quote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
pberends is weer aan het knalle hier
Eens, ik vind het hele seizoen zo onderhand een beetje tegen gevallen. Het is de 50 minuten per week nog wel ruimschoots waard, maar ik vind dit zo niet 1 van de vettere series.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind the company dit seizoen erg tegenvallen. Ik vind die sofia eigenlijk net iets te lief voor haar rol die ze hoort te spelen bij the company.
Andere seizoenen werden mensen die the company in de weg lagen zonder pardon afgeknalt, en dat mis ik dit seizoen een beetje. Oke de moord op sara daar gelaten natuurlijk maar verder erg weinig vuurwerk rondom the company die het dit seizoen alleen bij wat onder druk zetten en dreigen blijkt te houden!
"with only 2 brand new episodes left", het seizoen heeft dus nog maar 2 episodes en dinsdag zien we de eerste daarvanquote:Op zondag 10 februari 2008 18:33 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik hem ein-de-lijk gezien!! Gave episode, ik ben erg benieuwd naar het vervolg!!
In de ene promo zeggen ze '2 new episodes', betekent dat dat er komende dinsdag twee zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde op het feit dat er nog 2 afleveringen over zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:05 schreef northernlight81 het volgende:
Is dat al bevestigd dan?
En verder:quote:Vooralsnog komt er dan alleen een stop tot de overige 9 afleveringen (22 totaal toch?)
Maar waarschijnlijk gaan ze dat niet afmaken. Aan de andere kant is het script misschien al wel af. Als ze er volgende week helemaal uit zijn en ze geven meteen dat script kan het snel gaan.
quote:Prison Break
Two pre-strike episodes remain. Future beyond that TBD.
wat gaan we dan krijgen? scofield die van vanaf mars moet uitbreken?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:55 schreef Reki het volgende:
TBD = To be determined
Dus er is nog wel kans op meer afleveringen. Seizoen 4 anyone?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:16 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wat gaan we dan krijgen? scofield die van vanaf mars moet uitbreken?
jammer dat ze zn ballen niet even hebben meegenomen met die accu. Fijn..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef boskameel het volgende:
Dat stukje met T-Bag.
"Take off your pants now!"
"Excuse me senor?"
Te droog die kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |