quote:
Orca's, lijken me ook erg machtige beesten om te zien. Heb zelf al tussen de menshaaien gezwommen (in een kooi welliswaar) dat was ook geweldig om te zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet de eerste week van september nog werken en dan drie weekjes vrij. Misschien ga ik wel naar Gran Canaria. Het is mij ten oren gekomen dat daar een resort zit met Orca's. En die beesten...Dat is altijd een droom van mij geweest om er ooit eentje in het echie te zien... Liefst in het 'wild' natuurlijk, maar met zo'n dierenpark ben ik ook al dik tevreden.
Haha, ben bang dat ik je uiteindelijk alleen het favoriete drankje kan aanradenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef mordradead het volgende:
Ik ga prbly dit jaar ook naar Bratislava, laat maar ff weten wat de must see's zijn
Iets tofs wat ik gedaan heb was Orang Oetangs voeren die na gevangenschap weer waren uitgezet in het wild, er was binnen die groep ook 1 een jonkie die wel in het wild was geborenecht prachtige dieren
Deel 1 en 2 al plat gespeeld. Deel 3 vind ik niet zo leuk in vergelijking met deel 2.quote:
Ik stuur ze allemaal wel alvast een emailtje zodat ze kunnen beginnen te vluchtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Poit het volgende:
http://www.ownage.nl/news/24628/
Als dit gerucht waar blijkt te zijn schop ik EA, Harmonix én MTV knoerdhard tussen de benen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |