jeej, ghost image maken, Zelfstandig draaiend cdtje maken, 5x branden kopieren en je bent bent in 2 dagen klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben als 2e stagiar binnengekomen hier. En over een maandje worden op deze school een aantal laptops van medewerkers vervangen, dat zijn er een stuk of 80. En dat wordt "mijn projectje", jeuj!![]()
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!quote:
Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen héquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
Zodra mijn auto klaar is kan ik het ook in een half uurtje doenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Sok41 het volgende:
Ik stap de auto in, rijd 15 min en hopla ik ben thuis of op het werk
sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je meequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
jij mag ook wel mee hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen hé
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef HansU het volgende:
[..]
sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je mee?
Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf wordquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En autorijden is veel te gaaf om het niet te doen
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
En daarbij is het een kut verbinding met de bus
De Meern -> Maarssen = 10 km
Op de terugweg naar huis doe ik daar een uur over. Ik kan tot nu toe 2 dagen met de auto van men mams, dat is een kleine 15 minuten.
Dus ik ga maar is kijken voor een eigen auto.
Tevens kom ik sochtends later als half 9 omdat de GVU bussen ook lekker op tijd rijden.
ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocierenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?
Anderhalf jaar pizzabezorger geweest met de auto, wel gaafquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf word
Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.
Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.
Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
Beetje druks in de mik, wat zo'n wijfje palen en wereldberoemd worden. Wat wil je nog meer!Vrouwen vallen op mamen die bekend zijn, dus wanneer dit één keer geslaagd is zijn we binnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocieren
Nouja, ik heb wel redelijk een mondje bij. En bovendien, dronken mensen geven veel meer fooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ps. Van die dronken mongolen in de taxi, terwijl jij chaufeuren moet, daar heb ik niet zoveel behoefte aan.
Gewoon werkwoord er van maken ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?
Vergeet je niet dat je ook benzine verbruikt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.
Daarnaast verzeker ik de auto de komende 5 maanden op de naam van mijn ma, dat is dus geen 60 euro per maand verzekering maar 25 euro. Wegenbelasting kost voor 800 kg 15 euro per maand.
Dat is 40 euro wat je maandelijks kwijt bent.
Mijn stagevergoeding is 230 euro per maand + 110 euro stuffi ( stuffi en die andere bende ). Maargoed hiervoor had ( heb ik nog steeds voor na mijn stage ) een goede baan en ik had de afgelopen anderhalve maand geen school dus toen maar lekker centjes verdiend.
Oké, ja daar is wel iets voor te zeggen. Ik haal geen 1070 euro in de maand tegenwoordig. Als ik dat haalde kon ik ook wel een auto op de weg houden denk ik. Al heb ik ook wel aardig vaste lasten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.
Een kleine rekensom brengt me dat op 1070 oertang per maand... Minus heel wat kosten dan ook weer, en bovendien heb ik nu toevallig een weekend niet gewerkt !
Jepquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
dronken mensen geven veel meer fooi
die was toch al afgesloten?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef sandertjuh het volgende:
De hyves van joran van der sloot is ook wel grappig om te bekijken!
Ja kloptquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat je ook benzine verbruikt?
[..]
There is no pain like that of desirequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef D.zire het volgende:
hallo
Dood gaan we sowieso, dus kan je net zo goed sex hebben toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
There is no pain like that of desire
Is there no difference between women and fire?
One burns the spirit
The other the flesh
Is sex worth the price of certain death?
Het enige wat ik zelf hoef te betalen is het uitgaan, kleren etc word allemaal betaald.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef KaheemSaid het volgende:
200-150 voor uitgaan, kleding e.d. Ik vind het knap!
Meestal ga ik gewoon gezelliig met men mams de stad in en dan komen er vanzelf nieuwe kleertjes mee naar huis, ze vind het ook niet erg om te betalen. Dus zolang ze het wil betalen hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Betaal toch liever mijn eigen kleding, krijg je er ook geen gezeur om als er wat mee is...
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dood gaan we sowieso, dus kan je net zo goed sex hebben toch?
Ach, zolang je niet een verwend moederskindje bent vind ik het wel best.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon gezelliig met men mams de stad in en dan komen er vanzelf nieuwe kleertjes mee naar huis, ze vind het ook niet erg om te betalen. Dus zolang ze het wil betalen hoor je mij niet klagen
Dude!quote:
het kan hier nog een stuk vlotterquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
iedereen hier heeft het trouwens wel erg druk op zijn stage![]()
Eigenlijk wel, maar heb er helemaal geen zin inquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
iedereen hier heeft het trouwens wel erg druk op zijn stage![]()
Oké, jullie hebben me overtuigt. Met die naam D.zire kwam deze tekst in één keer in me op!quote:
ja, dit tempo is nog niksquote:
ik ga direct je hyves checken om te zien of je in verknipte jute zakken rondlooptquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet een verwend moederskindje bent vind ik het wel best.
Wil ook niet zeggen dat ik soms wel eens een shirt/trui van mijn ouders krijg hoor [in krappe tijden enzo].
Broeken maakt mijn moeder trouwens zelf, heerlijk ideaal
Altijd precies goed
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Broeken maakt mijn moeder trouwens zelf, heerlijk ideaal
Altijd precies goed
Great minds think alike zei je toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga direct je hyves checken om te zien of je in verknipte jute zakken rondloopt
Geen vertrouwen in mijn moeder?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga direct je hyves checken om te zien of je in verknipte jute zakken rondloopt
Ik ook, ik ben veel te roekeloos met m'n geld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef KaheemSaid het volgende:
200-150 voor uitgaan, kleding e.d. Ik vind het knap!
Wtf ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het enige wat ik zelf hoef te betalen is het uitgaan, kleren etc word allemaal betaald.
Gemiddeld geef ik 50 euro per weekend uit, 9 van de 10 keer ga ik 2 dagen in het weekend wel wat doen savonds. Vrijdagavond gemiddeld 20 euro, dan is men vriendin er ook dus vallen de kosten mee en zaterdags gemiddeld 30 euro.
Marloes!quote:
Je hebt natuurlijk geen idee wat ik allemaal al gedaan hebquote:
Zo, half 9 de ogen open en nu pas uit bed? Jij hoeft niet over relaxen te spreken volgens mij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wat ik allemaal al gedaan heb
Om stipt half 9 deed ik mijn ogen open!
Nu even relaxen en ontbijten
Ik ga me niet verdedigen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo, half 9 de ogen open en nu pas uit bed? Jij hoeft niet over relaxen te spreken volgens mij.
quote:
Ja en dan mag jij jaloers maken, prima toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten hier hard te werken en zulks iets loopt ons wat de gek aan te steken. Nog 1 week en de rollen zijn omgedraaid.
32 uren, van maandag tot en met donderdag Siebren!quote:Hoeveel uur moet je eigenlijk in de week Kiwi?
Wist niet dat je kwaad werd. Wat een luize leven, vrijdags vrij, de hele dag in je bed liggen enzo! Ansich verandert er weinig het is alleen een andere dag dan woensdag!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
32 uren, van maandag tot en met donderdag Siebren!
Nog gecondoleerd trouwens. Was ze ziek of?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Straks winkelen in Groningen en dan om half 6 () een borrel in de drie.
Een beetje een aparte borrel.. onze SLB'er gaat weg maar tegelijk is ook een studiegenootje overleden.
Dus beetje gemengde gevoelens!
Nee, maar oordeel ook niet. Weet heus dat je het thuis altijd wel druk hebtquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wat ik allemaal al gedaan heb
Om stipt half 9 deed ik mijn ogen open!
Nu even relaxen en ontbijten
Ik ben toch ook niet kwaad!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd. Wat een luize leven, vrijdags vrij, de hele dag in je bed liggen enzo! Ansich verandert er weinig het is alleen een andere dag dan woensdag!
Dank je. Ja, ze had leukemie. Daar was ze van genezen, maar toen kreeg ze het nog een keer. Vervolgens kreeg ze een infectie en een klaplongquote:[..]
Nog gecondoleerd trouwens. Was ze ziek of?
Zo een zin eindigen met de naam erachter komt heel erg irritant en geïrriteerd over Loesje! Van zaken als huishouden enzo hebben meer mensen last. Ik ben zaterdagavond van etenstijd tot een uur of twaalf bezig geweest met zulke taken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet kwaad!![]()
Jaaa heerlijk he, ik moet slechts 1 keer in de 8 weken op vrijdag naar de Hanze..
Het is jammer dat vrijdags de boodschappen en het huishouden op me wacht, anders was het een goed plan. Maar he, de zaterdag en zondag blijven nog over![]()
Dat zijn inderdaad vreemde dingen om mee te maken. Ik heb een keer op school de mededeling mogen doen dat een klasgenoot van me vader was geworden. Tegelijk kon ik er bij vertellen dat door een open wond aan de buik de baby haar ingewanden eruit hingen en het niet waarschijnelijk was dat de baby het overleefde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dank je. Ja, ze had leukemie. Daar was ze van genezen, maar toen kreeg ze het nog een keer. Vervolgens kreeg ze een infectie en een klaplongHet is een raar iets. Het komt zo wel dichtbij! Een ander studiegenootje heeft borstkanker gehad.. drukt je toch wel even met de neus op de feiten.
op zo'n jonge leeftijd kan er best veel ergs gebeuren helaas. Sterkte ermee en gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet kwaad!![]()
Jaaa heerlijk he, ik moet slechts 1 keer in de 8 weken op vrijdag naar de Hanze..
Het is jammer dat vrijdags de boodschappen en het huishouden op me wacht, anders was het een goed plan. Maar he, de zaterdag en zondag blijven nog over![]()
[..]
Dank je. Ja, ze had leukemie. Daar was ze van genezen, maar toen kreeg ze het nog een keer. Vervolgens kreeg ze een infectie en een klaplongHet is een raar iets. Het komt zo wel dichtbij! Een ander studiegenootje heeft borstkanker gehad.. drukt je toch wel even met de neus op de feiten.
Shitquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat zijn inderdaad vreemde dingen om mee te maken. Ik heb een keer op school de mededeling mogen doen dat een klasgenoot van me vader was geworden. Tegelijk kon ik er bij vertellen dat door een open wond aan de buik de baby haar ingewanden eruit hingen en het niet waarschijnelijk was dat de baby het overleefde.
Gelukkig leefd deze nog, maar ik moest toch wel 3x slikken en even appart zitten om voor te bereiden hoe dit te brengen voordat ik voor de klas ging staan.
Dank je.quote:
Stel je niet zo aan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo een zin eindigen met de naam erachter komt heel erg irritant en geïrriteerd over Loesje! Van zaken als huishouden enzo hebben meer mensen last. Ik ben zaterdagavond van etenstijd tot een uur of twaalf bezig geweest met zulke taken.
He bah, ja dat kan ik me voorstellenquote:Dat zijn inderdaad vreemde dingen om mee te maken. Ik heb een keer op school de mededeling mogen doen dat een klasgenoot van me vader was geworden. Tegelijk kon ik er bij vertellen dat door een open wond aan de buik de baby haar ingewanden eruit hingen en het niet waarschijnelijk was dat de baby het overleefde.
Gelukkig leefd deze nog, maar ik moest toch wel 3x slikken en even appart zitten om voor te bereiden hoe dit te brengen voordat ik voor de klas ging staan.
Dank je. Het lijkt me helemaal vreselijk voor haar familie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:30 schreef HansU het volgende:
[..]
op zo'n jonge leeftijd kan er best veel ergs gebeuren helaas. Sterkte ermee en gecondoleerd.
Sommige mensen hebben nu eenmaal minder geluk dan de andere
Helaas komen dit soort ziektes erg vaak terug. Personen die genezen zijn van bijvoorbeeld kanker moeten niet voor niets zéér regelmatig zich laten controleren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je. Het lijkt me helemaal vreselijk voor haar familie.
Vecht ze terug tegen de leukemie, was ze genezen, weer met studie begonnen, krijgt ze het nog een keer en overleefd ze het niet
jaa in voorgaande topics was k al lichtelijk aanwezig zo op z'n tijd en nu elke dag vanaf stage, ook omdat het kanquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh.... Dat kan ook nog!
Verder vraag ik me af wie die Sandertjuhh is heeft die zich al eens voorgesteld? Daarnaast, goedkoop met de vriendin iets doen (op sex na dan) valt bij mij meestal tegen. Ben nu vrijgezel maar toen ik een vriendin had, koste dit me best veel. Dit was niet omdat ze zelf nooit iets betaalde, maar meer omdat het nooit uitmaakte wat het koste
Dat is waar. Maar het lijkt me zo'n klap.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Helaas komen dit soort ziektes erg vaak terug. Personen die genezen zijn van bijvoorbeeld kanker moeten niet voor niets zéér regelmatig zich laten controleren.
Maar als het dan terugkomt, is het helaas erg vaak hevig en fataal.
Het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik mijn laatste stage haalquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Geeft niks Sander, sommigen hier zitten er al jaaaren
Ik heb ook een uur per dagquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik mijn laatste stage haal
maargoed dit is nu mijn 3e dag alweer en ik heb mijn stagebegeleider nog niet eens gesproken
wel relaxte werktijden als stagair, van half 9 tot half 5 met daarbij ongeveer een half uur / uur pauze waarin ik kan tafelvoetballe of poolen![]()
maargoed daarvoor ben ik ook stagair is het niet?
Ik ging net met de systeembeheerder van vandaag pauze houden, kwamen wat later nog een paar andere mensen, zegt de systeembeheerder na een half uur, blijf nog maar even.. kan je tafelvoetballe met die 3 andere..quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb ook een uur per dag
Wij kunnen hier verder niks, alleen koffiedrinken en brood eten. En ouwehoeren uiteraard
Wil later in mijn eigen zaak ook een pooltafel in de kantine
Ik heb daar al aardig training in gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He bah, ja dat kan ik me voorstellen
Ik ben wat dat soort dingen echt een gevoelig persoon. Dat is weleens lastig.. maja.
Loesje, bah alweer!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Siebren, je PM inbox is vol..
Die van mij is tien keer zo grootquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Siebren, je PM inbox is vol..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij is tien keer zo groot.
mijn inbox dan hé
Ik weet het, check hem maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Loesje, bah alweer!
Hij is weer minder vol!
Is dat een hint ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij is tien keer zo groot.
mijn inbox dan hé
Nee zeker niet, ik bedoel alleen maar dat moderators een veel grotere inbox hebben dan usersquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is dat een hint ofzo?
Wats het Houniets?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
Iemand al eens eerder een verbindend verhaal geschreven? Of kan iemand mij fantastische tips geven op deze regenachtige woensdagmiddag?
Je moet toch wat ter compensatie van een slechter sociaal leven!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik bedoel alleen maar dat moderators een veel grotere inbox hebben dan users.
Okee, nou bedankt voor het weetje!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik bedoel alleen maar dat moderators een veel grotere inbox hebben dan users.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet toch wat ter compensatie van een slechter sociaal leven!
nog 6 topics en ik zit hier 200!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Geeft niks Sander, sommigen hier zitten er al jaaaren
Nog 2,5 dag en ik heb weekend!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 6 topics en ik zit hier 200!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Je moet toch wat ter compensatie van een slechter sociaal leven!
Dat lijkt me ook het beste jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké ik ga hier niet serieus op in!
Je probeert te ontkennen dat MOD zijn gebonden is met zaken als Autisme?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
!
Oké ik ga hier niet serieus op in!
Mijn weekend was om 10:15 over deze morgen en om 12:05 begon het weekend weerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog 2,5 dag en ik heb weekend!
kijk in je post history daar kun je het wel vinden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee in welk nummer ik hier ben bijgekomen
Iemand?
Topic 299: 300 de goede of de foute dat weet ik niet. Het feit is wel dat zaken fout gaan sinds ji jhier bent!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk in je post history daar kun je het wel vinden!
Pff, zoveel werk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk in je post history daar kun je het wel vinden!
Heb je het nu over mij of over Kuno?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Topic 299: 300 de goede of de foute dat weet ik niet. Het feit is wel dat zaken fout gaan sinds ji jhier bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |