En hoe reageert die hond dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef DSS24 het volgende:
Of je bestelt een hond via internet die reageert op het woord "postbode'"
Als de postbode aanbelt met de doos waar de hond inzit moet je keihard WIE IS DAAR? roepen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
En hoe reageert die hond dan?
Gaatie zitten? Dan heb je er nog weinig aan
Zeg gewoon dat de hond de persoon die "Postbode" roept verscheurtquote:
Hulde!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:53 schreef DSS24 het volgende:
Speciaal voor -SL- die stiekem zelf wel weet wat er gebeurd maar de grap incompleet vindt.
Of je bestelt een hond via internet die reageert op het woord "postbode" en dan de hard werkende man verscheurt
Als de postbode aanbelt met de doos waar de hond inzit moet je keihard WIE IS DAAR? roepen.
En het is ei'k zelfs nog Koninklijke TNTquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:31 schreef robert-dirksen het volgende:
Ik wou PTT er eigenlijk ook nog bij zetten
goeie grap, wat doe jequote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef Foozy het volgende:Of je koopt iets op rembours...
En je doet 2x niet open, zodat die arme postbode telkens door die zeikregen moet lopen naar je huis.![]()
![]()
![]()
Dan komt de postbode de 3e keer langs, je doet de deur open, je betaalt en de postbode geeft je het pakje!!!!!!! Dan leg je dat pakje zo op de grond en begint er keihard op te stampen! 11!!1111!!![]()
![]()
![]()
Die postbode -die denkt natuurlijk aan al die keren dat ie moest lopen voor niets, en nu dat het helemaal fout gaat- zegt van: M'n pakje, en m'n werk!!11! Wat doe je?!11!![]()
![]()
![]()
En dan jij zo van: Haha Einz!1!1!Ik heb em toch gekocht!!! Whehehehe
![]()
![]()
(is die ook vast geweest)
Ik vond hem leuk, je kent wss die klassieker niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:02 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
goeie grap, wat doe je![]()
![]()
![]()
kom op mensen, met de grappen...![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |