En dus bestaan 'we' als spoorhoekje van Fok! nu precies 5 jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2003 16:22 schreef C3La het volgende:
Wie heeft er mooie treinpics?
Van bijzonder Nederlands materieel? Geen stoom, maar diesel of electrisch...
zooitjequote:Een treinmachinist heeft gistermiddag bij station Vroomshoop een noodstop gemaakt om te voorkomen dat de trein ontspoorde.
Hij had vlak daarvoor een groepje jongeren langs het spoor zien lopen en die bleken spullen op het spoor te hebben gelegd. Toen de politie de jongeren daarover wilde ondervragen gingen ze er vandoor, maar de agenten kon een aantal van hen alsnog te pakken krijgen. Tijdens de ondervraging werd bij een 15-jarige jongen een flesje gevonden waar waarschijnlijk de partydrug GHB in zat. De jongen is aangehouden en voor onderzoek meegenomen naar het bureau.
Grote gok Veenendaal de Klompquote:Op maandag 11 februari 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Lustrumraadsel
Welk station is dit?
[ afbeelding ]
Probleem is alleen dat onderstation De Klomp er heel anders uitziet.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef sander89 het volgende:
[..]
Grote gok Veenendaal de Klomp
Volgens mij wel staat ieder geval ook een stroom huisje aan de overkant.
Kriebelt het zo ja?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Męn, hoeveel posts nog tot dit uit mijn AT is![]()
Het is wel redelijk eczeemopwekkend jaquote:
I know! Helaas kan je niet losse onderdelen van subfora eruit slopen. Zoals de P en T uit PTAquote:Je kan ook hele subfora tegelijk uit je AT mikken trouwens
Neequote:maar niet uit je MyAT waarschijnlijk
Vlekken in je nek van de spanning lieverd?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is wel redelijk eczeemopwekkend ja
Try ergernisquote:Op maandag 11 februari 2008 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vlekken in je nek van de spanning lieverd?
Was een grote gok eerst maar door maps.live.com wist ik het aardig zeker.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer komen jullie er niet zo makkelijk vanafHet is inderdaad het station waar ik na een zomerse regenbui in het late avondlicht van 20 juli 2002 mijn eerste Nederlandse stationsnaambordje schoot
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |