Fisten?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef pberends het volgende:
Het boeiendste stuk dat nog zou moeten komen is hoe Gretchen de coordinaten van T-Bag krijgt. Gaat ze hem soms pijpen?
tijdens de achtervolging schoten ze nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, dan probeer je ze maar dood te schieten natuurlijk.
Dus?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tijdens de achtervolging schoten ze niet![]()
En Lincoln schoot als 1e naar die gasten
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:...
Hopelijk gaat Gretchen volgende keer eens uit haar kleren, dan heb ik ook nog eens kans op een hoogtepunt.
Dat was mij nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
Ontsnappen in het donker en vervolgens met daglicht door het bos naar het strand rennen.
Nouja, dat werd nota bene genoemd door Michael. Toen ze daar nog onder zaten te wachten dat de zon over 10 minuten zou opkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet eens opgevallen. Wat ben je toch scherp golfer, ook al bij Deadline
.
Ah oke, dat heb ik niet meegekregen dan. Hoe laat moesten ze in Panama zijn voor die meeting met Gretchen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, dat werd nota bene genoemd door Michael. Toen ze daar nog onder zaten te wachten dat de zon over 10 minuten zou opkomen.
Er toch 22 afleveringen besteldquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef northernlight81 het volgende:
en dat ze dan maar stoppen met dit seizoen
Wat ik niet snap is als de lichten uitvallen je meer ontsnappingskans zou hebben... wanneer de lichten uitvallen zijn de versufde bewakers juist op hun alerstquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Even als aanvulling op de slechte punten van deze episode... Ben ik de enige die het opviel dat het, toen het licht uitging, buiten wel heel erg licht was? Er waren gewoon schaduwen te zien van Bellick, T-Bag en de dikke neger. Als je hen als bewaker niet opmerkt dan mankeert er wel wat aan je gezichtsvermogen... Plus dat toen de lichten eenmaal aangingen er nauwelijks meer licht was!![]()
Plus al dat getreuzel op het strand....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Al dat gezeik over plotholes e.d.
Dan had je in seizoen 1 al moeten afhaken.
ep 12 van s3 was gewoon heerlijk spannend, en het is beter vermaak dan 80% van alle andere tv-series.
Zou die tas met geld niet weer een rol gaan spelen? Of dat boekje wat Whistlerr nu niet meer in bezit heeft.. Nog genoeg punten om op verder te breien, en dan hebben we t nog niet eens over de doorzichtige cliffhangers van Zucre en dat jonge gassiequote:Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef northernlight81 het volgende:
Nu kunnen ze alle kanten op. Ik hoop dat alles op zijn pootjes valt volgende aflevering en dat ze dan maar stoppen met dit seizoen. Of LJ moet vrij komen dat er iets anders gebeurt. Dat hele ontvoeren heb ik wel gehad.
Is die niet in die rivier gevallen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zou die tas met geld niet weer een rol gaan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |