaal is me nieuw, maar blijkbaar niet waar?
Mocht het zo zijn, dan past het prima in joran zijn verhaal.
Weet niet precies wat je wil zeggen, heb op dit moment geen zin om al die filmpjes te bekijken. Maar had ze het nu wel of niet? In de meest gunstige situatie is Joran nog steeds de lul.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
precies, en dan wist justitie aruba dus al vanaf mei/juni 2005 de omstandigheden van Natalee's dood.
maar ik hoop dat Peter R. dit gaat onderzoeken.
en het lijkt er op van wel want zoals in het filmpje te zien is heeft Beth dit ook tegen hem verteld want ze kon het niet aanzien toen Joran op de tapes het schokken/trillen nadeed.
Als je alleen het onderste filmpje heel even bekijkt, bij de vader, vanaf het begin wordt er al een geluidsfragment afgespeeld met een eerder intervieuw met die vader waarin je hoort dat hij vertelde dat ze maar bleven vragen over dat schudden. Dit intervieuw stamt uit november 2007!quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je wil zeggen, heb op dit moment geen zin om al die filmpjes te bekijken. Maar had ze het nu wel of niet? In de meest gunstige situatie is Joran nog steeds de lul.
ze had het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je wil zeggen, heb op dit moment geen zin om al die filmpjes te bekijken. Maar had ze het nu wel of niet? In de meest gunstige situatie is Joran nog steeds de lul.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:39 schreef babyuiltje het volgende:
[..]
Als je alleen het onderste filmpje heel even bekijkt, bij de vader, vanaf het begin wordt er al een geluidsfragment afgespeeld met een eerder intervieuw met die vader waarin je hoort dat hij vertelde dat ze maar bleven vragen over dat schudden. Dit intervieuw stamt uit november 2007!
Kan een bewijs zijn of is een bewijs.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:03 schreef Caesu het volgende:
echt geen idee?
lijkt me nogal wat als nu duidelijk is dat justitie aruba bewust vanaf dag 1 de boel zit te frustreren.
hier waren volop aanwijzingen voor, maar dit kan een bewijs zijn.
Of je steekt op deze manier je kop in het zand. Ik vind het nl. wel uitermate shockerend om te horen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan een bewijs zijn of is een bewijs.
Nogal een verschil...
Ik denk dat ik ook niets nieuws zeg als Beth de beelden van een schokkende/trillende Joran logischerwijs als afstotend ervaren heeft. Ze zag waarschijnlijk haar dochter voor d'r op dat moment en dat is niet fijn...
En waarom zou de Arubaanse politie pa en ma Holloway vragen naar iets wat ze eventueel zouden weten van Joran(de trillingen/het schokken, vertaald naar de mogelijke epileptische aandoeningen van Natalee dus) als ze de zaak juist in doofpot zouden willen stoppen? Je gaat toch niet iets vragen wat je kennelijk als politie weet (volgens jouw theorie c.q. die van mensen op SM) als je dat juist probeert te verhullen?
Ik denk dat ze er naar gevraagd hebben om te beoordelen of Natalee mogelijk door een ziekte o.i.d. onwel was geworden...
En dat gelul over het verzwijgen van zaken om het toerisme niet in gevaar te brengen, daar geloof ik dus geen reet van. Ik denk dat je teveel Amerikaanse verhalen hebt gelezen op SM die ook daarop wijzen, maar vroeg of laat had dit nieuws toch wel bekend geworden en was het toerisme evengoed wel deels om zeep geholpen.
Het verbaast me hoeveel mensen hier meer en meer een tunnel-visie voor ogen krijgen en daar niet meer af te brengen zijn... ;')
Shockerend, een gelukkige woordkeuze heb jij... ;')quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:04 schreef babyuiltje het volgende:
[..]
Of je steekt op deze manier je kop in het zand. Ik vind het nl. wel uitermate shockerend om te horen.
En welk keihard (!!) bewijs heb jij daarvan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:40 schreef Caesu het volgende:
echt volgens mij is het niet zo lastig te begrijpen hoe dit zit, maar wel behoorlijk verbijsterend dat ze dit al vanaf dag 1 weten op Aruba.
Mee eens, er zijn de afgelopen week al diverse theorieën voorbij gekomen en bij heel veel dingen denk ik dat het zou kunnen, ja. Dit is ook geen bewijs, maar alweer een aanwijzing dat er een heleboel niet klopt in deze zaak. Maar goed, ieder zijn mening.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shockerend, een gelukkige woordkeuze heb jij... ;')
Kom op zeg...
Bewijs wil ik hebben, geen halfbakken aantijgingen.
En voor de goede orde, ook vind Joran een eikel eerste klas en verdenk hem echt wel.
Maar niet door dit soort coverup-theorieën en dat soort onzin.
ik hoop dat dit uitgezocht wordt inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan een bewijs zijn of is een bewijs.
Nogal een verschil...
tuurlijk ze vond de hele tape uitermate schokkend. ook bijvoorbeeld dat natalee misschien nog in leven was toen ze de ocean werd gegooid.quote:Ik denk dat ik ook niets nieuws zeg als Beth de beelden van een schokkende/trillende Joran logischerwijs als afstotend ervaren heeft. Ze zag waarschijnlijk haar dochter voor d'r op dat moment en dat is niet fijn...
waarom ze het zouden vragen aan beth en jug. dat wordt speculeren natuurlijk maar misschien wilden ze er een natuurlijke dood van maken, ze hoopten op een epilepsie-verleden bij natalee. dan kwam joran er met een tragisch ongeluk alleen vanaf. maar dit is uiteindelijk niet doorgezet. waarom? misschien was natalee meer aangedaan dat een natuurlijk dood niet vol te houden was.quote:En waarom zou de Arubaanse politie pa en ma Holloway vragen naar iets wat ze eventueel zouden weten van Joran(de trillingen/het schokken, vertaald naar de mogelijke epileptische aandoeningen van Natalee dus) als ze de zaak juist in doofpot zouden willen stoppen? Je gaat toch niet iets vragen wat je kennelijk als politie weet (volgens jouw theorie c.q. die van mensen op SM) als je dat juist probeert te verhullen?
Ik denk dat ze er naar gevraagd hebben om te beoordelen of Natalee mogelijk door een ziekte o.i.d. onwel was geworden...
misschien beter om in dit topic gewoon bij het epilepsie verhaal te houden.quote:En dat gelul over het verzwijgen van zaken om het toerisme niet in gevaar te brengen, daar geloof ik dus geen reet van. Ik denk dat je teveel Amerikaanse verhalen hebt gelezen op SM die ook daarop wijzen, maar vroeg of laat had dit nieuws toch wel bekend geworden en was het toerisme evengoed wel deels om zeep geholpen.
als morgen aruba met een duidelijke uitleg komt hoe dit zit sta ik daar echt open voor.quote:Het verbaast me hoeveel mensen hier meer en meer een tunnel-visie voor ogen krijgen en daar niet meer af te brengen zijn... ;')
Ik beperk me even tot dit stukje gezien het topic...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:15 schreef Caesu het volgende:
waarom ze het zouden vragen aan beth en jug. dat wordt speculeren natuurlijk maar misschien wilden ze er een natuurlijk dood van maken, ze hoopten op een epilepsie-verleden bij natalee. dan kwam joran er met een tragisch ongeluk alleen vanaf. maar dit is uiteindelijk niet doorgezet. waarom? misschien was natalee meer aangedaan dat een natuurlijk dood niet vol te houden was.
natuurlijk moeten ze naar natalee's medische verleden vragen. erfelijk ziekten etc.
maar waarom herhaaldelijk vragen naar epelepsie, seizures (aanvallen) terwij Beth and Jug dit ontkennen telkens weer?
kijk MadMaster ik weet het natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beperk me even tot dit stukje gezien het topic...
Ze hoopten op een epileptie-verleden, zeg je...
Hoe groot is de kans dat iemand, die net vermoord is, aan epileptie lijdt, waardoor je zo de moord kan verdoezelen?
Ook zeg je ´misschien was natalee meer aangedaan dat een natuurlijk dood niet vol te houden was.'
In dat geval waren de vragen over epileptie helemaal niet relevant en slat je stelling over 'het bewijs' helemaal nergens op. Stel dat Natalee wel epileptische aandoeningen had (bevestigd door haar ouders) en ook nog een gapende hoofdwond had of zo, hoe had de Arubaanse justitie dat dan moeten verkopen?
Dit bewijst de onschuld van de butlerquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat is precies de doorbraak dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |