Amy for worse:quote:
Amy quizzed over crack video
AMY WINEHOUSE’s dream of singing at The Grammys this weekend could now be wrecked - after policequizzed her yesterday about smoking crack cocaine.
The Back to Black star, 24, needs a US visa to go to Sunday’s glittering ceremony in Los Angeles, where she is nominated for six gongs.
Her chances of being allowed into America were ALREADY in doubt after being fined for cannabis possession last October.
Amy is now battling her drug habit in a clinic. But a worried pal said: “The timing of this isn’t great. She is desperate to go to The Grammys and needs to show US officials she is taking her rehabilitation seriously.”
Officers went to North London’s Capio Nightingale clinic to grill the star for two hours. A complaint had been received about Amy’s drugs binge exposed by The Sun last month. She was filmed smoking crack after taking cocaine, ecstasy and Valium.
Cops later seized the footage.
A source revealed last night: “She was not arrested. She is co-operating with police.” Busty Amy looked well when she briefly left rehab on Monday to meet US officials over her visa. The pal added: “Being nominated for six awards is the one thing that motivated her to do rehab.”
Ja, iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind allebei de foto's niet mooiEcht zonde !
Ze ziet er idd iets gezonder uit.quote:Accompanied by a nurse from her rehab facility, as well as her father Mitch, Amy Winehouse took a break from the Capio Nightingale Hospital in London on Wednesday.
The recovering addict paid a visit to husband Blake at Pentonville prison, where he's been incarcerated since November.
Wino appears to be healthier than she was a few weeks ago, which is a good sign that rehab is working…which means she needs to stay in rehab!
quote:Amy Winehouse won't attend Grammys but will perform
A music executive close to the Grammys said Amy Winehouse's visa has been denied but she will still perform at this Sunday's show via satellite. Winehouse, who is up for multiple awards including album and record of the year and best new artist, will also accept her award via satellite if she wins.
A rep for Winehouse announced earlier today that her request for a U.S. visa was denied by the U.S. Embassy. "Amy has been progressing well since entering a rehabilitation clinic two weeks ago and although disappointed with the decision has accepted the ruling and will be concentrating on her recovery," her publicist said in a statement. In October, the troubled singer was arrested and fined in Norway for possession of marijuana. She says she will appeal that charge in a Norwegian court. The singer, known for her alleged drug use and erratic behavior, was also seen in a recent video circulating the Internet smoking an unknown substance from a glass pipe.
Oooh, op die tweede foto is ze mooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ze ziet er idd iets gezonder uit.
Zou zonde zijn anders.. Er zijn maar weinig mensen met zo'n stem. Toch frappant dat mensen die geniale muziek maken vaak iets met drugs of drank hebben..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, op die tweede foto is ze mooi
Hopen dat de rehab helpt
Ik kan me echt niet voorstellen dat je dat meentquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, op die tweede foto is ze mooi
Ik gok kipflietjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:14 schreef zwartedoos het volgende:
He die boobs had ze eerst toch niet he
Ik meen het wel. Op de beehive en de eyeliner na vind ik haar er mooi opstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je dat meent
bronquote:Look at those pearly whites!
Amy Winehouse paid a visit to the dentist in London on Friday, and when she walked out, she showed off a brand new tooth.
For months and months, Wino had gone around with this huge gap in her mouth after she mysteriously lost a tooth.
Nice to see her making improvements all around!
And, especially nice to know that her loving poppa, Mitch, accompanied Amy to her doctor's visit and has been keeping a VERY watchful eye over his daughter.
Ze heeft ondertussen wel een visum gekregen maar geen zin meer om te gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ze mag dus niet naar de VS en dus ook niet live optreden tijdens de Grammy show:
[..]
bronquote:'Amy's Grammy is een fout signaal'
LOS ANGELES - De Grammy Award voor de Britse zangeres Amy Winehouse is een slechte zaak. Althans, dat vindt zangeres Natalie Cole, die sinds 1975 al vele van deze muziekprijzen op zak heeft.
„Het geeft een fout signaal af naar jonge mensen die in de muziek carrière willen maken”, zei de 58-jarige Cole dinsdag tegen het Amerikaanse tijdschrift People. „Vooral degenen die op het rechte pad zitten en hun zaakjes op orde proberen te houden. We moeten stoppen slecht gedrag te belonen.”
De 24-jarige Winehouse, die momenteel in een afkickkliniek in Engeland verblijft, won afgelopen weekeinde de prestigieuze Grammy Award voor beste nieuwe artiest. „Het meisje is getalenteerd”, zegt Cole, „maar ze hoeft niet aan de voorste speen te liggen.”
Ik vind haar reactie ook erg leuk!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik vind d'r reactie wel prachtig hier
Helemaal flabbergasted, geweldig!
Dit krijgt vast een staartje.quote:Amy Winehouse, who won 5 Grammy Awards this weekend, has a new Blake in her life!
It's an American photographer by the name of Blake Wood, and the two have been holed up for hours together in London's Park Plaza Hotel since she left rehab.
This Blake couldn't be anything further from her incarcerated husband, bad boy Blake Fielder-Civil, who's still awaiting trial.
Good Blake is drug-free, a healthy vegetarian, and has a job. He was introduced to Amy by mutual friend Kelly Osbourne.
A source revealed, “Kelly asked Blake to look after Amy and keep her on the straight and narrow. They’re staying in the hotel together and they might all move into Osbourne’s place when Amy finishes her recovery. He has met Amy’s family and they all really like him.”
It's well known that Bad Blake is extremely jealous, so he's probably less than thrilled that Amy's spending so much time with Good Blake. And, to make matters even more complicated, Good Blake accompanied Amy on her visit to Bad Blake in prison yesterday.
During Amy's performance at the Grammys this weekend via satellite, she did give a shout out to Bad Blake, when she sang “I cry for you on the kitchen floor — 7614 my Blake.” And during her performance of Rehab, she sang “I’d rather be home with my Blake.”
We're hoping she stays at home with Good Blake!
Looking good & busty!quote:Amy Winehouse Does Two Bumps ()
After winning five Grammys, British popwreck Amy Winehouse was spotted in London on Tuesday, keeping it together with a healthier glow, fumigated weave and a buxom new figure.
It appears a couple of her parts have already been rehabbed!
Man, she takes her vitamins!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
Looking good & busty!
de muziekwereld KAN hard zijn..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef Tinuva het volgende:
[..]
Zou zonde zijn anders.. Er zijn maar weinig mensen met zo'n stem. Toch frappant dat mensen die geniale muziek maken vaak iets met drugs of drank hebben..
uhmmm...?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:49 schreef Dana85 het volgende:
... De spiegel lag op de grond, men kan wel raden wat daar de bedoeling van was..."
Bron: Telegraaf
Lijntjes leggen, wellicht?quote:
ja dat doe ik ook meestal op de grond... snuift wat makkelijker met mijn kont omhoog...quote:
Op de grond liggend, ene kant een fles whiskey, andere kant een spiegel vol met coke. Turn and swallow, turn and snort ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:09 schreef Re het volgende:
ja dat doe ik ook meestal op de grond... snuift wat makkelijker met mijn kont omhoog...
een zacht bed daarvoor is natuurlijk veels te gewoontjes enzo...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de grond liggend, ene kant een fles whiskey, andere kant een spiegel vol met coke. Turn and swallow, turn and snort ...
Ja, maar dan loop je het risico dat de coke tussen de lakens verdwijntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
een zacht bed daarvoor is natuurlijk veels te gewoontjes enzo...
maar goed ... hoe was ze op de Brit ()Award?
Dat vind je daaaaagen later nog..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je het risico dat de coke tussen de lakens verdwijnt
Meer :de oplossing voor een probleem!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Eeuwig zonde...
Ze is geen konijn, die komen niet verder dan de kerst. Bovendien sterven échte rocksterren nooit voor hun 27e.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:58 schreef Kanjer het volgende:
Haalt ze het einde van het jaar wel?
Da's diezelfde echtgenoot toch die in de bak door Amy gesigneerde foto's verkocht in ruil voor heroine?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef misdaadforum het volgende:
Haar man Blake Fielder-Civil is wanhopig. "Ik wil niet dat Amy bij me op bezoek komt in de gevangenis, zolang ze nog steeds crack gebruikt."
Yep, die. Maar hij heeft recht van spreken hoor, crack is veeeeeeeeeeeel slechter dan heroine.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's diezelfde echtgenoot toch die in de bak door Amy gesigneerde foto's verkocht in ruil voor heroine?
Goed spul, dat rehab!quote:Amy Winehouse isn't subtle about her drug taking even now. Recently in a London private members' club she was so obvious about it several girls were on their mobiles in the toilets trying to sell the story to the tabloids. Another guest overheard and tried to warn Ms Winehouse. Her reward?
An elbow in the face as Amy didn't realise she was trying to help.
quote:De bult van Amy Winehouse.
Afkicken, optreden, verhuizen...Amy Winehouse heeft het er maar druk mee. Nu is de zangeres ook nog gespot met een mysterieuze bult op haar wang.
Amy zou voor de bult zelfs een spoedafspraak bij de dokter hebben gemaakt. De woordvoerder van Amy vertelt dat het om een infectie blijkt te gaan: "Bij Amy is de infectieziekte krentenbaard vastgesteld. Er is haar verteld dat het zeer besmettelijk kan zijn, daarom zit ze nu ook aan de antibiotica en blijft ze de komende dagen waarschijnlijk thuis."
En nu maar hopen dat Amy snel herstelt...Het enige opmerkelijke aan de diagnose van Amy is dat zwellingen níet tot de symptomen van krentenbaard behoren...
Dwaas.quote:Amy Winehouse drukt sigaret uit op wang.
Amy Winehouse werd onlangs gespot met een mysterieuze bult op haar wang, maar de oorzaak is nu bekend. De zangeres drukte een sigaret uit in haar gezicht...
Winehouse ging een hapje eten in een rookvrij restaurant, maar had uiteraard lak aan de regels. De serveerster moest de zangeres maar liefst drie keer op het rookverbod wijzen...
"Amy keek me uitdagend aan en drukte het brandende uiteinde van de sigaret uit op haar wang. Ze gaf bijna geen kick, omdat ze zo high was. Iedereen keek haar met open mond aan", aldus de geschrokken bediende.
De Back to Black-zangeres denkt er goed aan te doen om de boel te verdoezelen onder een dikke laag foundation, maar niets blijkt minder waar te zijn. De wond is gaan infecteren en haar kaak zwelt op als een ballon.
quote:Sigaret oorzaak 'infectie' Amy
De opgezwollen wang van Amy Winehouse is ontstaan door een sigaret. De zangeres was aan het dineren in een rookvrij restaurant, maar de serveerster moest de zangeres liefst drie keer op het rookverbod wijzen. "Amy keek me vervolgens aan en drukte het brandende uiteinde van de sigaret uit op haar wang. Ze gaf bijna geen kick, omdat ze zo high was. Iedereen keek haar met open mond aan", aldus de geschrokken bediende.De wond is gaan infecteren, omdat Amy de wond onder een dikke laag make-up probeerde te verbergen
zou ik kunnen doen, ja, maar heeft dat nu nog zin?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef static het volgende:
Je zou het topic kunnen lezen natuurlijk.
Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:21 schreef static het volgende:
*wangetje aanbiedt*
een btje een gebalsemd lijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:29 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft ook altijd zo'n lekkere gezonde kleur
Het wordt zo te zien ook steeds drukker in die beehive...quote:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)my_snuift_wodka.htmlquote:Amy 'Try before you die' Winehouse heeft opnieuw van zich laten spreken. De aan drugsverslaafde zangeres, opgegeven door zo'n beetje iedere afkickkliniek, heeft de bezoekers van een Londense nachtclub gechoqueerd door brandende wodka te snuiven...
Een ooggetuige: "Ze hadden twintig wodkashots besteld en Amy besloot te demonstreren. Ze nam een slokje wodka en ontstak de rest met haar aansteker. Toen greep ze een rietje en snoof de rest van de wodka door haar neus. Ze sloeg haar hoofd achterover en schudde haar hoofd even terwijl iedereen verstomd zat toe te kijken."
Dokteren roepen op de partytruc vooral niet te testen. Deze kan dodelijk zijn, omdat de alcohol meteen in de bloedstroom komt
Dat wijf kan niet kapot lijkt wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)my_snuift_wodka.html
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ng_amy_winehous.htmlquote:Duiveluitdrijving Amy Winehouse
De bekende Amerikaanse exorcist en televisie-evangelist Bob Larson gaat binnenkort een bezoekje brengen aan de Britse zangeres Amy Winehouse. Hij denkt dat hij Amy kan verlossen van de duivel en haar zelfdestructie.
Larson heeft de afgelopen dertig jaar meer dan 10000 uitdrijvingen gedaan.''Ik heb Amy natuurlijk alleen van een afstand kunnen observeren'', zegt Larson. ''Maar alles wijst erop dat ze bezeten is. Ik kan niet wachten om haar te helpen''.
nou, en ik kan niet wachten, puntquote:"Ik kan niet wachten om haar te helpen''.
quote:Amy Winehouse poseert naakt.
Amy Winehouse is uit de kleren gegaan voor het aprilnummer van het Britse tijdschrift Easy Living. De 24-jarige zangeres hoopt daarmee jonge vrouwen bewust te maken van borstkanker.
Op de zwart-witfoto speelt Winehouse in haar blootje gitaar. Ze draagt hoge pumps en haar borsten zijn afgeplakt met duct tape. Ook zangeres Sade en actrice Helena Bonham Carter poseerden naakt voor het project.
In verschillende media wordt al kritiek geuit op de keuze van Winehouse voor het project. Zo vinden sommigen dat de zangeres niet de geschikte persoon is om een gezondheidsprobleem aan te kaarten, aangezien de ster haar eigen gezondheid zou verpesten met haar drank- en drugsgebruik. Ook doet Winehouse aan zelfmutilatie.
quote:'Amy Winehouse smokkelt heroïne in gevangenis'.
Boze tongen beweren dat Blake Fielder-Civil over lijken gaat om aan drugs te komen. De 25-jarige gevangene zou zelfs vrouwlief Amy Winehouse in gevaar brengen.
Blake heeft zijn celmaatjes laten weten dat Amy geld stort op de bankrekening van een medegevangene, die hem vervolgens blij maakt met heroïne. De zangeres zou maar liefst 100 dollar betalen per heroïneshot. Dit meldt The Sun zaterdag.
"Blake laat ons regelmatig bankafschriften zien waarop gegevens staan van een dealer die hier in de gevangenis zit", laat een bron weten. " Blake leeft maar voor één ding; drugs. Het feit dat hij zijn vrouw in gevaar brengt, geeft wel aan hoe desperate hij is..."
De alarmbellen gingen af toen Fielder-Civil voor meerdere drugstesten achter de tralies faalde. Het hoofd van de beveiliging heeft een brief gestuurd naar Blake's advocaat waarin staat dat zijn cliënt wordt verdacht van drugssmokkel.
Mooi is datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Laton het volgende:
echt he, voor het oog van iedereen gaat dat mens ten onder en niemand die ingrijpt. absurd gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |