Het verstandigste wat er in dit topic is gezegd.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een bullshit hier, je kan dit topic beter sluiten
Als z'n kwaliteit de opbouw van de tegenstander verstoren is, erken ik die zeker wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan erken je z'n kwaliteiten niet hoor, hoeveel hij de opbouw niet stoort van de tegenstander. Z'n ruimtelijke gevoel is erg sterk. Hij ontlast het team vaak met aanspeelbaar zijn.
quote:"Wie de beelden nog eens bekijkt, zal zien dat het geen penalty was", zei Kuyt. "Ik hield hem vast, maar ik had niet de intentie om hem neer te halen. Ik ben er van overtuigd dat het geen penalty was."
Hij had beter bij Feijenoord kennen blijven.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
kan het niveau in engeland echt niet aan
Nee dat is lekker objectief wil je zeggen?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat vond ik ook hoor, snapte die ophef van die commentator al niet
Wtf is dat nou voor willekeurige kutopmerking als ie er net eentje inlegt tegen Arsenal + man v/d wedstrijd?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
kan het niveau in engeland echt niet aan
Alsof hij twee jaar lang heeft zitten kloten op het veld.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dom inderdaad, 1 wedstrijd is natuurlijk representatief voor 2 jaar.
Dat heeft er niks mee te maken. Punt is dat Kuyt net een zeer goede pot achter de rug heeft en dan komt hij er ineens dwars tussendoor met dat typische geblaat van 'm, totaal losgekoppeld van de rest van de discussie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dom inderdaad, 1 wedstrijd is natuurlijk representatief voor 2 jaar.
Dat komt bijvoorbeeld omdat nederlanders er niet van houden dat mensen hun nek boven het maisveld uitsteken iets wat dirkie wel deed met zijn "20 doelpunten en 20 assists" uitspraak vorig seizoen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:25 schreef EnactedChaos het volgende:
Waar komt dat gezeik op Kuyt eigenlijk vandaan?
Ik bedoel, je kan kritiek op m hebben maar dit buitenproportionele bashen gaat nergens over. En ook objectief gezien vond ik het geen strafschop... Hij ging veel te makkelijk liggen, Kuyt houdt m niet eens vast volgens mij (als zijnde zijn hand die iets beet heeft).
Jij wilt zeggen dat hij 2 jaar lang goed presteerd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof hij twee jaar lang heeft zitten kloten op het veld.
Zeg dan niks.
Kom op, hij zal wellicht wat uitspraken hebben gedaan maar Kuyt is gewoon een normale gozer hoor. Daar kan dit echt niet vandaan komen. Andere spelers zouden daar veel eerder voor in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat komt bijvoorbeeld omdat nederlanders er niet van houden dat mensen hun nek boven het maisveld uitsteken iets wat dirkie wel deed met zijn "20 doelpunten en 20 assists" uitspraak vorig seizoen.
En natuurlijk omdat hij een erg beperkte spits is die zelfs bij een subtopper in engeland niet goed in zijn spel komt.
Laat ik het anders brengen, types als Drenthe, Babel en Kuyt kunnen nog zo leuk bij een "top"team voetballen, topvoetballers worden het niet ook niet door hard te werken. Overigens ook berichtten als dat hij het niet snapt niet te zijn geselecteerd voor het NL elftal doen bijdragen aan een wellicht mythe dat hij niet echt veel zelfkennis heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Kom op, hij zal wellicht wat uitspraken hebben gedaan maar Kuyt is gewoon een normale gozer hoor. Daar kan dit echt niet vandaan komen. Andere spelers zouden daar veel eerder voor in aanmerking komen.
Subtopper? Dit bedoel ik nou... Er is iets waardoor 'jullie' alles aangrijpen om m naar beneden te halen. Ik snap dat niet. Bij Feyenoord presteerde ie ook gewoon super.
Nou ja, als Babel wel wordt geselecteerd kan ik me voorstellen dat 'ie er niks van snapt...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laat ik het anders brengen, types als Drenthe, Babel en Kuyt kunnen nog zo leuk bij een "top"team voetballen, topvoetballers worden het niet ook niet door hard te werken. Overigens ook berichtten als dat hij het niet snapt niet te zijn geselecteerd voor het NL elftal doen bijdragen aan een wellicht mythe dat hij niet echt veel zelfkennis heeft.
Babel is in ieder geval multifunctioneler en jonger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou ja, als Babel wel wordt geselecteerd kan ik me voorstellen dat 'ie er niks van snapt...
Toegegeven jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou ja, als Babel wel wordt geselecteerd kan ik me voorstellen dat 'ie er niks van snapt...
goal aantal in premierquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof hij twee jaar lang heeft zitten kloten op het veld.
Zeg dan niks.
Babel kan beter vanaf de flanken spelen dan Kuyt. En Nederland heeft jammer genoeg zulke matige flankspelers of spelers met vormverlies dat hij de bestequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toegegeven ja
En sjimz hoezo vind je Babel multifunctioneel? Hij kan maar op 1 positie uit de voeten en zelfs daar is het zeer matig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |