Ja, want Schalke heeft Asamoah al als werker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
Maar welke club zou het dan zijn?
Ik denk HSV.
Olic, Guerrero,Zidan en voor in de toekomst nog de jonge nigeriaan Macauley Chrisantusquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, want Schalke heeft Asamoah al als werker.
En Bremen heeft al andere spitsen rondlopen.
HSV lijkt mij de enigste optie, want die hebben geloof ik ook niet zoveel aanvallers
Zidan en Olic. Moet te doen zijn dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HSV lijkt mij de enigste optie, want die hebben geloof ik ook niet zoveel aanvallers
HAHAHAquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:06 schreef denthemen het volgende:
Hsv, en dan wordt Marco daar de nieuwe coach
Ik denk dat we je mening over Kuyt inmiddels wel begrepen hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kuijt past echt niet bij hsv, hij past meer bij excelsior of ado ofzo
VVV is te hoog gegrepen, gewoon ado den haag of een andere eerste divisie club. Als ie maar wegblijft uit amsterdam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat kuyt bij veendam of bij vvv beter tot zijn recht komt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
VVV is te hoog gegrepen, gewoon ado den haag of een andere eerste divisie club. Als ie maar wegblijft uit amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |