abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56703213
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat onze vriend Kellerman terugkomt.
dat zou het realisme in de serie nog nog nog veel minder maken, hetzelfde als bij 24 waar steeds lui terugkeren
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56703346
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dat zou het realisme in de serie nog nog nog veel minder maken, hetzelfde als bij 24 waar steeds lui terugkeren
Ja, idd, maar ze hebben expres niet laten zien dat hij dood was. Alleen dat hij een busje instapte en er een schot klonk. Bovendien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56703833
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ja, idd, maar ze hebben expres niet laten zien dat hij dood was. Alleen dat hij een busje instapte en er een schot klonk. Bovendien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik vond deze aflevering echt hels gewoon. Ik heb met kop zitten kijken. Bellick die de tering in wordt getrapt, Tbag ook. Lecherro die het allemaal wel prima vind , álles gewoon
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_56704261
Enerzijds vond ik het een goeie aflevering, maar als je écht goed kijkt en nadenkt klopt er natuurlijk geen fuk van en is het allemaal wel heel toevallig en bedacht.
Maar dat geeft niet, ik vond het wel spannend en vermakelijk, ben benieuwd naar volgende week.

Seizoenseinde of gewoon een pauze?
Screw them.
We're going home.
pi_56704811
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat onze vriend Kellerman terugkomt.
dat zou ik ZO vet vinden!!
ik vond Kellerman altijd super gaaf!
en we hebben hem inderdaad niet écht dood gezien..
pi_56705005
Maar we hebben hem al wel in een andere serie gezien .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56705349
Ik begrijp het trouwens ook best van Sarah nu ... Ik zou ook passen voor een rol waarin je in 12 afleveringen 6 keer in beeld bent als gegijzelde Toch zonde dat ze daar niet iets anders voor bedacht hebben toen.
Where facts are few, experts are many.
pi_56707312
SPANNENDDDDDDDDDDDD
pi_56707859
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik begrijp het trouwens ook best van Sarah nu ... Ik zou ook passen voor een rol waarin je in 12 afleveringen 6 keer in beeld bent als gegijzelde Toch zonde dat ze daar niet iets anders voor bedacht hebben toen.
Volgens mij draai je het om, ze hebben haar eruit moeten schrijven omdat ze niet meer wilde acteren in de serie (ivm met haar kindjes en locatie enzo)
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:02:43 #160
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_56708129
Ja precies en als Sarah nog erin zou spelen zou het vast wel anders lopen. LJ heeft maar een kleine rol, Sarah een veel en veel grotere, dan zouden ze haar echt niet een half seizoen lang in een stoel laten zitten en bang voor haar uit kijken.
And all the things you do with it
pi_56708546
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ja precies en als Sarah nog erin zou spelen zou het vast wel anders lopen. LJ heeft maar een kleine rol, Sarah een veel en veel grotere, dan zouden ze haar echt niet een half seizoen lang in een stoel laten zitten en bang voor haar uit kijken.
Dan zou er wel veel meer spanning zijn denk ik. LJ is toch de hele serie al en beetje onbelangrijk. Ik heb eigenlijk ook zoiets dat nu ze eruit zijn het me geen fuck boeit wat er met LJ gebeurt, meer ofdat ze weer gepakt worden en wie Whistler nou is.
Hij is gevlucht en als hij niet terugkomt is Sofia de lul, dat weet hij. Het enige dat ik me kan bedenken is dat hij zelf ook nog handlangers heeft die hem gaan helpen of dat zijn relatie met Sofia maar nep was.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:32:28 #162
164931 Houtspeer
pi_56708614
En we weten nog steeds niet wat in het koffertje zit
pi_56709699
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:32 schreef Houtspeer het volgende:
Welk koffertje?
pi_56709744
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Welk koffertje?
die sofia uit de bodem van de tas uit die klerenkast haalde
You dream it, I live it.
pi_56711317
Als het echt iets erg was geweest was Sofia wel weggegaan. Ze heeft volgens mij Whistler sindsdien niet meer gezien of wel?
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:40:56 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56711936
Was het maar al afl 13
pi_56712555
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:32 schreef Houtspeer het volgende:
Sneu inderdaad dat ze het helemaal vergeten zijn, of de kijker maanden laten wachten .
pi_56713299
Toffe aflevering, en voor de personen die hier zeggen "wel toevliig allemaal" "klopt geen f*ck van" etc etc. mijn tip: kijk de aflevering nog eens .

Om maar een voorbeeld te noemen, Whistler en enkel verzwikken is natuurlijk in scene gezet door hem en waarschijnlijk Mahone aangezien Alex wist dat ze hem niet zomaar zouden laten gaan moest hij zijn eigen uitweg hebben.

De bewakers in de wachttorens waren er nogsteeds, zoals je kon zien aan de zoeklichten richting de auto's waar je onder kruipen. Het was alleen een kwestie van timen, dus ook daar was niks mis mee .

Ik ben het wel eens met het koffertje van hierboven, vroeg me ook af wat er nu inzat en was dan ook verbaasd dat er niks meer mee gedaan is..

*edit*
quote:
Die Gretchen loopt halverwege nog zo paniekerig te doen dat ze 'all damn track of them' kwijt is, terwijl ze dus een tracker in die stopwatch hadden is ook zo'n voorbeeld van de spanning op een neppe manier opvoeren.
Ook dit word uitgelegt namelijk dat het water het signaal verstoord heeft
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:50:36 #169
164931 Houtspeer
pi_56715832
owned.
pi_56715854
Ik vond hem best lekker eigenlijk

Wel toevallig dat ze T-Bag naar die room van Sucre brengen, dat is het enige imo.
pi_56716232
Jammer dat T-bag niet ontsnapt is dat maakte seizoen 2 juist leuk
pi_56716724
het zou ook stom zijn om T-Bag uit de serie te slachtofferen
dan kun je beter iemand zoals bellick of die basketbal jongen weg dumpen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56717982
quote:
[b]Op dinsdag 12 februari 2008 20:51 schreef Oh, en Lincoln... "We've got company!"
Het is eerder "We've got comedy"

Wat een boutzooi zeg. Hoe nep was alles deze aflevering

Het was net een comedy.
pi_56718863
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:49 schreef jack4ya het volgende:
Volgens mij draai je het om, ze hebben haar eruit moeten schrijven omdat ze niet meer wilde acteren in de serie (ivm met haar kindjes en locatie enzo)
Ik draai t ook om Eigenlijk insinueer ik dat ze aan kinderen is begonnen omdat de rol zo onbelangrijk was.
Where facts are few, experts are many.
pi_56721798
T-Bag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')