hoe lang mag je bij jullie bieb het boek houden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb zojuist in de bibliotheek een leuk boek meegenomen, voor 'later'. Het is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar, wordt erop aangegeven. Het heet 'mensen mensen, wàt een mensen' en gaat over alle verschillen tussen bevolkingen, rassen en culturen.
[ afbeelding ]
Wanneer ze afgeschreven zijn best lang!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef bixister het volgende:
[..]
hoe lang mag je bij jullie bieb het boek houden?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben hier:
' Over een kleine mol die wil weten wie op zijn kop gepoept heeft...'
Past wel bij jouw avatar PM
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef YPPY het volgende:
Namens Anna post ik voor jullie het succes van de maand: het ongedierte/schimmel/infectieziekte-informatieboekje van boerenbond/welkoop. Heb het al zeker een triljoen keer voorgelezen.De folder over het meten van de pH van je grond doet het ook goed.
Weet je toevallig al hoe het sprookjesboek heet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hebben hier de luistersprookjesboeken van Lekturama die ik vroeger heb verslonden![]()
verhaaltjes zijn zeker voor Dana vaak aan de lange kant dus dan deel ik ze vaak in drie of we kijken alleen plaatjes![]()
verder hebben we een blauw sprookjesboek waar ik even de naam van kwijt ben, zal thuis even kijken...erg leuk boek
En 2 boeken waar mijn moeder me vroeger uit voorlas en haar moeder haar vroeger uit voorlas
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef YPPY het volgende:
Namens Anna post ik voor jullie het succes van de maand: het ongedierte/schimmel/infectieziekte-informatieboekje van boerenbond/welkoop. Heb het al zeker een triljoen keer voorgelezen.De folder over het meten van de pH van je grond doet het ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |