Ik ben er ook niet zo rouwig om, al weet ik natuurlijk niet wat hij allemaal deed, of niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
En Keizer was vast wel een sta in de weg, een te grote bemoeial. Kan geen kwaad om daar afscheid van te nemen denk ik.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:16 schreef Loserkid het volgende:
Litmanen vandaag weer gescoort voor Finland
De Heit was al een tijdje bekend, maar Hunty ?quote:
ik ben bang dat Juventus al een tijdje meekijktquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:03 schreef Nashje het volgende:
Wat is Johnny een kanjer zeg. Geef 'm een contract voor het leven, de aanvoerdersband en een salaris wat het dubbele is van wat Luque nu verdiend.
Deze man moet je houden.
Mega vet ouwequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Ik ga -zoals Houniet al eerder voorstelde- 6 OP's maken. Deze zullen (net als de huidige OP) van plaatje veranderen wanneer de pagina ververst wordt.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
P.S.
Dit zijn NIET de definitieve versies. Aanpassingen zijn altijd mogelijk!
Omdat ie zo mooi isquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:18 schreef tha_dark het volgende:
Maar waarom drie keer hetzelde plaatje gebruikt als achtergrond?
Wat is er met je ava?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:25 schreef BonJovi het volgende:
die 2e is echt fantastisch ja
Vroeg in het Belgische topic hoe die scheids is die we zondag hebben, nou kijken hoevaak Huntelaar een overtreding niet meekrijgtquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:40 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik hou niet van hem als scheids en vind hem een behoorlijke thuisfluiter (wat soms in je voordeel werkt uiteraard). Nu, er zijn veel slechtere. Je zal niet verliezen door hem, maar het kan irritant zijn als elk twijfelgeval in het voordeel van de thuisploeg wordt gefloten. En ach, dat is ook maar mijn subjectieve mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |