Knappe goal!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mr5FslGD7x0&e
Hij kan wel scoren!
Mooie bal aannamen ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mr5FslGD7x0&e
Hij kan wel scoren!
Ook al is het allemaal een beetje onderbuik gevoel, nostalgie etc. Ajax houdt zich iig aan het imago van een koude, kille club op deze manier.quote:
Tuurlijk niet. Maar het huidige bestuur krijgt de kritiek dat de technische staff te ingewikkeld in elkaar zit en dat teveel mensen inspraak hebben. Dan is het misschien logisch dat zo iemand de deur uit wordt gewerkt. Maar bij een icoon als Keizer mag dat wel op een wat nettere manier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef Robar het volgende:
Dat stukje van Piet Keizer is mooi en tot op zekere hoogte begrijpelijk, maar is ook hij niet verantwoordelijk voor hoe het nu met Ajax gaat? Hij is per slot van rekening "technisch adviseur".
Misschien functioneerde hij wel gewoon niet? Moet je hem dan aanhouden alleen maar omdat hij Piet Keizer is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al is het allemaal een beetje onderbuik gevoel, nostalgie etc. Ajax houdt zich iig aan het imago van een koude, kille club op deze manier.
Hij blijft toch nog gewoon zijn werkzaamheden voor de jeugdopleiding doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar het huidige bestuur krijgt de kritiek dat de technische staff te ingewikkeld in elkaar zit en dat teveel mensen inspraak hebben. Dan is het misschien logisch dat zo iemand de deur uit wordt gewerkt. Maar bij een icoon als Keizer mag dat wel op een wat nettere manier.
van Basten heeft gister laten zien af te kunnen stappen van het 4-3-3 systeem. En ze speelden gewoon goed, vooral wanneer ze niet in balbezit waren was zijn opstelling zo goed dat Kroatie de bal nergens kwijt konquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien functioneerde hij wel gewoon niet? Moet je hem dan aanhouden alleen maar omdat hij Piet Keizer is?
En zoals ik al eerder zei, mensen zitten te zeuren over een gebrek aan ''echte Ajacieden'' maar Van Basten en Cruijff willen ze niet.
I agree, maar het ging me ook alleen over het wel of niet terecht stopzetten van de samenwerking.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar het huidige bestuur krijgt de kritiek dat de technische staff te ingewikkeld in elkaar zit en dat teveel mensen inspraak hebben. Dan is het misschien logisch dat zo iemand de deur uit wordt gewerkt. Maar bij een icoon als Keizer mag dat wel op een wat nettere manier.
Bij de WC-juffrouw wel, maar bij Keizer niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij blijft toch nog gewoon zijn werkzaamheden voor de jeugdopleiding doen![]()
En ik dacht dat men in Amsterdam recht voor zijn raap waren, blijkbaar mag dat niet bij Ajax.
Ja ik ook, vooral omdat dit in samenspraak met een stel ruggegraten van het team, hij komt ook veel normaler over dan dat krampachtige karakter dat hij had in het begin van zijn periode.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
van Basten heeft gister laten zien af te kunnen stappen van het 4-3-3 systeem. En ze speelden gewoon goed, vooral wanneer ze niet in balbezit waren was zijn opstelling zo goed dat Kroatie de bal nergens kwijt kon
Ik begin hem al steeds beter te vinden als coach.
Het zag er gisteren voor het eerst sinds tijden weer een stuk beter uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
van Basten heeft gister laten zien af te kunnen stappen van het 4-3-3 systeem. En ze speelden gewoon goed, vooral wanneer ze niet in balbezit waren was zijn opstelling zo goed dat Kroatie de bal nergens kwijt kon
Het maakt me echt geen flikker uit hoe hij overkomt. Als het team maar goed speelt en een goed resultaat neerzet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral omdat dit in samenspraak met een stel ruggegraten van het team, hij komt ook veel normaler over dan dat krampachtige karakter dat hij had in het begin van zijn periode.
Tuurlijk, maar ik denk dat zijn manier van doen en laten weldegelijk invloed heeft op het team.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:56 schreef toma het volgende:
[..]
Het maakt me echt geen flikker uit hoe hij overkomt. Als het team maar goed speelt en een goed resultaat neerzet.
Mwah, het verschil was dat Nederland te gehaast was. Wanneer je 2-0 voorstaat moet je niet snel die steekpass op Huntelaar opzoeken die 9 vd 10 keer mislukt. Nederland verdedigde prima, alleen werd de Cler soms op de lange afstand er vierkant uitgelopen. Maar Melchiot speelde goedquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zag er gisteren voor het eerst sinds tijden weer een stuk beter uit.
Ik vond alleen wel, dat de de terugval in de tweede helft iets te groot was.
Verder ben ik blij, dat hij een keer naar "ons" geluisterd heeft.
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
We weten niet eens hoe hij weg is gegaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd niet het gebeuren an sich, het is de manier waarop weer.
Keizer heeft meer voor Ajax gedaan met zijn linker kleine teen dan V Geel als geheel.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We weten niet eens hoe hij weg is gegaan
Er werd dus even tussen neus en lippen door verteld dat ie maar beter niet kon gaan scouten.quote:Tijdens zijn maand bedenktijd zette Keizer zijn visie op de verslechterde werksituatie op schrift. 'Vorige maand heb ik die notitie met de voltallige directie besproken. Tijdens dat gesprek deelde Martin van Geel (technisch directeur, red.) me mee dat ik niet meer welkom was bij het scoutingteam.'
Misschien wel, maar ik heb een stuk meer vertrouwen in het komende EK.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!
Dit was een wedstrijd waar weinig op aan te merken viel maar ik ben deze kwalificatie ronde nog niet vergeten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |