Dacht dat kroeg tot 4 uur open zou zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef jordeeeh het volgende:
Had je maar door moeten drinken, t was carnaval
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:26 schreef Sebasser het volgende:
Wat voor muntjes zijn het?
Misschien dat je ze ergens anders nog kan gebruiken?
Of staat er kernafval+naamvandekroeg op ofzo?
Ja of ze verzinnen een andere kleurquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
van die speciale carnavalsmuntjes
Bewaar ze wel tot volgend jaar. Iets wat ik volgend jaar gegarandeerd vergeten ben dus in principe kan ik ze net zo goed wegtyfen.
Zekerrrr weten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja of ze verzinnen een andere kleur
Ja alleen jammer dat die dingen zo duur zijn en van het gore festivalbier dat je krijgt voor dat geldquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:35 schreef Fliepke het volgende:
Whehehe hier in Venlo kun je de muntjes (1 muntje voor de hele binnenstad, ERG handig) nog gewoon na de carnaval gebruiken. pwned.
Kies dan als topictitel: Muntjes buiten de kroegquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klacht: voor 24 euro nog aan muntjes hebben waar ik geen zak meer aan heb.
Jij blijft de hele avond op dezelfde plek aan de bar zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:42 schreef DB1267 het volgende:
Muntjes in een kroeg??
Gewoon aan de bar gaan zitten en zorgen dat de barvrouw een pen mee heeft; ik reken aan het eind van de avond wel af
Venlonaerkes FTWquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:35 schreef Fliepke het volgende:
Whehehe hier in Venlo kun je de muntjes (1 muntje voor de hele binnenstad, ERG handig) nog gewoon na de carnaval gebruiken. pwned.
Nóg hoger?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlonaerkes FTW
Die krengen zijn gewoon alle dagen geldig, tot en met maart 2009. Dus nu flinke voorraad aanschaffen, dan kun je de kroegbazen pwnen als ze de prijs omhoog mieteren![]()
Ik ben er bang voorquote:
Zet ze op V&A! Of zijn ze niet meer geldig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ze hier liggen van ontelbare discotheken en kroegen![]()
Waarde: Ik schat een 1000 a 1500 Euro
Jep of aan een (sta-)tafel, ik ben nog geen 50 en tamelijk hopeloosquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij blijft de hele avond op dezelfde plek aan de bar zitten
Ondertussen loer je naar de vrouwen.
En je staat enkel op om te gaan plassen.
Gewoon vrijdag weer naar de kroeg gaan en betalen met die muntjes. Hun geld hebben ze toch al en nu moeten ze die dienst nog leveren. Accepteren ze het niet, schijt aan hebben en je biertje opdrinken en naar de volgende kroeg gaan. Wedje leggen dat ze je muntjes wel accepteren...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat ik geen zin heb om elke keer nieuwe te halen koop ik in het begin van de avond mezelf goed in. Met als nadeel dat ik nu 12 muntjes over heb, wegens verkeerd inschatten van sluitingstijd (welke mongool gooit tent dicht tijdens carnaval om 2 uur).
Verdomme ook.
Kutzooi.
Klacht: voor 24 euro nog aan muntjes hebben waar ik geen zak meer aan heb.
Gegronde klacht.
Wtf, en jij bent?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:11 schreef DuTank het volgende:
De Kentering in Rosmalen heeft ALTIJD dezelfde muntjesDus nooit gezeik als je muntjes over hebt.
Sowieso, in een kroeg? Daar muntjes? In heel Den Bosch kon je geen muntjes krijgen volgens mijEn in Rosmalen kon je alle muntjes bij alle kroegen kwijt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef MPG het volgende:
Zou TS wraak genomen hebben?
http://beta.frontpage.fok(...)000-drankmunten.html
Maar hij komt uit Aarle-Rixtel...quote:woonplaats: Tilburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |