bronnen::quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:18 schreef Yekx het volgende:
Onderstaande rapport uit 2005, zou goed aansluiten op de verklaring van Van der Sloot. Iemand hier een mening/toevoeging over/op?
ooo, dat wist ik niet...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:24 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen weet toch allang dat koen idd eigenlijk de daury van van der sloot is.
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje oude koeien uit de sloot haal topic dit.
denk ik ook, maar ik denk dat Koen er ook bij was, die boot is die nacht gebruikt, kans is groot dat dat de bewuste boot was...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk persoonlijk eerder dat zijn vader hem geholpen heeft.... Want het is niet geloofwaardig dat hij een vriend gebeld heeft, die vervolgens tegen Joran zei dat hij naar huis moest gaan en dat die vriend in zijn eentje dat lijk gaat dumpen....
Jij bent zeker van je zaak, verklaar je nader....quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:39 schreef Tiestoo het volgende:
Paul van der sloot en joran hebben dit samen gedaan !!
http://www.peterrdevries.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef Yekx het volgende:
[..]
Jij bent zeker van je zaak, verklaar je nader....
Is dit je onderbouwing? Er zijn wel meer leugenachtige mensen, is geen bewijs. Ik geloof wel dat hij meer weet, maar ik denk dat er echt een boot aan te pas gekomen moet zijn en dat is niet een boot van Paul van der Sloot. Als je goed had geluisterd naar je eigen hierboven genoemde bron dan wist je dat er meer mensen bij betrokken zijn...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:51 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
http://www.peterrdevries.nl/
+ Dat zijn vader / paul ven der sloot net zo leugenachtig is als zijn zoon
Of is zijn zoon net zo leugenachtig als zijn vader / Paul van der sloot ?
Ben jij al aan de beurt geweest?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Gaan we nou iedereen die een boot heeft, op Aruba woont en weet hoe Joran eruit ziet aanwijzen als potentiele dader?
Huh?! Deze jongen is een vriend van Joran, heeft 'm voorafgaand aan de moord uitgenodigd op zijn boot, Zijn boot heeft op de bewuste avond gevaren. Ga je deze feiten bagatelliseren? Nee we gaan niet iedereen met een boot als verdachte aanmerken, deze jongen werd echter al in 2005 genoemd, dat is dus niet NU. Actief lezen graag...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Gaan we nou iedereen die een boot heeft, op Aruba woont en weet hoe Joran eruit ziet aanwijzen als potentiele dader?
Ik heb ook niet gezegt dat paul van der sloot een boot heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:56 schreef Yekx het volgende:
[..]
Is dit je onderbouwing? Er zijn wel meer leugenachtige mensen, is geen bewijs. Ik geloof wel dat hij meer weet, maar ik denk dat er echt een boot aan te pas gekomen moet zijn en dat is niet een boot van Paul van der Sloot. Als je goed had geluisterd naar je eigen hierboven genoemde bron dan wist je dat er meer mensen bij betrokken zijn...
Nee, ik eet elke week oude koeien...quote:
Op jouw 'bron' staan er meer dan twintig potentiele medeverdachten genoemd met naam en toenaam.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:58 schreef Yekx het volgende:
[..]
Huh?! Deze jongen is een vriend van Joran, heeft 'm voorafgaand aan de moord uitgenodigd op zijn boot, Zijn boot heeft op de bewuste avond gevaren. Ga je deze feiten bagatelliseren? Nee we gaan niet iedereen met een boot als verdachte aanmerken, deze jongen werd echter al in 2005 genoemd, dat is dus niet NU. Actief lezen graag...
aha, ook scherpe persoonsanalyse...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegt dat paul van der sloot een boot heeft.
Ik heb alleen gezegt dat het eeb viezie leugenachtige hond is !!!
OP dit forum staan misschien wel meer potentiele verdachten, heeft geen kont te maken met mijn topic. Ik zou zeggen ga snel weg van dit forum of ga de politie bellen. Kan helaas niets met jouw pretentieuze opmerkingen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op jouw 'bron' staan er meer dan twintig potentiele medeverdachten genoemd met naam en toenaam.
En allemaal zouden ze op 1 of andere manier te maken kunnen hebben met de verdwijning van Natalee
Wat je hier doet is lukraak mensen aanmerken als medeverdachte zonder bewijs, laat dat over aan de politie, die blijkbaar tot de conclusie zijn gekomen dat deze jongen niets te maken heeft hiermee.
Hij is sowieso crimineel omdat hij een telefoon de bajes heeft ingesmokkeld en het onderzoek gefrustreerd heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegt dat paul van der sloot een boot heeft.
Ik heb alleen gezegt dat het eeb viezie leugenachtige hond is !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |