abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56556382

Het vorige deel 124

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Tss gooi ik 'm dicht, nou het is in elk geval niet Viking voor een keertje

En hier is m'n laatste post:
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb vanochtend ook niet de verwarming uitgezet (dat doe ik soms aangezien het vaak 14 graden is na een nacht de kachel uit gehad te hebben), dus vanavond zal het wel flink warm zijn
Gisteren hardgelopen, deels in de regen. Ik had les 3 van Evy opgezet, maar vanwege vervelend buikgevoel wel een stukje gewandeld tussendoor en niet echt versneld.
Dat fruit komt wel op! Heb nog maar een paar abrikozen, een halve ananas en wat appels. De groentes wordt moeilijk denk ik. Vanavond ratatouille maken daar heb ik in elk geval genoeg ingredienten voor
Ohja en van de week 62 kg op het werk, in de avond. Dat is toch 2 kg minder dan de vorige week
Het mooi kotsende meisje.
pi_56556517
Ik heb nu al bijna een week niet gesport: wilde niet het risico lopen dat ik een echte blessure zou oplopen. Vandaag wil ik toch rustig aan weer wat gaan bewegen, ik voel heel in de verte nog wel een pijntje, maar ga vandaag even testen of dat niet erger wordt met hardlopen...Wel nog een paar uurtjes wachten, want ik ben net pas wakker.

@Veiligheidsspeldje: jij woont toch ook (deels) in Rotterdam? Ik vond het wel heel leuk voor die 2 dagen, maar hoe is het om daar te wonen?

Kan niet wachten tot de lente weer begint, ik kan die grijze luchten niet meer zíen
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:15:04 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56556642
Ik wil ook lente idd .
En ik vind Rotterdam een behoorlijk troosteloze stad. Zou er nooit willen wonen. Of ligt dat aan mij? .

Edit: oeh, was ik toch op een haartje na de laatste geweest in deeltje 124 .
Niet meer actief op Fok!
pi_56556663
Vanmiddag klaart het al op Conleche.
En de wind gaat ook wat liggen en dat is alleen maar fijn want ik heb tegenwind.
pi_56556701
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al bijna een week niet gesport: wilde niet het risico lopen dat ik een echte blessure zou oplopen. Vandaag wil ik toch rustig aan weer wat gaan bewegen, ik voel heel in de verte nog wel een pijntje, maar ga vandaag even testen of dat niet erger wordt met hardlopen...Wel nog een paar uurtjes wachten, want ik ben net pas wakker.

@Veiligheidsspeldje: jij woont toch ook (deels) in Rotterdam? Ik vond het wel heel leuk voor die 2 dagen, maar hoe is het om daar te wonen?

Kan niet wachten tot de lente weer begint, ik kan die grijze luchten niet meer zíen
Ik wil ook lente, of zomer (en dan niet zo een als afgelopen jaar )

Heb m'n kamer idd in Rotterdam. Het is niet bepaald m'n favoriete stad, maar ik ben erg blij dat ik ingeloot was, dat maakt een hoop goed. De hoeveelheid voorzieningen enzo vind ik wel leuk en ik woon in een van de minder grijze buurten, dus ik zie weleens gras en bomen Behalve de (nu weggehaalde) kwekerij van de onderbuurman en de tegenwerking w.b. inschrijving van de gemeente toen ik nog antikraak woonde heb ik op zich weinig negativiteit meegemaakt. Er is wel een universiteit, maar er zijn denk ik ontzettend veel mensen die thuis wonen en dat maakt het wel een stuk minder dan utrecht/amsterdam denk ik. Als je van housen houdt kan je er uitstekend uitgaan, maar qua bandjes enzo valt het behoorlijk tegen.
Conclusie: ik blijf er m'n studie wonen en daarna ga ik eens bedenken waar ik heen wil.
pi_56556937
Hé, hoeveelstejaars ben je eigenlijk, veiligheidsspeldje?

Ik vind Rotterdam qua skyline en architectuur wel erg mooi. Niet zo mooi dat ik er zou willen wonen, maar toch Enne, er zit een geweldige Italiaanse delicatessenwinkel in Rotterdam
pi_56557032
tvp 62,6 vanochtend
Nog 2.7 kg
pi_56557062
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, hoeveelstejaars ben je eigenlijk, veiligheidsspeldje?

Ik vind Rotterdam qua skyline en architectuur wel erg mooi. Niet zo mooi dat ik er zou willen wonen, maar toch Enne, er zit een geweldige Italiaanse delicatessenwinkel in Rotterdam
Dat had ik ook! Veel meer een wereldstad dan Amsterdam. Ik zou er dus ook liever niet wonen, maar ik vind dat ze de grote "oorlogswonden" heel goed hebben opgelost! Als ze in Amsterdams soms iets nieuws bouwen tussen het oude in, is het vaak niet om áán te zien, maar in Rotterdam heb je echt hele leuke gebouwen. Italiaanse delicatessewinkel ben ik however niet tegengekomen
pi_56557120
Ik heb ook een tijdjegestudeerd in Rotterdam Wel meer werelds, maar ik zou er niet willen wonen.

Ik ben absoluut verliefd op Amsterdam, al vanaf de eerste keer dat ik er was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56557248
* veiligheidsspeldje is alweer vierdejaars. Het gewone studeren zit er dan ook alweer bijna op
Rotterdam heeft inderdaad als enige in NL denk ik de neiging een echte grote stad te zijn. Dat is wel leuk en ik krijg ook wel meer binding met de stad, maar echt super zal ik het nooit vinden denk ik. tis niet echt gezellig ofzo.
Heb heel eventjes in schiedam gewoond (paar maanden omdat het antikraak was dus) en dat vind ik wel zo een schattig centrumpje hebben, maar is wel flink aan het aftakelen helaas.
Ohja in rdam zijn ze mijn hardlooppark aan het slopen om er dure huizen neer te zetten dus dat is ook al vervelend eraan
pi_56557312
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje is alweer vierdejaars. Het gewone studeren zit er dan ook alweer bijna op
Rotterdam heeft inderdaad als enige in NL denk ik de neiging een echte grote stad te zijn. Dat is wel leuk en ik krijg ook wel meer binding met de stad, maar echt super zal ik het nooit vinden denk ik. tis niet echt gezellig ofzo.
Heb heel eventjes in schiedam gewoond (paar maanden omdat het antikraak was dus) en dat vind ik wel zo een schattig centrumpje hebben, maar is wel flink aan het aftakelen helaas.
Ohja in rdam zijn ze mijn hardlooppark aan het slopen om er dure huizen neer te zetten dus dat is ook al vervelend eraan
Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopen

(ik zou hier ook nooit meer wegwillen overigens, tenminste niet voor lange tijd.)
Ik ga maar eens ontbijten nu en dan een beetje huishouden, want das braucht das haus
pi_56557323
Veiligheidsspeldje, dan ben je een jaargenoot van een vriendin van mij
Het oude centrum van Schiedam is zoooo leuk maar direct daarbuiten is Schiedam een grote pauperzooi Rotterdam Delfshaven is trouwens ook heel schattig.

Maarre, nu je er toch nog woont, moet je 's vleeswaar en kaas halen bij Little Italy, hoor Lekker.
pi_56557372
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.

Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan! Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).

Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kilo Dus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
pi_56557402
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.

Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan! Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).

Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kilo Dus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
pi_56557425
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:

Londen is leuk!! Geweldige stad.

En je gewicht schommelt altijd. Schommelingen van een kilo zijn dus ook heel erg normaal.
pi_56557465
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopen

(ik zou hier ook nooit meer wegwillen overigens, tenminste niet voor lange tijd.)
Ik ga maar eens ontbijten nu en dan een beetje huishouden, want das braucht das haus
Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.
Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om in België een promotieonderzoek te gaan doen
pi_56557484
teeveepee

lekker vanaf 't werk

ben een nieuwe collega aan het inwerken, die ineens 4 uur meer werkt en straks pikt ze nog mijn 4 uur in

heb namelijk NOG STEEDS geen akkoord voor het werken van de vrijdag in plaats van de maandag door studie (iets wat ik al een maand geleden heb aangevraagd ) en dan hoor ik morgen hoe of wat.. ben erg benieuwd.. straks moet ik nog een nieuwe baan zoeken

blah.. het zint me niets.... ben echt bang dat ze er 4 uur bij mij afhalen nu
Doei.
pi_56557528
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Faithy het volgende:
teeveepee

lekker vanaf 't werk

ben een nieuwe collega aan het inwerken, die ineens 4 uur meer werkt en straks pikt ze nog mijn 4 uur in

heb namelijk NOG STEEDS geen akkoord voor het werken van de vrijdag in plaats van de maandag door studie (iets wat ik al een maand geleden heb aangevraagd ) en dan hoor ik morgen hoe of wat.. ben erg benieuwd.. straks moet ik nog een nieuwe baan zoeken

blah.. het zint me niets.... ben echt bang dat ze er 4 uur bij mij afhalen nu
Moet je d'r alles verkeerd laten doen
pi_56557537
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Londen is leuk!! Geweldige stad.

En je gewicht schommelt altijd. Schommelingen van een kilo zijn dus ook heel erg normaal.
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me ook erg leuk! En vergeleken met Londen in Amsterdam natuurlijk een dorp. Ben wel een beetje zenuwachtig

Fijn om te weten van die schommelingen, het is alleen wel erg frustrerend
pi_56557538
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.
Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om in België een promotieonderzoek te gaan doen
Waar in Belgie?
pi_56557588
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar in Belgie?
Leuven.
pi_56557603
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet je d'r alles verkeerd laten doen
je zou het niet zeggen, maar zo ben ik niet
Doei.
pi_56557701
Hieperdepiep, de honderdvijfentwintigste! Dit wordt vást het topicnummer waarin iedereen z'n/d'r streefgewicht bereikt.

Wie trouwens de confrontatie met eigen lijf aan wil gaan: maak eens een paspop van jezelf!
Mijn lief heeft me dit weekend (in mijn blootje) in gips verpakt, me uitgezaagd, de mal gevuld met purschuim en het gips er weer afgepulkt, teneinde mij een perfect gelijkende paspop te bezorgen voor al mijn zelfmaaknaai-avonturen.

(Achterkant, slechte telefoonfoto. Tussenfase met een dun laagje papier maché. Dat moet nog gladgewreven worden, drogen en dan kan er stof overheen.)

Het is heel gek om ineens een overdreven precieze afdruk van je blote lijf te hebben, een ding met precies dezelfde borsten, schouderbladen, sleutelbeenderen, heupen, navel en bilspleet als jijzelf!
Ik heb er wel honderd keer omheen gelopen: mijn kont blijkt groter dan ik had verwacht!
Al met al erg leuk om te doen (en spannend: ik ben tijdens het gipsen bijna flauwgevallen) en een goede manier om eens écht te kunnen zien hoe je lijf eruit ziet.
pi_56557966
Hey, wat tof
Ik ben ook altijd benieuwd hoe ik er nou écht uitzie!
Alleen ik denk niet dat ik TARA zo ver krijg om me in te gipsen En daarbij naai ik niet, dus heeft het geen praktische functie
pi_56558005
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
Hey, wat tof
Ik ben ook altijd benieuwd hoe ik er nou écht uitzie!
Alleen ik denk niet dat ik TARA zo ver krijg om me in te gipsen
Het is anders wel écht heel leuk om samen te doen!
Afgezien van het flauwvallen dan, dus niet doen als je ongesteld bent én vooraf wel even goed eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')