je bent nu echt een vieze pootquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-blabla-
Wie ik zou willen ontmoeten:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:49 schreef RudyCarell het volgende:
Joran heeft nog wel een myspace:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=84094091
De bink!
[ afbeelding ]
Zijn dit de broers die hem hebben geholpen?quote:Info over mezelf:
First of all, if this about the Holloway case I will not respond. I have been proven not to have any involvement. Please leave me and my family alone. Please get on with you life as I am getting on with mine. Thank you Anyways, I love soccer, surfing, WOMEN, Aruba, i just usually like to hang out with my friends, play on my X-Box 360, and drink have a good time..I like to go out clubbing on the weekends....
Ga ik tegen die tijd met pensioen komen ze met zo`n vliegbak.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.reactionengines.co.uk/index.html
van europa naar australie in minder dan 5uur![]()
![]()
>mach 6
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
quote:
quote:
Opgelost, slotje..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
Hangen in hetzelfde datacenter in Sloterdijk. Pas nog geweest, wel gaaf om te zien
Nu je het zegt, ik ben Frank wel 5 minuten uit het oog verlorenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef FJD het volgende:
Ow ja en onze verwarming springt niet meer aan. Niet omdat ie kapot is maar omdat om een of andere reden onze onderburen zoveel stoken dat het bij thuiskomst in onze woonkamer 23 graden is![]()
Weet niet wat ze er verbouwen maar zolang ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar. Dat wordt een mooie teruggave op deze manier
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:53 schreef Mr_Baus het volgende:TVP
*bekaf en kapot is.. heb er deze week al 33 uur opzitten
Tnx...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:26 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Succes Ursel!
Aan mij heb je niks. Ik kan niks breken, maar mocht je iets paars willen hebben dan ben ik je manquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Tnx...
En anders heb ik altijd jou nog als er wat gebroken moet worden..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aan mij heb je niks. Ik kan niks breken, maar mocht je iets paars willen hebben dan ben ik je man
Laat die Blatter zich eens bezig gaan houden met technische hulpmiddelen en het bestraffen van smerige overtredingen in plaats van dit soort gedoe.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:44 schreef jpjedi het volgende:
Goed initiatief!
Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan teams met allemaal buitenlanders. Kijk bijvoorbeeld naar Beveren (B) waar gewoon alleen afrikanen spelen. Roda had op een gegeven moment ook 8 belgen meen ik.![]()
Natuurlijk is het grote voordeel hierbij dat de eigen aanwas in het land meer aandacht krijgt.
Die EU regels waren ook de reden dat het afgeschaft werd in die tijd. erg jammer maar gezien Blatter ook niet dom zal zijn zal hij daar wel over na gedacht hebben. Het lijkt alsof hij de meerderheid aan zijn kant heeft binnen het bestuur dus we zullen zien hoe de EU reageert. Men zal het toch wel toetsen dunkt me.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat die Blatter zich eens bezig gaan houden met technische hulpmiddelen en het bestraffen van smerige overtredingen in plaats van dit soort gedoe.
De regel wordt natuurlijk binnen no time aangevochten bij het Europese Hof (of bij welke ambtenaar je ook moet zijn) en aangezien het een belemmering voor de vrije vestigingsplaats van Europeanen is de kans vrij groot dat de regel direct de prullenbak in gaat.
Uitwassen heb je overal....En wat betreft Davids lijkt me nu niet echt representatief voor de algemene situatie. Uitwassen hou je toch hoe goed je het ook regelt. We hebben allemaal een rijbewijs, een degelijke verkeersopleiding en ervaring. Toch zijn er mensen die dronken met 200km/hr een meisje van 8 jaar van hun fiets rijden. Is dan het hele verkeersbeleid fout?quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:12 schreef FJD het volgende:
Nou, ik zit inderdaad op het puntje van m'n stoel als ik zie hoe een Davids een speler door midden breekt zonder hiervoor bestraft te worden, als ik zie hoe een AZ speler rood krijgt terwijl hij achter de lijn stond of als ik zie dat iemand scoort terwijl hij ruim 2meter buitenspel stond.
Heerlijk!
Prijzen zijn wel absurd inderaad, zeker voor de mensen die geen CC hebben. De spellen hier in europa kan je uit amerika importeren voor een eurootje of 40 incl verzendkosten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed bezig Frank
Gaat ook goed met de PS3
http://life.tweakers.net/(...)-te-compenseren.html
http://life.tweakers.net/(...)ation-3-gehackt.html
Die idioten hou je idd altijd wel, maar daarvoor hebben ze regelaars opgeleid. Helaas ontbreekt het in NL nog aan een degelijke opleiding en kan kan en alleman volgens mij zo'n opleiding volgen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uitwassen heb je overal....En wat betreft Davids lijkt me nu niet echt representatief voor de algemene situatie. Uitwassen hou je toch hoe goed je het ook regelt. We hebben allemaal een rijbewijs, een degelijke verkeersopleiding en ervaring. Toch zijn er mensen die dronken met 200km/hr een meisje van 8 jaar van hun fiets rijden. Is dan het hele verkeersbeleid fout?
Kijk uit! Arme PCquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:43 schreef jpjedi het volgende:
Geen leven in te krijgen dus nu de boel maar eens uit elkaar halen.
Preciesquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:30 schreef ursel het volgende:
Dat was gister nog niet toen ik zat te F5-en in het clans gedeelte...
Toen stond er maar 1 topic in en dat was de volle van BoF..![]()
Nou gisteren wilde ik dus wel een topic aanmaken, en zag idd het vorige topic als enige in de "clans" divisie staan.quote:
Fer mocht dat toch niet te weten komen??quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou gisteren wilde ik dus wel een topic aanmaken, en zag idd het vorige topic als enige in de "clans" divisie staan.
Maar is toch logisch, we zaten samen achter 1 pc, dus moet ik het ook wel gezien hebben.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer mocht dat toch niet te weten komen??
als het om een game ging...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:52 schreef FJD het volgende:
Kut MP figurenEerst tot drie keer toe een afspraak moeten verzetten omdat hij toevallig weg was en nu hadden we een afspraak, tussen half 9 en 9, ik sta daar om 20:42 en meneer is er alweer vandoor
Kutpuber.
Helemaal mee eens... v Bronckhorst had donkerrood moeten krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:12 schreef FJD het volgende:
Nou, ik zit inderdaad op het puntje van m'n stoel als ik zie hoe een Davids een speler door midden breekt zonder hiervoor bestraft te worden, als ik zie hoe een AZ speler rood krijgt terwijl hij achter de lijn stond of als ik zie dat iemand scoort terwijl hij ruim 2meter buitenspel stond.
Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |