rubbereendquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij iemand met een eend als avatar, of zo.
Ik was daar ook meteen benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:33 schreef OssieMan het volgende:
Welke users hadden hun 5 seconds of fame?
Ghaven!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij iemand met een eend als avatar, of zo.
mijn topique. jammer dat hij gemerged is enzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Noodly het volgende:
Ze hadden het Paint topic moeten laten zien.
De mijne dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Hehe...heb het ook gezien...zag een avatar voorbijkomen met rood boven en in het midden een zwarte streep..beetje moeilijk uitleggen..als ik het zie weet ik het.
het werden er een beetje veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:59 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn topique. jammer dat hij gemerged is enzo.
joa zeg hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:33 schreef 9christensen het volgende:
mooi dat zo kan
Dat er op internet al allerlei theorieen de ronde deden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
In welke context?
Er werd iets gezegd in de trant van: Op het Internet worden allerlei theorien besproken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:13 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd, noemden ze Fok specifiek, of was 't gewoon achtergrondversiering?
van answaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Noodly het volgende:
Ze hadden het Paint topic moeten laten zien.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:03 schreef SpaRood het volgende:
Ze zouden mij censureren, want het wordt anders gezien als sluikreclame.
Inderdationquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:36 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
=
Dit topic! gelukkig heeft die JeroenV niet echt in heel veel JOR-topics gereageerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |