rubbereendquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij iemand met een eend als avatar, of zo.
Ik was daar ook meteen benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:33 schreef OssieMan het volgende:
Welke users hadden hun 5 seconds of fame?
Ghaven!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij iemand met een eend als avatar, of zo.
mijn topique. jammer dat hij gemerged is enzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Noodly het volgende:
Ze hadden het Paint topic moeten laten zien.
De mijne dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Hehe...heb het ook gezien...zag een avatar voorbijkomen met rood boven en in het midden een zwarte streep..beetje moeilijk uitleggen..als ik het zie weet ik het.
het werden er een beetje veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:59 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn topique. jammer dat hij gemerged is enzo.
joa zeg hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:33 schreef 9christensen het volgende:
mooi dat zo kan
Dat er op internet al allerlei theorieen de ronde deden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
In welke context?
Er werd iets gezegd in de trant van: Op het Internet worden allerlei theorien besproken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:13 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd, noemden ze Fok specifiek, of was 't gewoon achtergrondversiering?
van answaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Noodly het volgende:
Ze hadden het Paint topic moeten laten zien.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:03 schreef SpaRood het volgende:
Ze zouden mij censureren, want het wordt anders gezien als sluikreclame.
Inderdationquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:36 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
=
Dit topic! gelukkig heeft die JeroenV niet echt in heel veel JOR-topics gereageerd![]()
Ik sta er nét niet op.quote:
GVD, dat post ik ook net!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef Bruce117 het volgende:
Arcee opent dit topic en is net niet in beeld
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik sta er nét niet op.
[ afbeelding ]
Of misschien nog net een klein hoekje. [ afbeelding ]
Zoals ik al zei, misschien een heel klein hoekje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ja ze scrollden dus ik heb geprobeerd zo goed mogelijk stop te zetten.
Geen idee of je er in de uitzending net wel of net niet opstaat.
Dankquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:37 schreef roburt het volgende:
[..]
woeh gefeliciteerd allemaal [ afbeelding ]
ik zie jouw er niet tussen staan, mijn beste klitje.quote:
Je zei "allemaal", dus dan hoor ik er ook bij m'n beste roburt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:37 schreef roburt het volgende:
[..]
woeh gefeliciteerd allemaal [ afbeelding ]
Ik heb nooit geweten dat Netwerk zo vaak op Fok! kijkt, maarja dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:46 schreef barthol het volgende:
Tja, op Fok! werd er oude bullshit over Lorenzo opgegoogled.
Dingen die helemaal niet kloppen. Al tijden geleden weerlegd zijn.
Netwerk kijkt bij gebrek aan eigen bronnen op Fok! en verspreid vervolgens ook de oude bullshit.
Vervolgens word Netwerk weer gequoted door anderen..... die denken dat het nieuwe info is.
Grappig hoe de praatjes de wereld inkomen.
Tja dat heb je als je op de toverschool hebt gezeten, (vooral bij Harry Potter in de klas).quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:51 schreef honda1990 het volgende:
Ik denk dat ze vooral mijn posts bekijken, ik heb altijd gelijk, ben altijd duidelijk heb de nieuwtjes waar iedereen op zit te wachten, is kritisch maar ik neem ook snel dingen aan als ze aannemelijk genoeg zijn. Ik snap eigenlijk niet waarom ze mij nog niet gebeld hebben om commentaar te geven in de studio.
en niet alleen netwerkquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:00 schreef l3laster het volgende:
Wij fokkers weten álles, iedereen vraagt hier elkaar ook altijd om raad... daarom heeft Netwerk ons als Bron!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |