Ik vroeg me al af of je dat antwoord al een half uur had staan en er toen pas aan dacht op 'invoeren' te drukken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geef voor mijn ruimschoots te late antwoord de schuld aan de traagheid van Fok!
Toen ik keek was de pagina nog niet helemaal geladen, dus ik dacht dat ik nog wel op tijd zou zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je dat antwoord al een half uur had staan en er toen pas aan dacht op 'invoeren' te drukken.
en terecht!! Het is echt ver-schrik-ke-lijk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geef voor mijn ruimschoots te late antwoord de schuld aan de traagheid van Fok!
Mja, die is ook kansloos inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van Ria Valk ken ik Worstjes op m'n borstjes, dat was ook al een idioot nummer
hehe, you wishquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Manchester?
yepzquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:43 schreef Szura het volgende:
Munchen?
nee maar je zit in de goede regioquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef erkel het volgende:
Putin?
ja, hij is nog aan de machtquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Stalin of is dat te lang geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |