En Anderson Cooperquote:Op woensdag 6 februari 2008 05:04 schreef Apache4U het volgende:
Ik kijk hier in Texas ook CNN... Wolf Bliksem ..
Is die niet van de mannenliefde?quote:
Als het zo blijft is het denk ik wel grotendeels over voor hem, jammer genoeg. Gelukkig kan alles nog veranderen, met maar een paar procent van de stemmen geteld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:21 schreef Apache4U het volgende:
California ziet er trouwens niet goed uit voor Obama... hij had Spaans moeten leren voordat ie aan de race begon.
Maar hij loopt achter dus daar heeft ie weinig aanquote:Op woensdag 6 februari 2008 05:25 schreef popolon het volgende:
CA is geen winner takes all dus Obama pakt er nog wel wat mee.
Maar het draait hier natuurlijk niet om of ie met opgeheven hoofd kan verliezen. Zijn de olympische spelen nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 05:27 schreef popolon het volgende:
Tja ik sta er al weken van te kijken hoe goed hij het doet. 't Valt mij allemaal heel erg mee.
Hij brengt heel wat teweeg waar andere kandidaten veel van hebben opgepikt. Dat vind ik een goede zaak.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar het draait hier natuurlijk niet om of ie met opgeheven hoofd kan verliezen. Zijn de olympische spelen niet
Opgepikt om te gebruiken in de campagnes ja. Zodra ze in functie zijn voeren ze hun eigen agenda uit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij brengt heel wat teweeg waar andere kandidaten veel van hebben opgepikt. Dat vind ik een goede zaak.
He gut, politiek is ook overal hetzelfde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Opgepikt om te gebruiken in de campagnes ja. Zodra ze in functie zijn voeren ze hun eigen agenda uit.
Als je dat net zo goed weet als ik, waarom kaart je dan aan dat Obama veel teweeg heeft gebracht?quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:33 schreef popolon het volgende:
[..]
He gut, politiek is ook overal hetzelfde.
Pruimtabak.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:38 schreef Apache4U het volgende:
John McCain en z'n milf..
Als ik hem zie vraag ik me altijd af wat ie daar nou links achter z'n verstandskies heeft zitten..
97quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:40 schreef NumberNine het volgende:
Nou, nou, die moeder van McCain ziet er nog best wel kwiek uit, hoe oud moet die wel niet zijn?
Het feit dat jongeren massaal stemmen is al een winst. Dat was nog nooit zo hoog en was juist de groep die het altijd lieten afweten. Nou is het even wachten tot de oude garde en hun generatie weg zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je dat net zo goed weet als ik, waarom kaart je dan aan dat Obama veel teweeg heeft gebracht?![]()
Die is 96quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:40 schreef NumberNine het volgende:
Nou, nou, die moeder van McCain ziet er nog best wel kwiek uit, hoe oud moet die wel niet zijn?
Dat beloofd nog wat dan voor Ron Paul. Wel jammer dat hij ook niet meer de jongste is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:41 schreef popolon het volgende:
Het feit dat jongeren massaal stemmen is al een winst. Dat was nog nooit zo hoog en was juist de groep die het altijd lieten afweten. Nou is het even wachten tot de oude garde en hun generatie weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |