Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is iets waar je zelf voor kiest, netzoals ik kies voor de kapper.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan 21.50 betalen voor een 9 mm kapseltje, of ik kan 21.50 in m'n zak houden voor een 9 mm kapseltje. Ra ra, wat is het goede antwoord?
Dat doet Phille ook hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan 21.50 betalen voor een 9 mm kapseltje, of ik kan 21.50 in m'n zak houden voor een 9 mm kapseltje. Ra ra, wat is het goede antwoord?
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef leonieke het volgende:
Moet mcDavid studeren ofzo?
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaNiet dat daar nu WEL iets van terecht gaat komen of zo, trouwens
Jepquote:
Een studentenbegeleider trapt niet in die trucjes hoor McDavidquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep
Hoi McDavid
AandachtshoerSchijnheilig tuig
beetje jezelf laten bannen
En dat wij nou denken dat je aan het studeren bent zeker
![]()
Ja. dat is ongeveer hetzelfde als Amy Winehouse die een ontwenningskliniek binnen loopt...quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
k weet niet waar die ads op gebaseerd worden, maar deze vind ik neit echt combineren met ditt topic
[ afbeelding ]
gras, voeten en zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe het gewoon maar een keer of 3 per jaar
had ook gekundquote:
Beide nutteloos bedoel jequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. dat is ongeveer hetzelfde als Amy Winehouse die een ontwenningskliniek binnen loopt...
Oh nee wacht. Dat gebeurt namelijk WEL iedere drie dagen
Nou, nutteloos.... Ongeloofwaardig op z'n minstquote:
Ik vind alles ermee combineren tegenwoordigquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
k weet niet waar die ads op gebaseerd worden, maar deze vind ik neit echt combineren met ditt topic
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gelezen jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, en daarom is het beter dat ik alleen blijf
Dit is een banner van een van de gebruikers, via het ad-plan van FOK. Deze banners rouleren, en hoeven dus niets met een bepaald topic te maken te hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ¤15 ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is toch niet knippen.
Scheelt wel geld, betaal nu 21.50 oid.
baggerlayout onlyquote:
examen waarvoor?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:07 schreef Sjowhan het volgende:
Straks examen
Ik laat 't wel over me heen komen, geen idee wat ik kan verwachten
have funquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:07 schreef Sjowhan het volgende:
Straks examen
Ik laat 't wel over me heen komen, geen idee wat ik kan verwachten
http://www.microsoft.com/learning/exams/70-271.mspxquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:09 schreef Ynske het volgende:
iig succes
Zal wel lukken denk ik zoquote:
Oh dat schijnt een eitje te zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.microsoft.com/learning/exams/70-271.mspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |