abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56694500
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef pberends het volgende:
Het boeiendste stuk dat nog zou moeten komen is hoe Gretchen de coordinaten van T-Bag krijgt. Gaat ze hem soms pijpen?
Fisten? !
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:35:41 #127
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56694513
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Oh, dan probeer je ze maar dood te schieten natuurlijk.
tijdens de achtervolging schoten ze niet
En Lincoln schoot als 1e naar die gasten
pi_56694692
Vond het ook wel cool om te zien dat ze op het strand nog even rustig een theekransje hielden en daarna pas gingen zwemmen.
pi_56694814
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

tijdens de achtervolging schoten ze niet
En Lincoln schoot als 1e naar die gasten
Dus?

Die gast stond wel met z'n mitrailleur leip te doen terwijl Whistler in dat huis was.
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:08:30 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56695923
Bekeken intussen.
Wat een leuke aflevering. Ontsnappen in het donker en vervolgens met daglicht door het bos naar het strand rennen.
Enkelblessuretje, maar wel van een dak af kunnen springen en hard lopen.
De enige die je zoon kan redden bevrijden en hem laten wegrijden.
Het blijft een geweldig sprookje.
Hopelijk gaat Gretchen volgende keer eens uit haar kleren, dan heb ik ook nog eens kans op een hoogtepunt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:15:06 #131
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56695987
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:...
Hopelijk gaat Gretchen volgende keer eens uit haar kleren, dan heb ik ook nog eens kans op een hoogtepunt.

Ach ik vermaak me wel
pi_56696122
pi_56697364
En T-bag die natuurlijk net valt daar waar whistler zijn boekje heeft verloren
Spannende aflevering, alleen soms wel heel erg nep
pi_56698231
Die Gretchen loopt halverwege nog zo paniekerig te doen dat ze 'all damn track of them' kwijt is, terwijl ze dus een tracker in die stopwatch hadden is ook zo'n voorbeeld van de spanning op een neppe manier opvoeren.

Verder moest ik idd nogal lachen om al die plotholes en productiefouten. Zie ook die gast met die mitrailleur: hij loopt wat met dat ding te zwaaien en te richten terwijl er ondertussen stoere mitrailleur-geluiden uitkomen

Zeer matige aflevering productietechnisch gesproken, maar wel weer spannend.
pi_56698411
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
Ontsnappen in het donker en vervolgens met daglicht door het bos naar het strand rennen.
Dat was mij nog niet eens opgevallen . Wat ben je toch scherp golfer, ook al bij Deadline .
pi_56698429
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat was mij nog niet eens opgevallen . Wat ben je toch scherp golfer, ook al bij Deadline .
Nouja, dat werd nota bene genoemd door Michael. Toen ze daar nog onder zaten te wachten dat de zon over 10 minuten zou opkomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56698434
Toen ze zaten te wachten zei Michael toch binnen zoveel minuten komt 't daglicht .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56698464
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nouja, dat werd nota bene genoemd door Michael. Toen ze daar nog onder zaten te wachten dat de zon over 10 minuten zou opkomen.
Ah oke, dat heb ik niet meegekregen dan. Hoe laat moesten ze in Panama zijn voor die meeting met Gretchen?
pi_56698939
Al dat gezeik over plotholes e.d.

Dan had je in seizoen 1 al moeten afhaken.

ep 12 van s3 was gewoon heerlijk spannend, en het is beter vermaak dan 80% van alle andere tv-series.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56698996
Die beveiliging daar is toch wel een dieptepunt. Ze wisten dat Scofield en Whistler eerder hadden geprobeert te ontsnappen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je, je personeel in die torens daar laat staan nadat die 3 gepakt werden. Toen ze in die tunnel waren konden ze zo onhoog klimmen en hadden ze, ze daar meteen gevonden.

Nu kunnen ze alle kanten op. Ik hoop dat alles op zijn pootjes valt volgende aflevering en dat ze dan maar stoppen met dit seizoen. Of LJ moet vrij komen dat er iets anders gebeurt. Dat hele ontvoeren heb ik wel gehad.
pi_56699049
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef northernlight81 het volgende:
en dat ze dan maar stoppen met dit seizoen
Er toch 22 afleveringen besteld . Waarom heeft iedereen 't over kappen .

Als ze op 't hoogtepunt wilden stoppen waren ze na S1 wel gestopt, nu gaan ze met wat plottwists gewoon tot seizoen 7 door .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56699069
Even als aanvulling op de slechte punten van deze episode... Ben ik de enige die het opviel dat het, toen het licht uitging, buiten wel heel erg licht was? Er waren gewoon schaduwen te zien van Bellick, T-Bag en de dikke neger. Als je hen als bewaker niet opmerkt dan mankeert er wel wat aan je gezichtsvermogen... Plus dat toen de lichten eenmaal aangingen er nauwelijks meer licht was!

Plus al dat getreuzel op het strand....
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_56699251
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Even als aanvulling op de slechte punten van deze episode... Ben ik de enige die het opviel dat het, toen het licht uitging, buiten wel heel erg licht was? Er waren gewoon schaduwen te zien van Bellick, T-Bag en de dikke neger. Als je hen als bewaker niet opmerkt dan mankeert er wel wat aan je gezichtsvermogen... Plus dat toen de lichten eenmaal aangingen er nauwelijks meer licht was!

Plus al dat getreuzel op het strand....
Wat ik niet snap is als de lichten uitvallen je meer ontsnappingskans zou hebben... wanneer de lichten uitvallen zijn de versufde bewakers juist op hun alerst .
pi_56699709
Oh die trailer!
daar is ZOVEEL in te zien!
ik zal niet veel zeggen maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56699812
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Al dat gezeik over plotholes e.d.

Dan had je in seizoen 1 al moeten afhaken.

ep 12 van s3 was gewoon heerlijk spannend, en het is beter vermaak dan 80% van alle andere tv-series.
Dat dus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56700379
Spannende aflevering idd, ze zijn weer los dus nu wordt t leuk

Kennen ze daar geen schemer trouwens?
Where facts are few, experts are many.
pi_56700448
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef northernlight81 het volgende:
Nu kunnen ze alle kanten op. Ik hoop dat alles op zijn pootjes valt volgende aflevering en dat ze dan maar stoppen met dit seizoen. Of LJ moet vrij komen dat er iets anders gebeurt. Dat hele ontvoeren heb ik wel gehad.
Zou die tas met geld niet weer een rol gaan spelen? Of dat boekje wat Whistlerr nu niet meer in bezit heeft.. Nog genoeg punten om op verder te breien, en dan hebben we t nog niet eens over de doorzichtige cliffhangers van Zucre en dat jonge gassie
Where facts are few, experts are many.
pi_56700705
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:45 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Zou die tas met geld niet weer een rol gaan spelen?
Is die niet in die rivier gevallen?
pi_56702977
Ik heb zo'n voorgevoel dat onze vriend Kellerman terugkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')