Die komt op Film1.3. Ik denk niet dat die ook gratis is nu, da's alleen 1.1quote:Op zondag 22 februari 2009 17:09 schreef honda1990 het volgende:
Net kon ik nog naar Film 1 nog kijken en nu niet terwijl over een half uur mio fratello è figlio unico is terwijl ik die ontzettend graag wil kijkenNet wel genoten van Milan op sport1, maar film 1 doet het niet
*meldtquote:Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de hele nacht opblijven om de oscars te kunnen zien?
Vannacht ook nog? Tof, dan ga ik wel een poging doen tot kijkenquote:Op zondag 22 februari 2009 @ 15:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen met een digitaal kastje kan vandaag Film 1 kijken![]()
Helaas moet ik morgen werken dus ga het niet kijken ben ik bang.
Iemand nog ingevuld?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef oYo het volgende:
Iemand medoen met een leuke FOK!Oscars Pool?
http://www.funofficepools(...)Pool_Key=f08034cfb2d
Juist vannacht, tijdens de uitreiking, dat is de gratis actie. Nu overdag is het ook al gratis als extraatje.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vannacht ook nog? Tof, dan ga ik wel een poging doen tot kijken
quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:36 schreef Ori het volgende:
[..]
Juist vannacht, tijdens de uitreiking, dat is de gratis actie. Nu overdag is het ook al gratis als extraatje.
Op de site van Film1 kun je opzoeken op welk kanaal het bij jouw provider zit.
Bridget was dramatisch. Die enorme Ben Stiller fout inderdaad en later nog eens de ex 'vrouw' van Heath Ledger Melissa noemenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef Jeeh het volgende:
Wat mij betreft dus een hele stap vooruit. Het enige wat ik weer vreselijk vond was het Film 1 commentaar. Niemand wist iets zinvols te zeggen, blablablabla. En hadden ze nou werkelijk niet door dat Ben Stiller een parodie op Phoenix speelde? Erg jammer, maar toch fijn dat ze het wel gratis uitzenden
Ik zat net nog even door m'n dvr-opname heen te zappen en steeds wanneer ik belandde op een stukje Film1-bank-sufmutserij, hoorde ik uitspraken zoals "....ja, persoonlijk zou ik iets anders dragen..", "...ook leuk voor die eh die ehhhh....", "....het is niet mijn smaak die jurk...." ".....toch??", "....wist ik niet..."quote:Op maandag 23 februari 2009 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget was dramatisch. Die enorme Ben Stiller fout inderdaad en later nog eens de ex 'vrouw' van Heath Ledger Melissa noemenVerder zaten ze ook erg door elkaar heen te lullen. Ze hoorden zichzelf volgens mij erg graag praten.
Een en al afzeiken inderdaad. En Angelina Jolie die ontroerd was toen de familie van Heath ledger op het podium kwam dat was in hun ogen allemaal nep natuurlijk. Allemaal gespeeld. Het was een en al walgelijkheid wat ze er in die studio uitkraamden. En een beetje op de hoogte van filmzaken waren ze dus ook al niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net nog even door m'n dvr-opname heen te zappen en steeds wanneer ik belandde op een stukje Film1-bank-sufmutserij, hoorde ik uitspraken zoals "....ja, persoonlijk zou ik iets anders dragen..", "...ook leuk voor die eh die ehhhh....", "....het is niet mijn smaak die jurk...." ".....toch??", "....wist ik niet..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |