Statistisch dan, hè.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:16 schreef Chowi het volgende:
Als je een achtjarig jongetje aanrandt en tegelijkertijd je schoenveters strikt, is je kans op strafvermindering aanzienlijk groter.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Als de hond naar varkens ruikt heeft hij vast de zeug misbruikt.
quote:De ijsbeer is zeer groot: hij kan tot 2,8 meter lang en 800 kilogram zwaar worden. Hij heeft een lange nek en een grote neus. De huid is zwart, ook naakte delen als de neus en de lippen. De haren in de vacht zijn niet wit, maar doorzichtig en hol.[2] De kleur van de vacht is, afhankelijk van de tijd van het jaar, lichtval en de hoeveelheid vuil in de vacht, gelig wit tot vuilgrijs
Echt ni...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef Twarres het volgende:
Van slaapgebrek wordt je dik
Wist je dat: je schrijft niet conjo, maar coñoquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
Conjo.
Ik weet het. Maar ik vind het zo raar staan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wist je dat: je schrijft niet conjo, maar coño
Hitler's moeder twijfelde over een abortus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:13 schreef oorsnot het volgende:
ja leuke weetjes ja
zoals
uhuhhu
komtie
napoleon en hitler hadden maar 1 bal![]()
!1
!1LOL!11EINZ
1!11EIN!1!!
![]()
1!!LOLLER1
![]()
ROFLquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef cerror het volgende:
Bij baggeraars is er 1453,43% meer kanker geconstateert dan bij kwaliteitsusers.
Half uur langquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:29 schreef zovty het volgende:
Hoe zat 't ook weer met het orgasme van varkens?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wie komt er met het weetje over de 'vreselijke clown' en de baron?
Maar ze heeft het niet gedaan omdat haar gelovige dokter haarvan overtuigde dat ze hem moest houden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hitler's moeder twijfelde over een abortus.
die kut kloonquote:
En dat sommige mensen een gezicht hebben die lijkt op een anus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sommige mensen 2 gezichten of 2 anussen hebben?
Die acrobaat was toch die baron (althans in de eerste paar seizoenen) en die clown was vlugge Japie. Toch?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:01 schreef DinkyX het volgende:
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Sorry geen zin om te vertalen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:01 schreef DinkyX het volgende:
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Omdat het, volgens mij, gewoon ONZin is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hitler was misschien van Joodse afkomst.
Indien dit waar is dan komen zijn sterk antisemitische gevoelens hiervandaan gezien er twee verhalen rondgaan (opa slippertje met joods kamermeisje/ oma joodse prostituée). Geen idee welke er waar is of dat ze beiden niet kloppen.
Dan zou zijn vader zijn Joodse naam rond zijn 40ste veranderd hebben.
Waarom post ik dit in ONZ
echt? volgens mij ik niet hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Twarres het volgende:
Je ademt maar door een neusgat tegelijk
Ga ff googlen, lees er wat boeken erop na.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef Keltie het volgende:
Omdat het, volgens mij, gewoon ONZin is?
Toch wel. Het neusgat waardoor de meeste luchttoevoer is, verandert om de paar uur.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef Martinoss het volgende:
[..]
echt? volgens mij ik niet hoor![]()
Moet je eens heel hard en snel door je neus ademhalen. Bij mij gaan dan allebei me neusvleugels naar binnen. Lijkt me dan toch dat ik door allebei ademhaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:25 schreef Twarres het volgende:
Toch wel. Het neusgat waardoor de meeste luchttoevoer is, verandert om de paar uur.
Anders ben je een medisch wonder.
die is mooiquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Los-Royos het volgende:
"Van het prostaatvocht van Joran van der Sloot ga je dood"
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eens heel hard en snel door je neus ademhalen. Bij mij gaan dan allebei me neusvleugels naar binnen. Lijkt me dan toch dat ik door allebei ademhaal
Is anders dan het zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ga ff googlen, lees er wat boeken erop na.
Er wordt gesuggereerd dat Hitler echt van Joodse afkomst was.
Zelfs mijn geschiedenisleraar (die zijn master geschiedenis heeft gehaald) zei dit in de les.
Lijkt mij dus niet zozeer onzin.
Joden eten niet anders dan Koosjer?quote:Dat hij duidelijk sympathie voor dieren had bleek uit het feit dat zijn regime als een van de eerste in de wereld wreedheid tegen dieren strafbaar stelde en de rituele koosjere slachtmethoden demoniseerde in propaganda.
Dus de vader, van Adolfje, zou, heel misschien, een bastaardje zijn van Maria Anna Schicklgruber en een Joodse bankier?quote:De vader van Adolf Hitler, Alois Hitler sr.|, werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder. Vijf jaar later huwde Maria Anna met de molenaarsknecht Johann Georg Hiedler die waarschijnlijk ook de biologische vader van Alois was. De achternaam van Alois Schicklgruber zou op 23 november 1876 worden gewijzigd in Hiedler, maar door een spelfout werd de naam opgetekend als Hitler. Later zou zijn zoon Adolf in het boek Mein Kampf (Mijn strijd) vermelden dat de naamswijziging het enige was waar hij zijn vader dankbaar voor was. Heil Hitler klonk immers veel beter dan Heil Schicklgruber![1] De moeder van Adolf Hitler heette Klara Pölzl en was drieëntwintig jaar jonger dan haar man (ze was geboren in 1860). Adolf Hitler had een innige band met zijn moeder maar had voortdurend conflicten met zijn vader.
Zowel van vaders- als moederskant was de familie van Adolf Hitler afkomstig uit het Oostenrijkse Waldviertel, een streek tussen de Donau en het huidige Tsjechië. De naam 'Hitler' was waarschijnlijk afgeleid van Huttler, wat letterlijk "keuterboer" betekent, hij die in een hut woont.
Behalve Johann Georg Hiedler worden nog twee andere mannen als mogelijke vader van Alois beschouwd: een boer genaamd Johann Nepomuk Hüttler en (maar dit is meer onzeker) een Joodse bankier genaamd Frankenberger uit Graz bij wie Maria Anna Schicklgruber een tijdje in de huishouding had gewerkt.
Ik vind m leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:01 schreef DinkyX het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar ze heeft het niet gedaan omdat haar gelovige dokter haarvan overtuigde dat ze hem moest houden.
Dat kan nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:12 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
1 op de 10.000 mannen ongesteld word net als de vrouw?
Te renzig!![]()
Zag het toch echt op discovery channelquote:
en waar moet dat dan uit komen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:12 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
1 op de 10.000 mannen ongesteld word net als de vrouw?
Te renzig!![]()
Nu weet je gelijk waar je navel voor is.quote:
uit je orenquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:58 schreef oorsnot het volgende:
[..]
uit je oren
dude denk eens na...waarschijnlijk zal het wel uit je poepert komen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
uit de kont natuurlijk, net als bij vrouwen.
HAhahahah ludo die is echt grappig.quote:
Ga het vieren dat je eerste schaamhaartje is doorgekomen, infantiele hangpuber.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
HAhahahah ludo die is echt grappig.
Ga je trouens die Janine nog eens een keer spontaan over dr gezicht cummen??
Ben je begodverredomd, ik hoop dat Janine over je lijk heen pist.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga het vieren dat je eerste schaamhaartje is doorgekomen, infantiele hangpuber.
Ik wist een site waar al die dingen op stonden ( in het engels), maar ik heb em niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kutquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
* Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen. ( Als je tweehandig bent, mag je het verschil dan delen?)
En bonobo's ook.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
* Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die sex voor het plezier hebben.( Dus daarom glimlacht flipper altijd!).(( Maar varkens krijgen 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk!)
Laat mij eens raden:quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:26 schreef cerror het volgende:
Miljoenen joden wonnen fantastische prijzen tijdens de holocaust.
Kruidvat actie.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:31 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Laat mij eens raden:
Een gratis treinreis.
google --> leuke weetjes -- 2e site van boven oid.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik wist een site waar al die dingen op stonden ( in het engels), maar ik heb em niet meer.
dus, wat is je bron?![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als feyenoord ooit kampioen word dan gaat het nog slechter met het nl voetbal
wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:37 schreef ajf het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat de jongste moeder ter wereld slechts 5 jaar oud was toen ze haar kind kreeg?
bij 6 jaar pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:33 schreef ajf het volgende:
We worden allemaal geboren zonder knieschijven. Die ontwikkelen zich pas als we 6 jaar oud zijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik vind het zo raar staan.
(K) HVJ JWZ WJNMK NTB NWLY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |