abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:39:19 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56546741

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Ursel is geen mod, maar wel belangrijk voor BoF!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:47:46 #2
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56546835
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:01:00 #4
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56546968
Oh ik heb trouwens niks gebroken.

Ik ben inmiddels bij de fysio, huisarts en dokter/ziekenhuis geweest en ze vonden het allen erg faschinerend.
De fysio vond me maar een droge, zoals ik op pijn reageer
Mijn huisarts vond me maar een harde, aangezien de meeste mensen schreeuwend op de stoel bij het onderzoek van zo'n enkel
De dokter vond hem wel heel erg blauw

Nu weer 3 dagen verplicht rust.

Update van me mooie enkeltje
2de in de Tour de BoF!
pi_56546977
puni is een subtiele, doch luie neger

wel naamtopic voor puni!!

tvp enzo
pi_56546987
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-blabla-
je bent nu echt een vieze poot
pi_56547061
luie static!
Narf!
pi_56547088
quote:
Wie ik zou willen ontmoeten:
Ernesto Hoost, ( The greatest dutch kick fighter of all time )......Hot American women

BF2: Diamond3d
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:18:34 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_56547116
Koekoek
pi_56547123
En:
quote:
Info over mezelf:
First of all, if this about the Holloway case I will not respond. I have been proven not to have any involvement. Please leave me and my family alone. Please get on with you life as I am getting on with mine. Thank you Anyways, I love soccer, surfing, WOMEN, Aruba, i just usually like to hang out with my friends, play on my X-Box 360, and drink have a good time..I like to go out clubbing on the weekends....
Zijn dit de broers die hem hebben geholpen?

[ Bericht 5% gewijzigd door RudyCarell op 05-02-2008 18:24:33 ]
pi_56547141
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.reactionengines.co.uk/index.html

van europa naar australie in minder dan 5uur
>mach 6
Ga ik tegen die tijd met pensioen komen ze met zo`n vliegbak.

Maar wees gerust... Deze ideeën waren er eerder bijvoorbeeld van Boeing maar het is allemaal afgewezen vanwege turbulentie, niet reële infrastructuur en enorme draaicirkels. fuelefficiency was een item maar daar hebben ze nu een alternatief voor.

Zie dit niet gerealiseerd worden voor 2050.

Over die PS3..het heeft wel geholpen die prijs verhoging aangezien in Januari het PS3 project profitable is geworden.

Maar 75 euro voor een game.. Ik ben de eerste die hem gaat ombouwen op deze manier! Absurd.
pi_56547267
Heb dus net Burnout Paradise gekocht voor de PS3, is toch niet zo boeiend als ik dacht.
BoF!
pi_56548010
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef staticdata het volgende:

Goedeavond! Kut FOK!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_56548065
Wel toevallig dat Fok! traag is maar hyves heeft ook zijn problemen vandaag...
pi_56548277
Hangen in hetzelfde datacenter in Sloterdijk. Pas nog geweest, wel gaaf om te zien
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:02:59 #16
63192 ursel
pi_56548320
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:41 schreef FJD het volgende:

[..]

[..]

Goedeavond! Kut FOK!
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
Hangen in hetzelfde datacenter in Sloterdijk. Pas nog geweest, wel gaaf om te zien
Opgelost, slotje..

Kan je het eigenlijk wel weer de settings terug zetten, werkte eerste toch wel wat beter
..
pi_56548395
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:02 schreef ursel het volgende:
Opgelost, slotje..
Nu je het zegt, ik ben Frank wel 5 minuten uit het oog verloren
pi_56548833
pi_56548855
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_56549032
Kut MP figuren Eerst tot drie keer toe een afspraak moeten verzetten omdat hij toevallig weg was en nu hadden we een afspraak, tussen half 9 en 9, ik sta daar om 20:42 en meneer is er alweer vandoor Kutpuber.
pi_56549086
Ow ja en onze verwarming springt niet meer aan. Niet omdat ie kapot is maar omdat om een of andere reden onze onderburen zoveel stoken dat het bij thuiskomst in onze woonkamer 23 graden is

Weet niet wat ze er verbouwen maar zolang ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar. Dat wordt een mooie teruggave op deze manier
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:31:10 #22
63192 ursel
pi_56549633
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef FJD het volgende:
Ow ja en onze verwarming springt niet meer aan. Niet omdat ie kapot is maar omdat om een of andere reden onze onderburen zoveel stoken dat het bij thuiskomst in onze woonkamer 23 graden is

Weet niet wat ze er verbouwen maar zolang ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar. Dat wordt een mooie teruggave op deze manier

Altijd makkelijk toch..
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:53:57 #23
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_56550132
TVP

*bekaf en kapot is.. heb er deze week al 33 uur opzitten
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_56550929
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:53 schreef Mr_Baus het volgende:
TVP

*bekaf en kapot is.. heb er deze week al 33 uur opzitten
Damn, das niet gezond hoor
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:48:31 #25
63192 ursel
pi_56551199
Vandaag trouwens bij de advocaat langs geweest..
Moet nog even een aantal documenten bij hem inleveren en de getuigen verklaringen van de buren dat ze gezien hebben dat ze bij ons in de tuin geweest zijn..

Nog even de foto's uitprinten op mijn werk en alles inleveren, dan zal het kort geding aangevraagd worden en dit zal naar verwachting over +/- 6 weken dan voorkomen..

Mocht ik het verliezen heb ik er een extra kostenpost bij van ¤1000
Ach ja, de tuin is het dubbeldwars waard.

De zaak staat en valt eigenlijk bij de getuigen verklaringen dat de tuin al +/- 35 jaar in gebruik is. Ik heb deze al schriftelijk. Daarnaast hebben beide getuigen te kennen gegeven ook in de rechtbank te willen getuigen mocht dat nodig geacht te worden.

De advocaat durfde zich verder niet uit te spreken over eventuele kans van slagen helaas, maar ergens wel begrijpelijk. Dus ja, laten we ze maar even een poepje ruiken..
pi_56552007
Succes Ursel!
BoF!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:59:57 #27
63192 ursel
pi_56552710
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:26 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Succes Ursel!
Tnx...
En anders heb ik altijd jou nog als er wat gebroken moet worden..
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:11:54 #28
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56553549
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Tnx...
En anders heb ik altijd jou nog als er wat gebroken moet worden..
Aan mij heb je niks. Ik kan niks breken, maar mocht je iets paars willen hebben dan ben ik je man
2de in de Tour de BoF!
pi_56554417
Tering zooi..mijn geluidskaart is ermee gekapt in mijn pc.

Geen leven in te krijgen dus nu de boel maar eens uit elkaar halen.
pi_56554792
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aan mij heb je niks. Ik kan niks breken, maar mocht je iets paars willen hebben dan ben ik je man

Goedemorgen

Bier in autogordel, kind niet
Jorrit, geen leuke date voor jou? Lijkt me dat jullie dezelfde normen en waarden aanhangen.

[ Bericht 17% gewijzigd door FJD op 06-02-2008 06:45:40 ]
pi_56554797
Goed initiatief!

Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan teams met allemaal buitenlanders. Kijk bijvoorbeeld naar Beveren (B) waar gewoon alleen afrikanen spelen. Roda had op een gegeven moment ook 8 belgen meen ik.

Natuurlijk is het grote voordeel hierbij dat de eigen aanwas in het land meer aandacht krijgt.

De regel met maximaal 3 buitenlanders is volgens mij 10-12 jaar geleden afgeschaft meen ik..eeuwig zonde was dat.
pi_56554812
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 06:44 schreef jpjedi het volgende:
Goed initiatief!

Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan teams met allemaal buitenlanders. Kijk bijvoorbeeld naar Beveren (B) waar gewoon alleen afrikanen spelen. Roda had op een gegeven moment ook 8 belgen meen ik.

Natuurlijk is het grote voordeel hierbij dat de eigen aanwas in het land meer aandacht krijgt.
Laat die Blatter zich eens bezig gaan houden met technische hulpmiddelen en het bestraffen van smerige overtredingen in plaats van dit soort gedoe.

De regel wordt natuurlijk binnen no time aangevochten bij het Europese Hof (of bij welke ambtenaar je ook moet zijn) en aangezien het een belemmering voor de vrije vestigingsplaats van Europeanen is de kans vrij groot dat de regel direct de prullenbak in gaat.
pi_56554849
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 06:48 schreef FJD het volgende:

[..]

Laat die Blatter zich eens bezig gaan houden met technische hulpmiddelen en het bestraffen van smerige overtredingen in plaats van dit soort gedoe.

De regel wordt natuurlijk binnen no time aangevochten bij het Europese Hof (of bij welke ambtenaar je ook moet zijn) en aangezien het een belemmering voor de vrije vestigingsplaats van Europeanen is de kans vrij groot dat de regel direct de prullenbak in gaat.
Die EU regels waren ook de reden dat het afgeschaft werd in die tijd. erg jammer maar gezien Blatter ook niet dom zal zijn zal hij daar wel over na gedacht hebben. Het lijkt alsof hij de meerderheid aan zijn kant heeft binnen het bestuur dus we zullen zien hoe de EU reageert. Men zal het toch wel toetsen dunkt me.

En technische hulpmiddelen Ga lekker NFL kijken ofzo...

charme van voetbal is juist die onberekenbaarheid en de puurheid van het spel. Ik zou het verschrikkelijk vinden als dat er ooit gaat komen.

Wat is een potje voetbal zonder een het stadionlied: 'hi-ha hondelul' als de scheids weer eens iets niet ziet met zijn dikke ogen..

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 06-02-2008 07:12:48 ]
pi_56554854
Clinton aan de leiding in Californië..gaat goed met haar.. Zou voor de wereldvrede en economie een stuk fijner zijn als zij aan de macht komt.
pi_56554872
Nou, ik zit inderdaad op het puntje van m'n stoel als ik zie hoe een Davids een speler door midden breekt zonder hiervoor bestraft te worden, als ik zie hoe een AZ speler rood krijgt terwijl hij achter de lijn stond of als ik zie dat iemand scoort terwijl hij ruim 2meter buitenspel stond.

Heerlijk!
pi_56554889
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 07:12 schreef FJD het volgende:
Nou, ik zit inderdaad op het puntje van m'n stoel als ik zie hoe een Davids een speler door midden breekt zonder hiervoor bestraft te worden, als ik zie hoe een AZ speler rood krijgt terwijl hij achter de lijn stond of als ik zie dat iemand scoort terwijl hij ruim 2meter buitenspel stond.

Heerlijk!
Uitwassen heb je overal....En wat betreft Davids lijkt me nu niet echt representatief voor de algemene situatie. Uitwassen hou je toch hoe goed je het ook regelt. We hebben allemaal een rijbewijs, een degelijke verkeersopleiding en ervaring. Toch zijn er mensen die dronken met 200km/hr een meisje van 8 jaar van hun fiets rijden. Is dan het hele verkeersbeleid fout?
pi_56554926
Fok! was zo traag dat ik geen nieuw topic kon openen
maar wel een naamtopic
pi_56554931
quote:
Prijzen zijn wel absurd inderaad, zeker voor de mensen die geen CC hebben. De spellen hier in europa kan je uit amerika importeren voor een eurootje of 40 incl verzendkosten.
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:18:56 #39
63192 ursel
pi_56555142
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 07:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Uitwassen heb je overal....En wat betreft Davids lijkt me nu niet echt representatief voor de algemene situatie. Uitwassen hou je toch hoe goed je het ook regelt. We hebben allemaal een rijbewijs, een degelijke verkeersopleiding en ervaring. Toch zijn er mensen die dronken met 200km/hr een meisje van 8 jaar van hun fiets rijden. Is dan het hele verkeersbeleid fout?
Die idioten hou je idd altijd wel, maar daarvoor hebben ze regelaars opgeleid. Helaas ontbreekt het in NL nog aan een degelijke opleiding en kan kan en alleman volgens mij zo'n opleiding volgen..

Had ik al goedemorgen gezegd eigenlijk..

Mogguh..
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:20:02 #40
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56555147
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 03:43 schreef jpjedi het volgende:
Geen leven in te krijgen dus nu de boel maar eens uit elkaar halen.
Kijk uit! Arme PC
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_56555179
zie nu pas dat ze "clans" veranderd hebben naar "online" op het forum
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:30:24 #42
63192 ursel
pi_56555203
Dat was gister nog niet toen ik zat te F5-en in het clans gedeelte...
Toen stond er maar 1 topic in en dat was de volle van BoF..
pi_56555208
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:30 schreef ursel het volgende:
Dat was gister nog niet toen ik zat te F5-en in het clans gedeelte...
Toen stond er maar 1 topic in en dat was de volle van BoF..
Precies
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:33:40 #44
63192 ursel
pi_56555232
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:30 schreef staticdata het volgende:

[..]

Precies
Dus jij had dat ook??
pi_56555241
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:33 schreef ursel het volgende:

[..]

Dus jij had dat ook??
Nou gisteren wilde ik dus wel een topic aanmaken, en zag idd het vorige topic als enige in de "clans" divisie staan.

Maar is toch logisch, we zaten samen achter 1 pc, dus moet ik het ook wel gezien hebben.
pi_56555331
zitten wel grappige tussen

Plaats hier een foute Joran grap
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:46:36 #47
63192 ursel
pi_56555354
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:35 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nou gisteren wilde ik dus wel een topic aanmaken, en zag idd het vorige topic als enige in de "clans" divisie staan.

Maar is toch logisch, we zaten samen achter 1 pc, dus moet ik het ook wel gezien hebben.
Fer mocht dat toch niet te weten komen??
pi_56555409
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef ursel het volgende:

[..]

Fer mocht dat toch niet te weten komen??
als hij zonder te zeggen dieren gaat fotograferen, ben ik zijn foto's bij jou komen bewerken
pi_56555424
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:52 schreef FJD het volgende:
Kut MP figuren Eerst tot drie keer toe een afspraak moeten verzetten omdat hij toevallig weg was en nu hadden we een afspraak, tussen half 9 en 9, ik sta daar om 20:42 en meneer is er alweer vandoor Kutpuber.
als het om een game ging...

laat het dan opsturen
die 1,50 die je bespaard aan verzend kosten
Narf!
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:53:25 #50
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_56555444
Tralala .. Morgen Homo's!
pi_56555562
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 07:12 schreef FJD het volgende:

Heerlijk!
Helemaal mee eens... v Bronckhorst had donkerrood moeten krijgen
BF2: Diamond3d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')