homoquote:Op maandag 11 februari 2008 22:00 schreef Duvel het volgende:
Hulshorst btw.
Bedankt voor het aanbod, maar nee.quote:
Bedankt voor het aanbod, maar nee.quote:stuur me die foto maar @ MSN dan host ik hem wel
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:05 schreef Duvel het volgende:
Bedankt voor het aanbod, maar nee.
Bedankt voor het aanbod, maar nee.
andere loc voorop was mooier geweest?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Je kan je bij de onderstaande foto afvragen wat er hier niet klopt:
[ afbeelding ]
Daarom de vraag: Wat klopt hier niet
Toevallig kan ik me herinneren dat ik dat ondergekalkte ding ook nog heb zien rijden toen! Alleen niet op de foto gezet.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
21-11-2006 hmm? Die dag schoot ik niet veel verderop, namelijk in 's-Hertogenbosch, ook een plan V, nummer onbekend:
[ afbeelding ]
Dat is te gemakkelijkquote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de vraag is "Hoe laat werd deze foto genomen" dan weet ik het antwoord
Ik wil toch twijfels zetten bij het woord 'fatsoenlijk'. Dat T3 onderzeebootspul zie ik echt niet als fatsoenlijke nachtrijtuigen. Is een stuk onder het niveau van russische 3e klas.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Mijn bijdrage aan 5 jaar FOK! Het feit dat er eindelijk weer fatsoenlijke nachttreinen in Nederland komen. Net als 'toen-wij-allemaal-nog-klein-waren'
[ afbeelding ]
Uit Wit-Rusland, om precies te zijn, Minsk, komt dit rijtuig van het type WLABmee.
[ afbeelding ]
Het enige rijtuig (type WLABmee) wat uit Moskau komt, is zo'n 48 uur onderweg voor het in Nederland arriveert.
Helaas. Het is ergens anders, maar heel erg ver zit je ook niet misquote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef TrainGV het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit wel eens station Mantgum kan zijn
19, max aantal dagen 3, met 4 man totaal.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Hoeveel dagen wil je er over doen? Met hoeveel personen zijn jullie in totaal?
Welletrusten dr.Fles !quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
1. ik weet het niet
2. je camera loopt 5 seconden voor
3. ik ga slapen, welterusten
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was een grote gok eerst maar door maps.live.com wist ik het aardig zeker.
Ander bordje bij een station, waar staat die?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |