abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:18:32 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56634289
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Of hè, stel je voor, je wilt een kaart in een envelop (haha wtf ouderwets :':)"):) ");0":: :") ) versturen naar iemand uit jouw stad, maar de postzegelz zijn op (oh noezzzzz mijn postzegels wat doe je ). Dan moet je hè. Dan moet je gewoon bij gewoon op de envelop bij het adres waar die heen moet je eigen adres schrijven!!!ÈINZZ 11 :D Maar nu komt het hè. Bij de afzender op de andere kant van je envelopperdepop schrijf je het adres van degene waar de brief heen moet, whahahah ahah D: D: Dan hè, plak jer er geen poztsegel op, want ja die had je neit meer, nooooo : (: ( : Maar dan komt die brief bij het postkantoor hè, en dan zien ze noooooooo geen postzegel, geen geld voor ons nows ;( (: . Dus zij denken retour afzender met die kaart, want wij willen natuurlijk wel 30 centjes innen. En dan bij de afzender stond het adres van degene naar wie de kaart toe moest! HAHAHAHAH, snap je??? Dan kan je gratis dat kaartje versturen hahahahah einz postbodes gepowned !1@!2!!~:! : D: D:D
Dat werkt niet, degene naar wie je hem toestuurt, krijgt een kaartje waar ie dan postzegels op moet plakken, meer nog dan je kwijt zou zijn als je gewoon gelijk een postzegel zou plakken.

ik reageer serieus...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56634612
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:18 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat werkt niet, degene naar wie je hem toestuurt, krijgt een kaartje waar ie dan postzegels op moet plakken, meer nog dan je kwijt zou zijn als je gewoon gelijk een postzegel zou plakken.

ik reageer serieus...
Dan zeg je gewoon tegen die postbode. WTF, ik heb die kaart niet verzonden. Burn in hell met je kut kaart. Haha postbdoe nog harder gepowned :D D:D: D :;') :D D :_O-
gr gr
pi_56637111
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Arnoutvanh het volgende:
Of je doet zo een soundboard ofzo in zo een pakje, en dan laat je die aan jezelf bezorgen, komt die postbode zo bij je deur, laat jij vanuit dat pakje het volgende bericht afspelen: "Hoi postbode! Dit bericht vernietigt zichzelf in 5... 4... 3... 2.. 1..." Die postbode helemaal flippen natuurlijk en dat pakje snel wegswaffelen en erop stampen enzeuw.
En dan jij zo naar buiten komen en helemaal flippen natuurlijk (mijn pakje wat doe je?!) Ik had hem toch gekocht?!

En dan die postbode zo ja sorry das waar ik zal een nieuwe voor je regelen, en dan volgende week komt die postbode weer zo, alsjeblieft hier is je pakje! En dan smijt je hem op de grond en begin je er ineens keihard op te stampen!
Die postbode helemaal flippen natuurlijk (mijn pakje, wat doe je?!) en dan jij zo, ja ik had hem toch gekocht?

whahahah!!!1lollerpwndeinzz!!!1ehhhwehahhahah pwnd wie unne noob rofloololololeinzzweipolozei!!1

Hahaha die ga ik testen.. ooit
Cupid shot me..
pi_56637591
bommetje?
Amstelveen de beste
  zondag 10 februari 2008 @ 09:36:28 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_56639069
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Of hè, stel je voor, je wilt een kaart in een envelop (haha wtf ouderwets :':)"):) ");0":: :") ) versturen naar iemand uit jouw stad, maar de postzegelz zijn op (oh noezzzzz mijn postzegels wat doe je ). Dan moet je hè. Dan moet je gewoon bij gewoon op de envelop bij het adres waar die heen moet je eigen adres schrijven!!!ÈINZZ 11 :D Maar nu komt het hè. Bij de afzender op de andere kant van je envelopperdepop schrijf je het adres van degene waar de brief heen moet, whahahah ahah D: D: Dan hè, plak jer er geen poztsegel op, want ja die had je neit meer, nooooo : (: ( : Maar dan komt die brief bij het postkantoor hè, en dan zien ze noooooooo geen postzegel, geen geld voor ons nows ;( (: . Dus zij denken retour afzender met die kaart, want wij willen natuurlijk wel 30 centjes innen. En dan bij de afzender stond het adres van degene naar wie de kaart toe moest! HAHAHAHAH, snap je??? Dan kan je gratis dat kaartje versturen hahahahah einz postbodes gepowned !1@!2!!~:! : D: D:D
Brieven met te weinig postzegels worden heul niet retour gestuurd.
  zondag 10 februari 2008 @ 09:39:25 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_56639085
Spuit 11 .
  zondag 10 februari 2008 @ 12:05:11 #57
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_56640486
Zo'n valkuil van 5 meter diep graven, recht voor je deur
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
  zondag 10 februari 2008 @ 17:11:40 #58
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56647157
Of een pakje van lollerman of wehloller laten ophalen en daar dan kei veul bakstenen in doen zodat dat pakket kkzwaar is en dat die postbode dan een hernia krijgt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_56647336
postbode "hoi"
jij "hahah"
postbode "hahah"

goede grap he!
pi_56647563
Of je koopt iets op rembours...

En dan zegt de postcode "dat is dan 10 euro"

Nu komt ie he!!11111einzweidrei!!!!111

Dus jij betaald en dan sla je die postbode keihard op de grond en begint er keihard op te stampen! 11!!1111!! 111

Die postbode die denkt natuurlijk wat is dit en zo van: "m'n werk!!11! Wat doe je?!11!"

En dan jij zo van: "Haha" Einz!1!1! "Ik heb jouw toch gekocht!!! Whehehehe"
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56647849
Ofofofofofofof.....

Als de postbode zo komt he. Dan ga je zo zeggen van: hou de blauwe maar
pi_56648012
Ze bellen ook nooit twee keer aan ofzo.. en ze wachten maar 4 minuten of minder.

Dus de volgende keer ga ik om de 4 min roepen dat ik er zo aan kom

hah hah hah
Cupid shot me..
pi_56648554
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"
Jij: "Was het Pudding?"
Postbode: "Neeeheeee: schijt!"
Jij: "Was het Gisteren?"
Postbode: "Neeeheee: vandaag!!!!!"

Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 10 februari 2008 @ 18:35:57 #64
169378 Arnoutvanh
de essentie is zoek
pi_56648566
Wat je ook kunt doen is de deur open laten staan, en dan als de postbode op de deur klopt, roept dat je post er is en je er netjes op attendeert dat de deur open staan, dat je hem er dan op wijst wat voor een rekel hij is om zomaar binnen te treden in jouw residentie, en dat je zelf ook wel wist dat de deur openstond! Vervolgens de postbode vastbinden en anaal laten vernederen door 20 homofiele negers en wachten op mensen met hyves die een hyve gaan oprichten om je af te kraken net als ze bij afwazig gedaan hebben, de schoften
  zondag 10 februari 2008 @ 18:47:31 #65
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56648830
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"

'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56648849
Beste mop ooit is dat he?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56649470
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:

pi_56650448
Of je smeert allemaal ontlasting aan de binnenkant van je brievenbus. Dus die postbode maakt zo die brievenbus open en duwt je post door en op dat moment krijgt hij allemaal schijt aan z'n handen, hahah
Dus hij zo van 'wtf :S :S :S' en jij zo van heheh
pi_56650484
Heeft hij natuurlijk vet smerige handen
  zondag 10 februari 2008 @ 20:05:48 #70
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56650504
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:48 schreef DuTank het volgende:
Beste mop ooit is dat he?
Moest lachen tot het moment dat de postbode GODVERDOME zei eigenlijk Ik ga daar dus gewoon stuk om
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56650537
Hehe, of nog een, als je een hoekhuis hebt, en de postbode komt het eerst bij jou, zeg jij van 'alle mensen uit m'n straat zijn op vakantie en ik moet hun post bewaren' dus die postbode geeft jou de post voor 30 huizen. En al die andere mensen (ze zijn natuurlijk helemaal niet op vakantie) zo van 'waar blijft onze post' en dat heb jij dan dus, hehe..
pi_56650640
Of je gaat zo beetje kletsen met je postbode en dan geeft hij toe dat hij wel eens pakketjes in het water gooit (met een boot) en dan neem je hem mee in je vieze Range Rover en hij zo alles bekennen, en dan hangt je Range natuurlijk vol met camera's heheh, is hij er gloeiend bij
  zondag 10 februari 2008 @ 20:41:50 #73
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56651323
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hehe, of nog een, als je een hoekhuis hebt, en de postbode komt het eerst bij jou, zeg jij van 'alle mensen uit m'n straat zijn op vakantie en ik moet hun post bewaren' dus die postbode geeft jou de post voor 30 huizen. En al die andere mensen (ze zijn natuurlijk helemaal niet op vakantie) zo van 'waar blijft onze post' en dat heb jij dan dus, hehe..
ik moest lachen
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Of je gaat zo beetje kletsen met je postbode en dan geeft hij toe dat hij wel eens pakketjes in het water gooit (met een boot) en dan neem je hem mee in je vieze Range Rover en hij zo alles bekennen, en dan hangt je Range natuurlijk vol met camera's heheh, is hij er gloeiend bij
ik moest weer lachen
  maandag 11 februari 2008 @ 12:13:09 #74
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_56662806
Dus dan zo een pakketje bestellen, en dan die postbode keihard pwnen door de remboers te betalen met sloavink En die postbode zo van, euj, ik wil knaaks geen sloavink En omdat je dan geen geld hebt enzo hem keihard verbranden in je stervendehoerenkankerkachel
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_56663217
Of je gaat heul veel pakketjes bestellen en dan als de postbode aanbelt niet open doen zodat die postbode zo staat
En dan doet ie zo een briefje in de bus dat je het pakket bij het postkantoor op moet halen, maar dan ga je dat heul niet ophalen En dan kunnen die postkantoormensen het postkantoor niet meer in omdat het vol staat met jouw pakketjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')