Die hebben we nog nietquote:een centrumspits
Klinkt weer als een killer!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:15 schreef Nashje het volgende:
Naast alle youtube filmpjes en nieuwe OP gebrabbel zal ik toch proberen om iets inhoudelijks te posten.
[..]
Makavelli.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Klinkt weer als een killer!![]()
We moeten gewoon de scouts van Groningen en Heerenveen volgen en ze dan voor zijn. Scheelt ons 10 tallen miljoenen en misaankopen.
Dat was sarcastisch Nashquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Nashje het volgende:
En Huntelaar zal heel z'n leven bij Ajax blijven.
Ga iets nuttigs scouten!!
Een centrumverdiger ja. Benieuwd of Elroy Kromheer al een aanbieding heeft gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch Nash. Tevens is er nog geen één club die zich officieel gemeld heeft voor Huntelaar, al zal dat tegen de zomer wel komen.
Ik zie liever een centrale verdediger komen dan een centrumspits. Vermaelen is nou eenmaal blessuregevoelig en is niet makkelijk te vervangen op dit moment.
Gelukkig kunnen we Huntelaar wel makkelijk vervangen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch Nash. Tevens is er nog geen één club die zich officieel gemeld heeft voor Huntelaar, al zal dat tegen de zomer wel komen.
Ik zie liever een centrale verdediger komen dan een centrumspits. Vermaelen is nou eenmaal blessuregevoelig en is niet makkelijk te vervangen op dit moment.
Hij heeft toch al vaak zat in de ArenA gescoort?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef HeatWave het volgende:
"Terug" halen?
Tja.......liever dat dan alleen van Bastenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:53 schreef dnzl het volgende:
Mijn moeder roept hier op het nieuws (radio) gehoord te hebben dat Rijkaard en van Basten als duo wel interesse hadden in Ajax???
Dream on...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Ruudje van Nistelrooy over 2 jaar terughalen als hij gaat afbouwen.
Dan lach ik me kapotquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Ruudje van Nistelrooy over 2 jaar terughalen als hij gaat afbouwen.
Net als Stamquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dream on...
Als ie terug naar Nederland komt (wat ik betwijfel) zal dit voor PSV zijn...
Daarom, dat dachten ze ook van Jaap Stam.quote:
Stam is een Judas.quote:
Zie PIquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stam is een Judas.
Hij heeft jullie dit jaar ook lekker laten stikken en in de steek gelaten met z'n so called prive cq mentale problemen.
Maar denk dat hij gewoon de bui wel weer zag hangen wat ajax betreft dit jaar en hij koos eieren voor z'n geld
Daar zou ik tevreden mee zijn, maar je moeder zal het wel verkeerd hebben gehoord.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:53 schreef dnzl het volgende:
Mijn moeder roept hier op het nieuws (radio) gehoord te hebben dat Rijkaard en van Basten als duo wel interesse hadden in Ajax???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |