quote:
Orca's, lijken me ook erg machtige beesten om te zien. Heb zelf al tussen de menshaaien gezwommen (in een kooi welliswaar) dat was ook geweldig om te zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet de eerste week van september nog werken en dan drie weekjes vrij. Misschien ga ik wel naar Gran Canaria. Het is mij ten oren gekomen dat daar een resort zit met Orca's. En die beesten...Dat is altijd een droom van mij geweest om er ooit eentje in het echie te zien... Liefst in het 'wild' natuurlijk, maar met zo'n dierenpark ben ik ook al dik tevreden.
Haha, ben bang dat ik je uiteindelijk alleen het favoriete drankje kan aanradenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef mordradead het volgende:
Ik ga prbly dit jaar ook naar Bratislava, laat maar ff weten wat de must see's zijn
Iets tofs wat ik gedaan heb was Orang Oetangs voeren die na gevangenschap weer waren uitgezet in het wild, er was binnen die groep ook 1 een jonkie die wel in het wild was geborenecht prachtige dieren
Deel 1 en 2 al plat gespeeld. Deel 3 vind ik niet zo leuk in vergelijking met deel 2.quote:
Ik stuur ze allemaal wel alvast een emailtje zodat ze kunnen beginnen te vluchtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Poit het volgende:
http://www.ownage.nl/news/24628/
Als dit gerucht waar blijkt te zijn schop ik EA, Harmonix én MTV knoerdhard tussen de benen!
Originele naam van de serie: Darkly Dawns the Duck. Een 48 minuten speciale "pilot" op het Disney channel, jaren geleden.quote:
/editquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:09 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Originele naam van de serie: Darkly Dawns the Duck. Een 48 minuten speciale "pilot" op het Disney channel, jaren geleden, 98 ofzow.... En dat was de ge-editte versie. <--- Eng verbasteren naar NL is cool![]()
Echt de info die ik in mijn hoofd heb zitten
Zoete Heineken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef mordradead het volgende:
Sharkdoggie! Ik drink nu een Bintang!
Fucky fucky 1 dollar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:36 schreef peristilius het volgende:
Shit hey, al die vakantieplannen, ik heb niet eens vakantie.
Mn zus vertrekt wel bijna naar Vietnam voor 4 maanden, als er niet zoveel aziaten zouden wonen zou dat me ook wel leuk lijken.
Dies wel kei handigquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:12 schreef MartialArd het volgende:
[..]
/edit
Lol@ wrong button... ik wilde editten maar ik klikte blijkbaar op quote... Nee RaymanNL handig idd die quick quote optie![]()
Ik wil ook vakantiequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:39 schreef taart het volgende:
trouwens, carnavalsvakantie (l)
wat ben je ook een ratquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dies wel kei handig![]()
[..]
Ik wil ook vakantie
Maargoed, vandaag nog ff naar school, en dan morgen lekker virj
Ja, sietse! Kijk jij is ff voor mij bij de nieuwe vrachtlijst of resident evil Umbrella dinges er bij zit!quote:
kan niet webmail ligt eruit... dus kan geen paklijst zien... helaas moet je gewoon ff langskomen en cookies meebrengen..of je gaat gewoon WOW spelen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, sietse! Kijk jij is ff voor mij bij de nieuwe vrachtlijst of resident evil Umbrella dinges er bij zit!
Cookiesquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef sietse87 het volgende:
[..]
kan niet webmail ligt eruit... dus kan geen paklijst zien... helaas moet je gewoon ff langskomen en cookies meebrengen..of je gaat gewoon WOW spelen...![]()
![]()
![]()
WTF is een vrachtlijst?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, sietse! Kijk jij is ff voor mij bij de nieuwe vrachtlijst of resident evil Umbrella dinges er bij zit!
Oh Noes! Raymannnnnnnndoe het niet!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de lijst is er Berrrnie, neem je wel cookies mee als je komt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:08 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Cookies![]()
WoW![]()
[..]
WTF is een vrachtlijst?![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef sietse87 het volgende:
[..]
de lijst is er Berrrnie, neem je wel cookies mee als je komt?
![]()
![]()
uh ja gelloof het wel... maar lennard is dit weekend vrij dus die is er dinsdag pas weer dus kan je zowiezo ff afscheid nemen want dan zie je hem helemaal niet hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Maar zit Resident Evil er bij of niet?
Het ligt er sowieso aan hoelaat ik vrij benquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef sietse87 het volgende:
[..]
uh ja gelloof het wel... maar lennard is dit weekend vrij dus die is er dinsdag pas weer dus kan je zowiezo ff afscheid nemen want dan zie je hem helemaal niet heen als traktatie neem je cookies mee
![]()
![]()
Ja maar ik wil Zombies zappenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh Noes! Raymannnnnnnndoe het niet!!
Zo leuk istie echt niet.. Helaas...
Foto's?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Zomfg. Ik heb me Mario Kart race ding binnen en m'n Club Nintendo spellenrekje
Ha! Dat dacht je! Wow is leuk, maar vraag me nog steeds af hoe lang ik het leuk ga vinden... Ik heb een level 10 Hunter met proff. Leatherworking en Skinning. Ik doe van de groep de meeste DPS en DoT. Zelfs meer als onze Paladin tank... Ik pak zelfs de meeste aggro, maar strak mend ik een pet en dan kan die tanken/aggro krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar ik wil Zombies zappenEn mocht de game niet bevallen, dan kan ik hem altijd weer ruilen
![]()
Trouwens lennart, hoe gaat het met je WoW avontuur? Al verslaafdIk weet wel waarom je dit weekend vrij hebt genomen
WOWquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ha! Dat dacht je! Wow is leuk, maar vraag me nog steeds af hoe lang ik het leuk ga vinden... Ik heb een level 10 Hunter met proff. Leatherworking en Skinning. Ik doe van de groep de meeste DPS en DoT. Zelfs meer als onze Paladin tank... Ik pak zelfs de meeste aggro, maar strak mend ik een pet en dan kan die tanken/aggro krijgen. Onze Priest daarentegen kan weer veel range damage doen, maar ik ook. Met onder andere mijn Serpent Sting doe ik 45 damage over 2 minuten en als ik die combineer met daarna mijn concussion en als laatste mijn Arcane shot doe ik vet veel damage! En is de vijand al dood voordat die binnen melee range is
<----- Bernie pest tekst!
Ik zit het hele weekend in Arcen op ongeveer 100 meter van de Hertog Jan brouwerij af!
* MartialArd is 1337 übern3rdquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef Poit het volgende:
Ben blij dat ik van de terminale ziekte die WoW heet af ben...
Ik telde in deze tekst 19 woorden die ik niet kende.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ha! Dat dacht je! Wow is leuk, maar vraag me nog steeds af hoe lang ik het leuk ga vinden... Ik heb een level 10 Hunter met proff. Leatherworking en Skinning. Ik doe van de groep de meeste DPS en DoT. Zelfs meer als onze Paladin tank... Ik pak zelfs de meeste aggro, maar strak mend ik een pet en dan kan die tanken/aggro krijgen. Onze Priest daarentegen kan weer veel range damage doen, maar ik ook. Met onder andere mijn Serpent Sting doe ik 45 damage over 2 minuten en als ik die combineer met daarna mijn concussion en als laatste mijn Arcane shot doe ik vet veel damage! En is de vijand al dood voordat die binnen melee range is
<----- Bernie pest tekst!
Ik zit het hele weekend in Arcen op ongeveer 100 meter van de Hertog Jan brouwerij af!
* Poit bitchslapt Sharkdoggiequote:
Subway Cookies kent ie wel gelukkigquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:29 schreef Poit het volgende:
Is onze Bernie onbekend met de woordenreeks Hertog Jan brouwerij?
* MartialArd slapt mee; heb over TWEE UUR pas (een extra lang) weekend!quote:
* Poit bitchslapt MartialArd ook, maar dan iets minder.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:02 schreef MartialArd het volgende:
[..]
* MartialArd slapt mee; heb over TWEE UUR pas (een extra lang) weekend!
Zo makkelijk te beinvloeden he, die gastquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:54 schreef sietse87 het volgende:
omg RaymanNL heeft zojuist een PSP gekocht :S
aha, daarom dronk hij dit weekend niet zoveel bier!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:54 schreef sietse87 het volgende:
omg RaymanNL heeft zojuist een PSP gekocht :S
Ik heb ook geen vakantie (ik ben ook gestopt met m'n studie) dus ik maak gewoon vakantie maar dan moet ik eerst nog wat geld verdienenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:36 schreef peristilius het volgende:
Shit hey, al die vakantieplannen, ik heb niet eens vakantie.
Mn zus vertrekt wel bijna naar Vietnam voor 4 maanden, als er niet zoveel aziaten zouden wonen zou dat me ook wel leuk lijken.
Stiekem wil ik ook weer maar ik kan dit keer écht niet... Helaaschquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef mordradead het volgende:
Heul verhaal...
En aan het eind zou ik wel naar Sziget willen
Misschien ooit. Maar ik denk het nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb je al een Xbox 360?
iddquote:
Zo voel ik me ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef mordradead het volgende:
Berniewat een verrader ben jij, een deserteur 1e klas
Ik ben niet boos op je, wel teleurgesteld.... diep, diep, diep teleurgesteld
WTF wordt ik hier nu vergeleken met Darth? lol das een compliment... Bernie; I am your fatherquote:
iets minder... maar wel langer zekerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit bitchslapt MartialArd ook, maar dan iets minder.
WTF, JIJ BENT DE MAN VNA GREETquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:51 schreef MartialArd het volgende:
[..]
WTF wordt ik hier nu vergeleken met Darth? lol das een compliment... Bernie; I am your father
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
WTF, JIJ BENT DE MAN VNA GREET
Bij deze wil ik u veel plezier wensen in het land van de vlamen en de walen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen lieve GAM'ers
* Sharkdoggie is klaar om naar Belgenland te gaan
I know!! Heb zelf dat Loco Roco Playstation Network spel. Als ik dat speel zit ik echt met een uber big smile voor de TVquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ja poit het gaat welmaar gvd wat is loco roco toch tof.
Ik heb me PSP gekocht voor dat spelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
I know!! Heb zelf dat Loco Roco Playstation Network spel. Als ik dat speel zit ik echt met een uber big smile voor de TV
Dat is ook een van de redenen waarom ik ook een PSP wil hebben.. Guitarooman lives (of hoe de neuk dat spel mag heten) lijkt me ook top.
Da's geen probleem natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:47 schreef Poit het volgende:
Die leek me ook erg grappig
Overmorgen ffies die 11 miljoen winnen van de staatsloterij en dan koop ik hem
kom vanaaf ff optijd en neem je psp mee dan kan ik ook ff in me pauzequote:
Heb jij de laatste gekochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:21 schreef sietse87 het volgende:
[..]
kom vanaaf ff optijd en neem je psp mee dan kan ik ook ff in me pauze(ze zijn nu op:P)
![]()
![]()
verkocht ja:Pquote:
Verkochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:56 schreef sietse87 het volgende:
[..]
verkocht ja:P
dankzij het mooie fijne weer!
Mooi weer he jongens?! jullie komen zeker uit NL , altijd klagen![]()
![]()
![]()
Jawel! Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... RaymanNL kom maar gauw!quote:
He PSPmanNL, vanaaf zie ik je he! word weer een ouderwetse zuipavond! dus laat je psp thuisquote:
I LOVE YOU POIRTquote:Op zondag 10 februari 2008 07:13 schreef Poit het volgende:
Bwah.. Net terug van Schiphol.. Meissie op het vliegtuig gezet..
I need a hug....
quote:
wat wil jij ervoor hebbe dan. is het een lite?quote:
die maar 10 minder dan meestal? uh huhquote:Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef Roi het volgende:
Neuh ouderwetse, heb er al jaren niet meer op gespeeld![]()
Weet niet wat ik ervoor kan vragen, die maar ¤10 minder dan meestal
Heul niet, Rayman 1 was geweldig. En Raving Rabbits is ook wel grappig.quote:
Nee man, Rayman is tofquote:
* Poit is jaloers....quote:Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef MartialArd het volgende:
Woohoo! Terug uit Arcen! Weekend lang veel te veel drank... En dan nu: een biertje!
Nou zeg me dan eens wat je ervoor wilt hebbenquote:
we starten de onderhandelingen bij 150 euroquote:Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Nou zeg me dan eens wat je ervoor wilt hebben
yeah rightquote:Op maandag 11 februari 2008 18:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
we starten de onderhandelingen bij 150 euro
Hahahaha, da's niet zo handig meissie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieverds van me,
Poit? Al de staatsloterij gewonnen met alle miljoenen? Ik had vier loten, in totaal 13,50eu gewonnen op twee loten. De andere loten verscheurd en weggeggooid.. Hoor ik vandaag op de radio dat er storing was en dat je de codes opnieuw moet invoeren omdat je wellicht nog prijs kan hebben. Dat wordt vanavond dus even de papierbak uitspitten op zoek naar die verscheurde loten.
kmoet er niet aan denken op dit momentquote:
Laat me raden; een MarktPlaats samenscholing voor hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
hmmmm, pannekoeken![]()
Gvd, me pa heeft hier vanavond vergadering van iets, dus er komen allemaal onbekende luiDus ik word dan naar boven gestuurd
![]()
Ik had de verscheurde loten net uit de prullenbak gevist, helaas voor mij geen jackpot. Morgen maar eens de 13,50,- innen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahahaha, da's niet zo handig meissie.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik wat gewonnen heb. Staatsloten komen nog bij m'n ouders binnen. Zie vanzelf wel de miljoenen verschijnenVoordeel van automatisch meespelen.
Hoorde dat de jackpot er niet uit was dus het zal wel meevallen. Ach, dan maar volgende maand 13 miljoen, doe ik niet moeilijk om hoor.
Ook lekker vrij vandaag? Aan het genieten van het lekkere zonnetje? Ik wel, ga zo weer lekker in de zon zitten, ff een boekje lezen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had de verscheurde loten net uit de prullenbak gevist, helaas voor mij geen jackpot. Morgen maar eens de 13,50,- innen.
Ik was overigens niet vrij vandaag, maar het was ontzettend stil op het werk en dan kan ik zo af en toe de tijd vinden om te FOK!ken. Morgen en overmorgen wel lekker vrij.
Bofkont! Lekker twee daagjes vrij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had de verscheurde loten net uit de prullenbak gevist, helaas voor mij geen jackpot. Morgen maar eens de 13,50,- innen.
Ik was overigens niet vrij vandaag, maar het was ontzettend stil op het werk en dan kan ik zo af en toe de tijd vinden om te FOK!ken. Morgen en overmorgen wel lekker vrij.
Wel jammer dat ik dan weer vrij ben op de dagen dat het minder weer is. Maar goed, je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Bofkont! Lekker twee daagjes vrij.
Had ik er ook nog wel bij willen hebben stiekem.
Ach, ik mag ook niet klagen ook, vandaag lekker vrij geweest. Nog maar een half weekje en dan weer weekend
30 min. maar ik ga wel voor de lol. Beetje cultuur opdoen enzo. Als het een badplaats was dan zou ik niet zo snel mee zijn geweest. De inschrijving was om 8.00, maar de aantal vrije plekken zijn snel bezet dus was ik extra vroeg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:53 schreef Poit het volgende:
Joh, gewoon even voor de lol naar Istanbul? Klinkt goed!
Maar 7 uur op school zijn? Da's wel heel vroeg. Moet je ver reizen?
Heb trouwens wel een beetje medelijden met Laniboekje, heeft ze lekker twee daagjes vrij is het kapot mistig nu. Tenminste, hier zie ik geen hand voor ogen buiten.
Absoluut, zoals het hoort inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:41 schreef mordradead het volgende:
De aanhef had beter: "Lieve poit en kornuiten" kunnen zijn
Zeker, Even een leuk naampie aan het beestje geven en je bent al een heel eind.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:07 schreef rival het volgende:
misschien moet ik dat maar eens opzetten oid....
is handig allemaal hollanders erbij te hebben dat praat wel zo makkelijk
Goedenavond Mnr. Lennart!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef MartialArd het volgende:
Goedenavond, allen!
Als in met een "d"... dumbassquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |