quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:46 schreef MissMenita het volgende:
Hij heeft wel 1000x charisma dan alle anderen samen!
-Obama dus he-
Utah komt er ook bij..quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:42 schreef Apache4U het volgende:
Colorado , Idaho ook in de pocket voor Obama
Hij heeft volgens mij wel gezegd dat als hij nu niet wint, hij in 2012 niet mee wil doen, omdat hij zijn kinderen uit de spotlights wil houden. Ik hoop dat ie daar op terugkomt, maar hij lijkt me nogal een man van zijn woord. Daarom hoop ik dubbel dat ie het nu wel wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Obama is wel jong nog, die kan de komende 4 electies meedoen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:49 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel gezegd dat als hij nu niet wint, hij in 2012 niet mee wil doen, omdat hij zijn kinderen uit de spotlights wil houden. Ik hoop dat ie daar op terugkomt, maar hij lijkt me nogal een man van zijn woord. Daarom hoop ik dubbel dat ie het nu wel wordt.
Dat heeft 'ie wel zo laten weten. Maar wie weet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:49 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel gezegd dat als hij nu niet wint, hij in 2012 niet mee wil doen, omdat hij zijn kinderen uit de spotlights wil houden. Ik hoop dat ie daar op terugkomt, maar hij lijkt me nogal een man van zijn woord. Daarom hoop ik dubbel dat ie het nu wel wordt.
Ohja, 2012 (fucking deja vu nu niet normaal) vergaat de wereld, dus dat betekend dat degene die dit jaar president wordt ws. voor de vernietiging van de wereld zorgt, zal dus obama wel niet wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 05:50 schreef popolon het volgende:
En anders 2016 of 2020, als de wereld dan nog bestaat.
Het is denk ik McCain die op de beruchte knop gaat drukken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ohja, 2012 (fucking deja vu nu niet normaal) vergaat de wereld, dus dat betekend dat degene die dit jaar president wordt ws. voor de vernietiging van de wereld zorgt, zal dus obama wel niet worden
Zie het zo gebeurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 05:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is denk ik McCain die op de beruchte knop gaat drukken.
Vakantiequote:Op woensdag 6 februari 2008 05:55 schreef Apache4U het volgende:
wow, zitten er hier nog mensen online die in Nederland zitten?? Succes met werken morgen (vandaag)
Qua charisma en welsprekendheid ligt hij inderdaad vele mijlen voor op elke andere presidentskandidaat van welke partij dan ook. Jammer dat hij inderdaad nog niet zo lang bezig is, want heel veel mensen kiezen denk ik vooral voor Clinton omdat ze een bekende naam is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bij elke speech groeit die gast populairder, jammer dat bijna alle primaries vandaag zijn. Als er 10 vandaag waren en 10 morgen zou ie het bij die 10 van morgen nog beter doen door de velen kijkers vandaag
Ikke ook.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ohja, 2012 (fucking deja vu nu niet normaal) vergaat de wereld, dus dat betekend dat degene die dit jaar president wordt ws. voor de vernietiging van de wereld zorgt, zal dus obama wel niet worden
49-48 voor obama!quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:12 schreef Hooghoudt het volgende:
Maar 49-49 in Missouri nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |