En aan de ondraaglijke armoe; die povere gebouwtjes van graniet en al dat simpele paupervolk op straat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:40 schreef MMach het volgende:
Al is het wel wennen aan wolken en regen
Vergis je niet, dat is er veel meer in Dubai dan in België de armoe. Er is daar een zeker klasseonderscheid tussen europeanan/arabieren van daar en mauritianen/indonesiërs. Vooral ik de bouwsector is uitbuiting een dagelijkse zaak. In de baggersector werken die ook, maar diegene bij JDN komen in elk geval niks te kort voor zover ik dat kan zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef dvr het volgende:
[..]
En aan de ondraaglijke armoe; die povere gebouwtjes van graniet en al dat simpele paupervolk op straat!![]()
Dat penthouse in de 6e foto lijkt me waanzinnig. Daar woont iemand die het goed voor mekaar heeft.
Waaruit bestaat je toekomstplan - ga je er voor langere tijd werken, en waaruit zal je werk dan bestaan (kun je er nieuwe vindingen doen en toepassen, of moet je gewoon met de bestaande apparatuur werken)?
Bijna alles is hier wel op Fok te vinden, gewoon als je op mijn nick klikt denk ik. Het is al moeilijk genoeg om die topics up to date te houden, en eigenlijk zijn ze al een blog op zich, want in dit topic heeft het al over meer gegaan dan de zolder alleenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:24 schreef C00P het volgende:
Gewoon geweldig,zowel je verbouwing als je avontuur in Dubai.
Hou je toevallig een blog bij waar we je rijlen en zeilen een beetje kunnen volgen ?
Nog een vraag, waar heb je dat allemaal geleerd ? de verbouwingen enzo leren ze je niet op school en je bent nog te jong om het uit ervaring te leren.
Thnx,quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:
ooh wauw, wordt echt fantastisch mooi die zolderstudio
Thnx, en dat is idd het plan van die lichtjes. De uitwerking bekijk ik later nog wel es. De vloer is natuurlijk prioriteit. Al zit ik weer eens door de voorraad van de Hubo in de buurt en moet ik elders een ondervloer scorenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef richie29 het volgende:
Echt super cool geworden! Kan er weinig anders van zeggen.
In die liggende balk in het kruis komen dus nog spots te zitten die ongeveer de wanden zo uitlichten zoals ze nu doen? Staat erg leuk namelijk![]()
Gewoon een heel bijzonder stijlvolle ruimte geworden, had je gedacht dat het zo zou kunnen worden toen je er aan begon?
Mwoh is dichterbij Utrecht (iets met mijn baan die ik nog even aanhoud wegens schandalig goed loon) en 't feit dat ik net mijn collegegeld betaald heb (én dat Antwerpen eerder reageerde, opleidingen zijn praktisch 't zelfde qua niveau en aanschrijving). Komen jullie 's wat in Antwerpen verbouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Archont het volgende:
je kan ook naar gent verhuisen hé, ik zou begot niet weten wat je in antwerpen te zoeken zou kunnen hebben
Cool! Wanneer kan ik boeken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:19 schreef MMach het volgende:
Thnx
De plannen zijn telkens al veranderd ( ik bepaal de de eindbestemming niet). Het laatste idee was om er een soort Bed and Breakfast van te maken. Ruimte genoeg voor een 2persoonsbed ipv een bureau, op dat verdiepje past nog een matras, en dat ligt daar heerlijk (zelf uitgetest
) , tv hoekje, eethoekje en keukenblok. Het verdiep eronder heeft nog een badkamer die er dan bij hoort. Ideaal voor een weekendje of zelfs een langere duur. Tenslotte is de locatie wel goed voor toeristen die gent zouden bezoeken. Met een benedenverdieping die een sauna is valt dat dan ook goed te rijmen. Dat vind ikzelf wel een van de betere bestemmingen, ook een mogelijkheid om wat kosten te recuperen. Want aan bouwmaterialen was dat toch de moeite.
Hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag, en welk materiaal is het?quote:Op maandag 1 september 2008 17:09 schreef MMach het volgende:
Ik vond in de winkel geen plinten naar m'n zin, dus heb ik er zelf maar gemaakt, en ik vind het wel meevallen![]()
Ja MMach ik wil ook graag weten hoe je die plinten gemaakt hebtquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef Gurb het volgende:
[..]
Hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag, en welk materiaal is het?
Niks speciaals hoor, gewoon zo:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ja MMach ik wil ook graag weten hoe je die plinten gemaakt hebt![]()
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 4 september 2008 11:18 schreef BertusG het volgende:
Geniaal project, ik zou zo willen ruilen. Eén klein kritisch puntje, is het niet mooier om (echt) wit schakelmateriaal te gebruiken voor de electra. De gelige/gebroken witte schakelaars steken zo af bij de mooie witten muren.
Thnx, en dat is te vinden op 2km van het centrum van Gentquote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef Ewelina het volgende:
Wauw, echt superIn welke plaats is dit?
Als het hoog is dan moet het hangen. Ziet er in ieder geval veel beter uit!!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:12 schreef MMach het volgende:
Het resultaat, misschien niet helemaal duidelijk op foto, maar het verschil was immens, en dit ziet er zoveel beter uit. Me likes
Al zal het wss niet ieders smaak zijn.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:12 schreef MMach het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer eens tijd voor een filmpje, wel geen timelapse, ik werk tegenwoordig in m'n boxer, dat is er wat over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |