Goeie inhoudelijke vraag, ik had het in de OP moeten zettenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:56 schreef markisboer het volgende:
is het live bij de nos ?
Oldeheuvel is momenteel sterker dan Verheijen en Hedrick, dus die past zeker ook in dat rijtje achter de medaillewinnars. Skobrev zie ik ook best hoog eindigen in het klassement.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:52 schreef Alleskids het volgende:
Kramer, Davis, Bokko, Fabris, en een stukje daarachter Hedrick, Verheijen (mits hij overeind blijft op de 10 km).
Sablikova en van Deutekom. Ik weet alleen nog niet in welke volgordequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:57 schreef rubbereend het volgende:
wie worden er bij de dames 2e en 3e achter Ireen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:ik
moet
het
bijna
helemaal
missen
Nou, ik begreep dat het de komende jaren ivm het terugkrijgen van de voetbalrechten wel wat minder zou worden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk is het live bij de NOS. Elke scheet die er rond het schaatsen gelaten wordt, wordt zowat rechtstreeks uitgezonden bij de NOS en dan zou het WK allround niet live zijn. Lekkere logica inderdaad.
Zal wel te druk zijn met zijn astronautenopleiding. Scheelt weer een standaardopmerking van Herbie in ieder geval dit weekend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Vergeet Oldeheuvel niet als outsider. En Skobrev.
Waarom is Arne Dankers reserve bij de Canadezen? Hij is toch de beste allrounder?
Die kende ik nog niet. Hoezo is hij bezig met zijn astronautenopleiding. Hij heeft toch ook nog niet zijn degrees in fysica, geneeskunde, piloteren of wat dan ook om in aanmerking te komen voor de astronautenopleidng bij NASA?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zal wel te druk zijn met zijn astronautenopleiding. Scheelt weer een standaardopmerking van Herbie in ieder geval dit weekend.
ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:42 schreef MiLalaa het volgende:
en ik ben zoo benieuwd wat Leenstra gaat doen. En Chad.
Ik helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:ik
moet
het
bijna
helemaal
missen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:44 schreef komrad het volgende:
ik ga er ook weinig van kunnen zien
Eindstand heren: 1. Kramer, 2. Bokko, 3. Fabris Davis
EIndstand dames: 1. Wust, 2 Sablikova, 3. v Deutekom
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:55 schreef mitt het volgende:
Zenden ze deze domme sport nog steeds uit?
Word up, baboon.quote:
Sablikova tegen Abramova op de 500 meter vind ik interessanter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo zeg, Sablikova tegen Pechstein, dat wordt een mooie rit.
Ah, 1 van de 2 ex-SPT-dwarsligmodjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:55 schreef mitt het volgende:
Ik zat ook al te rekenenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Knap dat Kramer toch op 1 kan staan ondanks een hoger puntenaantal dan Davis.
Loop jij hier ook nog steeds rond?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:55 schreef mitt het volgende:
Hier gelukkig ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:33 schreef Cootz het volgende:
er ligt een lekker hogedrukgebied over Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |