En uiteindelijk 10e, mag je toch wel van uitgaan...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:02 schreef Szura het volgende:
mijn god Fabris 8e

Op de 10 km, kan 'ie nog wel wat goedmaken op hem. Maar dan moet 'ie op de 1500 weer niet teveel verliezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef Reddiablo het volgende:
Olde Heuvel kan het ook vergeten, 6e plaats.. misschien Morrison nog voorbij -- maar dat zou me verbazen

quote:"Fabris klaagt niet over ziekte, maar hij denkt dat z'n messen niet goed waren"
Kom op héquote:"Oh nou, het siert hem dat hij geen smoesjes gaat verzinnen"

En terechtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Kramer over het afstellen van de schaatsen van Fabris: "Daar heb je heel het seizoen tijd voor gehad toch".

ja?...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:15 schreef Szura het volgende:
1. Kramer
2. Davis
3. Hedrick
4. Bokko
5. Morrison
6. Olde Heuvel
9. Fabris
11. Jongejan
14. Verheijen

Mwah ik vond de lof van de commentatoren erg overdreven, Sven rijdt hem op eigen kracht al op een seconde of 5 terwijk Hedrick zich nog op kon trekken aan Bokko...quote:

Ireen barst gewoon van de ambitie en ze had zulke mooie plannen! Morgen tranen van geluk na winst op de 1500 en een 2e plen op de 5k! En natuurlijk weer de wereldtitelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Arme Ireen, maar wel een huilebalk

Ik denk niet dat Ireen voor Paulien gaat eindigen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Ireen barst gewoon van de ambitie en ze had zulke mooie plannen! Morgen tranen van geluk na winst op de 1500 en een 2e plen op de 5k! En natuurlijk weer de wereldtitel

Ja ik hoop het ook hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ireen barst gewoon van de ambitie en ze had zulke mooie plannen! Morgen tranen van geluk na winst op de 1500 en een 2e plen op de 5k! En natuurlijk weer de wereldtitel

Moeilijk te voorspellen. Paulien ging vandaag in de laatste rondes toch ook wel op een hoop (zei ze zelf ook), als het gat dan niet te groot is kan Ireen nog wel wat goedmaken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ireen voor Paulien gaat eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |