30inc denk ik aanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Attack of the clones
Tears of the sun
Predator 2
Full metal jacket
U571
Gandhi
All quiet on the western front
Hoeveel moet ik je hier voor geven?
ff denken. pakketje van 2 dvd,s koste me 6,40 aan verzendkosten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Boondock Saints + Tears of the Sun 10 incl ?
Prima, stuur maar ff een pm met gegevensquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:30 schreef hiolpi het volgende:
boondock saints
next friday
dude where's my car
2 fast 2 furious
the fast and the furious
spiderman 1 & 2
30 incl
echter vertrek ik overmorgen voor 3 weken op vakantie, of je ze tot dat einde kan vasthouden
gisteren gedaanquote:Op maandag 31 maart 2008 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prima, stuur maar ff een pm met gegevens
Geld is binnen?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:50 schreef Feitosa het volgende:
zojuist beantwoord
Pakketje gaat vandaag op de post.quote:
Als de verzendkosten 1,60 zijn , vind ik het goed. Passen er 2 door de brievenbus?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef VampiricDemon het volgende:
American werewolf in London
Return of the living dead
¤10,- incl. ?
In een A4 enveloppe passen makkelijk 2 DVD-tjes, zolang het gewicht onder de 250 gram is zullen de verzendkosten inderdaad om en nabij de ¤1,60 zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als de verzendkosten 1,60 zijn , vind ik het goed. Passen er 2 door de brievenbus?
PM me maar.
Alles behalve:quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:35 schreef Patch het volgende:
Welke heb je nog van onderstaande?
Re-animator
Bride of re-animator
Brotherhood of the wolf
the Relic
the Haunting
Return of the living dead
Serial killer box. ( Dahmer, Driller killer, Texas chainsaw massacre, Henry, House of 1000 corpses )
Ants in the pants
More ants in the pants
The outer limits - sex & sciencefiction
The outer limits - Aliens among us
Tears of the sun
Family man
American pie 2
Pumpkinhead
Piranha
Shocker
Big trouble in little china
Escape from New York