Dat werkt niet, degene naar wie je hem toestuurt, krijgt een kaartje waar ie dan postzegels op moet plakken, meer nog dan je kwijt zou zijn als je gewoon gelijk een postzegel zou plakken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Of hè, stel je voor, je wilt een kaart in een envelop (haha wtf ouderwets:':)"):) ");0":: :")
) versturen naar iemand uit jouw stad, maar de postzegelz zijn op (oh noezzzzz
![]()
![]()
![]()
mijn postzegels wat doe je
). Dan moet je hè. Dan moet je gewoon bij gewoon op de envelop bij het adres waar die heen moet je eigen adres schrijven!!!ÈINZZ 11
![]()
![]()
:D Maar nu komt het hè. Bij de afzender op de andere kant van je envelopperdepop schrijf je het adres van degene waar de brief heen moet, whahahah ahah
![]()
D:
D: Dan hè, plak jer er geen poztsegel op, want ja die had je neit meer, nooooo
![]()
: (: ( :
Maar dan komt die brief bij het postkantoor hè, en dan zien ze noooooooo geen postzegel, geen geld voor ons nows
![]()
;(
![]()
(: . Dus zij denken retour afzender met die kaart, want wij willen natuurlijk wel 30 centjes innen.
![]()
En dan bij de afzender stond het adres van degene naar wie de kaart toe moest! HAHAHAHAH, snap je??? Dan kan je gratis dat kaartje versturen hahahahah einz postbodes gepowned !1@!2!!~:!
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D:D
Dan zeg je gewoon tegen die postbode. WTF, ik heb die kaart niet verzonden. Burn in hell met je kut kaart. Haha postbdoe nog harder gepownedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat werkt niet, degene naar wie je hem toestuurt, krijgt een kaartje waar ie dan postzegels op moet plakken, meer nog dan je kwijt zou zijn als je gewoon gelijk een postzegel zou plakken.ik reageer serieus...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Arnoutvanh het volgende:
Of je doet zo een soundboard ofzo in zo een pakje, en dan laat je die aan jezelf bezorgen, komt die postbode zo bij je deur, laat jij vanuit dat pakje het volgende bericht afspelen: "Hoi postbode! Dit bericht vernietigt zichzelf in 5... 4... 3... 2.. 1..." Die postbode helemaal flippen natuurlijk en dat pakje snel wegswaffelen en erop stampen enzeuw.
En dan jij zo naar buiten komen en helemaal flippen natuurlijk (mijn pakje wat doe je?!) Ik had hem toch gekocht?!
En dan die postbode zo ja sorry das waar ik zal een nieuwe voor je regelen, en dan volgende week komt die postbode weer zo, alsjeblieft hier is je pakje! En dan smijt je hem op de grond en begin je er ineens keihard op te stampen!
Die postbode helemaal flippen natuurlijk (mijn pakje, wat doe je?!) en dan jij zo, ja ik had hem toch gekocht?
whahahah!!!1lollerpwndeinzz!!!1ehhhwehahhahah pwnd wie unne noob rofloololololeinzzweipolozei!!1![]()
Brieven met te weinig postzegels worden heul niet retour gestuurd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Of hè, stel je voor, je wilt een kaart in een envelop (haha wtf ouderwets:':)"):) ");0":: :")
) versturen naar iemand uit jouw stad, maar de postzegelz zijn op (oh noezzzzz
![]()
![]()
![]()
mijn postzegels wat doe je
). Dan moet je hè. Dan moet je gewoon bij gewoon op de envelop bij het adres waar die heen moet je eigen adres schrijven!!!ÈINZZ 11
![]()
![]()
:D Maar nu komt het hè. Bij de afzender op de andere kant van je envelopperdepop schrijf je het adres van degene waar de brief heen moet, whahahah ahah
![]()
D:
D: Dan hè, plak jer er geen poztsegel op, want ja die had je neit meer, nooooo
![]()
: (: ( :
Maar dan komt die brief bij het postkantoor hè, en dan zien ze noooooooo geen postzegel, geen geld voor ons nows
![]()
;(
![]()
(: . Dus zij denken retour afzender met die kaart, want wij willen natuurlijk wel 30 centjes innen.
![]()
En dan bij de afzender stond het adres van degene naar wie de kaart toe moest! HAHAHAHAH, snap je??? Dan kan je gratis dat kaartje versturen hahahahah einz postbodes gepowned !1@!2!!~:!
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D:D
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo![]()
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"
Jij: "Was het Pudding?"
Postbode: "Neeeheeee: schijt!"
Jij: "Was het Gisteren?"
Postbode: "Neeeheee: vandaag!!!!!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo![]()
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"
Jij: "Was het Pudding?"
Postbode: "Neeeheeee: schijt!"
Jij: "Was het Gisteren?"
Postbode: "Neeeheee: vandaag!!!!!"
Moest lachen tot het moment dat de postbode GODVERDOME zei eigenlijkquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hehe, of nog een, als je een hoekhuis hebt, en de postbode komt het eerst bij jou, zeg jij van 'alle mensen uit m'n straat zijn op vakantie en ik moet hun post bewaren' dus die postbode geeft jou de post voor 30 huizen. En al die andere mensen (ze zijn natuurlijk helemaal niet op vakantie) zo van 'waar blijft onze post' en dat heb jij dan dus, hehe..
ik moest weer lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Of je gaat zo beetje kletsen met je postbode en dan geeft hij toe dat hij wel eens pakketjes in het water gooit (met een boot) en dan neem je hem mee in je vieze Range Rover en hij zo alles bekennen, en dan hangt je Range natuurlijk vol met camera's heheh, is hij er gloeiend bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |