abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56578963
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mr5FslGD7x0&e

Hij kan wel scoren!
Knappe goal!

Luis
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:36:20 #177
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56579015
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mr5FslGD7x0&e

Hij kan wel scoren!
Mooie bal aannamen ook!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56579074
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:30 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat Modric?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56579212
Dat stukje van Piet Keizer is mooi en tot op zekere hoogte begrijpelijk, maar is ook hij niet verantwoordelijk voor hoe het nu met Ajax gaat? Hij is per slot van rekening "technisch adviseur".
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:45:32 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56579219
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef appelsientje het volgende:
Leuk stukje
bron: nu.nl
[..]
Ook al is het allemaal een beetje onderbuik gevoel, nostalgie etc. Ajax houdt zich iig aan het imago van een koude, kille club op deze manier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56579256
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef Robar het volgende:
Dat stukje van Piet Keizer is mooi en tot op zekere hoogte begrijpelijk, maar is ook hij niet verantwoordelijk voor hoe het nu met Ajax gaat? Hij is per slot van rekening "technisch adviseur".
Tuurlijk niet. Maar het huidige bestuur krijgt de kritiek dat de technische staff te ingewikkeld in elkaar zit en dat teveel mensen inspraak hebben. Dan is het misschien logisch dat zo iemand de deur uit wordt gewerkt. Maar bij een icoon als Keizer mag dat wel op een wat nettere manier.
pi_56579263
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook al is het allemaal een beetje onderbuik gevoel, nostalgie etc. Ajax houdt zich iig aan het imago van een koude, kille club op deze manier.
Misschien functioneerde hij wel gewoon niet? Moet je hem dan aanhouden alleen maar omdat hij Piet Keizer is?

En zoals ik al eerder zei, mensen zitten te zeuren over een gebrek aan ''echte Ajacieden'' maar Van Basten en Cruijff willen ze niet.
pi_56579288
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef toma het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Maar het huidige bestuur krijgt de kritiek dat de technische staff te ingewikkeld in elkaar zit en dat teveel mensen inspraak hebben. Dan is het misschien logisch dat zo iemand de deur uit wordt gewerkt. Maar bij een icoon als Keizer mag dat wel op een wat nettere manier.
Hij blijft toch nog gewoon zijn werkzaamheden voor de jeugdopleiding doen

En ik dacht dat men in Amsterdam recht voor zijn raap waren, blijkbaar mag dat niet bij Ajax.
pi_56579339
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Misschien functioneerde hij wel gewoon niet? Moet je hem dan aanhouden alleen maar omdat hij Piet Keizer is?

En zoals ik al eerder zei, mensen zitten te zeuren over een gebrek aan ''echte Ajacieden'' maar Van Basten en Cruijff willen ze niet.
van Basten heeft gister laten zien af te kunnen stappen van het 4-3-3 systeem. En ze speelden gewoon goed, vooral wanneer ze niet in balbezit waren was zijn opstelling zo goed dat Kroatie de bal nergens kwijt kon

Ik begin hem al steeds beter te vinden als coach.
pi_56579348
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef toma het volgende:

[..]

I agree, maar het ging me ook alleen over het wel of niet terecht stopzetten van de samenwerking.
pi_56579373
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij blijft toch nog gewoon zijn werkzaamheden voor de jeugdopleiding doen

En ik dacht dat men in Amsterdam recht voor zijn raap waren, blijkbaar mag dat niet bij Ajax.
Bij de WC-juffrouw wel, maar bij Keizer niet.
pi_56579399
Ik ben het er mee eens dat mensen die niks te zoeken hebben in het bestuur moeten verdwijnen, maar het geeft mij ook wel een beetje een onderbuikgevoel als je leest dat er weer een echte Ajacied wordt verstoten van Ajax doet me denken aan dat plaatje in een topic geleden waarin van Geel zegt: "Zo, Ajax verwoest én volgend jaar weer naar Dirk" oid...
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:53:54 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56579407
Het is idd niet het gebeuren an sich, het is de manier waarop weer.

Keizer heeft meer voor Ajax gedaan met zijn linker kleine teen dan V Geel als geheel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56579422
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef toma het volgende:

[..]

van Basten heeft gister laten zien af te kunnen stappen van het 4-3-3 systeem. En ze speelden gewoon goed, vooral wanneer ze niet in balbezit waren was zijn opstelling zo goed dat Kroatie de bal nergens kwijt kon

Ja ik ook, vooral omdat dit in samenspraak met een stel ruggegraten van het team, hij komt ook veel normaler over dan dat krampachtige karakter dat hij had in het begin van zijn periode.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:54:38 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56579424
Goed stuk over Piet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56579431
quote:

[..]

Het zag er gisteren voor het eerst sinds tijden weer een stuk beter uit.
Ik vond alleen wel, dat de de terugval in de tweede helft iets te groot was.
Verder ben ik blij, dat hij een keer naar "ons" geluisterd heeft.
pi_56579477
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja ik ook, vooral omdat dit in samenspraak met een stel ruggegraten van het team, hij komt ook veel normaler over dan dat krampachtige karakter dat hij had in het begin van zijn periode.
Het maakt me echt geen flikker uit hoe hij overkomt. Als het team maar goed speelt en een goed resultaat neerzet.
pi_56579515
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:56 schreef toma het volgende:

[..]

Het maakt me echt geen flikker uit hoe hij overkomt. Als het team maar goed speelt en een goed resultaat neerzet.
Tuurlijk, maar ik denk dat zijn manier van doen en laten weldegelijk invloed heeft op het team.
pi_56579534
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Het zag er gisteren voor het eerst sinds tijden weer een stuk beter uit.
Ik vond alleen wel, dat de de terugval in de tweede helft iets te groot was.
Verder ben ik blij, dat hij een keer naar "ons" geluisterd heeft.
Mwah, het verschil was dat Nederland te gehaast was. Wanneer je 2-0 voorstaat moet je niet snel die steekpass op Huntelaar opzoeken die 9 vd 10 keer mislukt. Nederland verdedigde prima, alleen werd de Cler soms op de lange afstand er vierkant uitgelopen. Maar Melchiot speelde goed

Had hem liever gezien dan Silva
pi_56579593
quote:

[..]

Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!

Dit was een wedstrijd waar weinig op aan te merken viel maar ik ben deze kwalificatie ronde nog niet vergeten hoor!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_56579611
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd niet het gebeuren an sich, het is de manier waarop weer.

Keizer heeft meer voor Ajax gedaan met zijn linker kleine teen dan V Geel als geheel .
We weten niet eens hoe hij weg is gegaan
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:05:55 #197
52871 Blight
Supersized.
pi_56579670
Ik ben eens met De_Ananas. Het is ook wel vaak zeiken om het zeiken hier hoor.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:06:30 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56579682
Laat Piet Keizer maar lekker rellen bij Studio Voetbal !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56579707
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

We weten niet eens hoe hij weg is gegaan
quote:
Tijdens zijn maand bedenktijd zette Keizer zijn visie op de verslechterde werksituatie op schrift. 'Vorige maand heb ik die notitie met de voltallige directie besproken. Tijdens dat gesprek deelde Martin van Geel (technisch directeur, red.) me mee dat ik niet meer welkom was bij het scoutingteam.'
Er werd dus even tussen neus en lippen door verteld dat ie maar beter niet kon gaan scouten.
pi_56579755
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!

Dit was een wedstrijd waar weinig op aan te merken viel maar ik ben deze kwalificatie ronde nog niet vergeten hoor!
Misschien wel, maar ik heb een stuk meer vertrouwen in het komende EK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')