uhmmm...?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:49 schreef Dana85 het volgende:
... De spiegel lag op de grond, men kan wel raden wat daar de bedoeling van was..."
Bron: Telegraaf
Lijntjes leggen, wellicht?quote:
ja dat doe ik ook meestal op de grond... snuift wat makkelijker met mijn kont omhoog...quote:
Op de grond liggend, ene kant een fles whiskey, andere kant een spiegel vol met coke. Turn and swallow, turn and snort ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:09 schreef Re het volgende:
ja dat doe ik ook meestal op de grond... snuift wat makkelijker met mijn kont omhoog...
een zacht bed daarvoor is natuurlijk veels te gewoontjes enzo...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de grond liggend, ene kant een fles whiskey, andere kant een spiegel vol met coke. Turn and swallow, turn and snort ...
Ja, maar dan loop je het risico dat de coke tussen de lakens verdwijntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
een zacht bed daarvoor is natuurlijk veels te gewoontjes enzo...
maar goed ... hoe was ze op de Brit ()Award?
Dat vind je daaaaagen later nog..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je het risico dat de coke tussen de lakens verdwijnt
Meer :de oplossing voor een probleem!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Eeuwig zonde...
Ze is geen konijn, die komen niet verder dan de kerst. Bovendien sterven échte rocksterren nooit voor hun 27e.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:58 schreef Kanjer het volgende:
Haalt ze het einde van het jaar wel?
Da's diezelfde echtgenoot toch die in de bak door Amy gesigneerde foto's verkocht in ruil voor heroine?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef misdaadforum het volgende:
Haar man Blake Fielder-Civil is wanhopig. "Ik wil niet dat Amy bij me op bezoek komt in de gevangenis, zolang ze nog steeds crack gebruikt."
Yep, die. Maar hij heeft recht van spreken hoor, crack is veeeeeeeeeeeel slechter dan heroine.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's diezelfde echtgenoot toch die in de bak door Amy gesigneerde foto's verkocht in ruil voor heroine?
Goed spul, dat rehab!quote:Amy Winehouse isn't subtle about her drug taking even now. Recently in a London private members' club she was so obvious about it several girls were on their mobiles in the toilets trying to sell the story to the tabloids. Another guest overheard and tried to warn Ms Winehouse. Her reward?
An elbow in the face as Amy didn't realise she was trying to help.
quote:De bult van Amy Winehouse.
Afkicken, optreden, verhuizen...Amy Winehouse heeft het er maar druk mee. Nu is de zangeres ook nog gespot met een mysterieuze bult op haar wang.
Amy zou voor de bult zelfs een spoedafspraak bij de dokter hebben gemaakt. De woordvoerder van Amy vertelt dat het om een infectie blijkt te gaan: "Bij Amy is de infectieziekte krentenbaard vastgesteld. Er is haar verteld dat het zeer besmettelijk kan zijn, daarom zit ze nu ook aan de antibiotica en blijft ze de komende dagen waarschijnlijk thuis."
En nu maar hopen dat Amy snel herstelt...Het enige opmerkelijke aan de diagnose van Amy is dat zwellingen níet tot de symptomen van krentenbaard behoren...
Dwaas.quote:Amy Winehouse drukt sigaret uit op wang.
Amy Winehouse werd onlangs gespot met een mysterieuze bult op haar wang, maar de oorzaak is nu bekend. De zangeres drukte een sigaret uit in haar gezicht...
Winehouse ging een hapje eten in een rookvrij restaurant, maar had uiteraard lak aan de regels. De serveerster moest de zangeres maar liefst drie keer op het rookverbod wijzen...
"Amy keek me uitdagend aan en drukte het brandende uiteinde van de sigaret uit op haar wang. Ze gaf bijna geen kick, omdat ze zo high was. Iedereen keek haar met open mond aan", aldus de geschrokken bediende.
De Back to Black-zangeres denkt er goed aan te doen om de boel te verdoezelen onder een dikke laag foundation, maar niets blijkt minder waar te zijn. De wond is gaan infecteren en haar kaak zwelt op als een ballon.
quote:Sigaret oorzaak 'infectie' Amy
De opgezwollen wang van Amy Winehouse is ontstaan door een sigaret. De zangeres was aan het dineren in een rookvrij restaurant, maar de serveerster moest de zangeres liefst drie keer op het rookverbod wijzen. "Amy keek me vervolgens aan en drukte het brandende uiteinde van de sigaret uit op haar wang. Ze gaf bijna geen kick, omdat ze zo high was. Iedereen keek haar met open mond aan", aldus de geschrokken bediende.De wond is gaan infecteren, omdat Amy de wond onder een dikke laag make-up probeerde te verbergen
zou ik kunnen doen, ja, maar heeft dat nu nog zin?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef static het volgende:
Je zou het topic kunnen lezen natuurlijk.
Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |