Serieus geen één wedstrijd afgekeken van Oranje?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 heeft zijn Kroatië shirtje al aan en gaat voor het eerst sinds het WK weer een keer (proberen) een hele interland van Oranje te kijken.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Net of msn kapot kan zijn.
"Niets is sterker dan dat ene wooord.... MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF!"quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Franky, gelukkig ben je sterk.
en we lopen uitquote:
Meestal het begin niet gezien, of halverwege naar andere wedstrijden zappenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Serieus geen één wedstrijd afgekeken van Oranje?
* borisz ziet bos zitten met een theedoek omquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 heeft zijn Kroatië shirtje al aan en gaat voor het eerst sinds het WK weer een keer (proberen) een hele interland van Oranje te kijken.
Gewoon even die arrogante Kroaten weer hun plekkie wijzen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:17 schreef sweetgirly het volgende:
Stomme pizz(k)aNederlanders, ze voetballen (pás) goed als ze niet goed hoeven te voetballen![]()
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
Gewoon even die arrogante Kroaten weer hun plekkie wijzen.
Wat hebben jullie dan gewonnen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..
Juist![]()
![]()
Voor welk (voetbal)plekkie speelt Nl eigenlijk![]()
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik tijdens de eerste helft letterlijk bijna sliep?.
Het is het blauwe uitshirtquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz ziet bos zitten met een theedoek om
het zou gekker zijn als je vertelde dat je de gehele eerste helft op het puntje van je stoel hebt gezeten !quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik tijdens de eerste helft letterlijk bijna sliep?.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..
Juist![]()
![]()
Voor welk (voetbal)plekkie speelt Nl eigenlijk![]()
Vrouwen voetbal intelligentie! heerlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, een vriendschappelijke wedstrijd..dat klinkt als pizza's bakken zonder olijven, als shoarma eten zonder knoflooksaus..
Das toch niks aan, dan laat je de ander gewoon winnen, ja toch
Neuh, ik lag languit op de bank... ver van de punt verwijderdquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zou gekker zijn als je vertelde dat je de gehele eerste helft op het puntje van je stoel hebt gezeten !
* borisz blij is dat bos een fatsoenlijk shirt aan heeftquote:
ik hou niet van knoflooksausquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, een vriendschappelijke wedstrijd..dat klinkt als pizza's bakken zonder olijven, als shoarma eten zonder knoflooksaus..
Das toch niks aan, dan laat je de ander gewoon winnen, ja toch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |